Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-08-10, 12:33
Medlem
speedygonsalezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TLiqQa
Jag har träffat en man i 2 månader(är dunderkär ). Vi har under tiden skickat minst ca ett sms per dag till varandra och träffats regelbundet. Vi har båda barn som int har träffats och har inte planer på att detta ska ske inom snar framtid heller.
Mitt problem är att jag har en tendens att gulla för mycket med män jag träffat. Oftast så gullar de tillbala, men ibland är de inte lika gulliga som jag är.
Denna mannen är inte lika gullig tillbaka, men han har tusen andra kvaliteer som gör att jag verkligen vill fortsätta träffa honom ändå. Jag har märkt att jag pillar och grejar mycket, och han bara ligger där och tar emot allt gos utan att ge tillbaka.
Min fråga är: Hur ska jag få honom att gosa mer med mig? Tycker han mindre om mig nu eftersom han inte ger mig lika mycket uppmärksamhet? Hur blir man mer attraktiv i hans ögon? Finns det några trix som TJEJER kan ta till för att få en man att tråna mer efter dem som funkar så här lång tid in i dejtandet utan att verka suspekt?
Snälla snälla hjälp mig med tips!!! Jag är rädd att förlora honom!!!

Hwad var frågan?
Alla är olika, han kanske icke är den "gullande" typen..
Du är icke 18 va?
Citera
2020-08-10, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Du tror inte att det kan handla om att du är för klängig? Jag blev fan rädd bara jag läste trådstarten...

Hur gamla är ni?

Vi är inte 18, vi är i hyffsat mogen ålder.
Citera
2020-08-10, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima
Nej du trollar gigantiskt. Din tell: "jag är dunderkär!" och sen skickar minst ca 1 sms/dag, är man dunderkär så skickar man minst 30 mess/dag. Eller mer sannolikt 300.
Jag hade kunnat skicka säkert 100 sms/dag, men han gör inte det... Därför har jag anpassat mitt messande efter hans nivå. Alltså ungefär 1 sms/dag
Citera
2020-08-10, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trullsaa
Han är inte kär i dig tyvärr. Hade han varit det hade han visat att han vill ha dig med blombukett sms samtal ge dig uppmärksamhet osv. Du får backa och se vad som händer. Och du, du är värd nån bättre som visar till 100 procent att han diggar dig.
Jag funderar också på om det kan vara på det viset.
Citera
2020-08-10, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cucciola
Nej, man skickar inte så många sms om man inte vill skrämma bort den man är kär i.
En mig närstående person är som du TS, för gullig och gosig, och det blir jobbigt för den hon är ihop med. Sluta gosa för mycket och låt mannen längta lite så blir han förhoppningsvis mer gullig mot dig.
Men vissa män är bara gosiga när de vill ha sex så det kan hända att den här mannen är sån.
Jag ska försöka hålla avstånd och se vad som händer. Även fast det är oerhört svårt att hålla tassarna borta.
Citera
2020-08-10, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotASinner
Jag tänkte samma. Har ni inte barn att ta hand om? Såna saker kanske kommer i vägen, tänker jag.
Att köra med spel, strategier och spel känns lite B va?
Det bästa är väl att prata med honom om det, men ge grabben lite space va.

Det kanske är så enkelt att det sitter någon annan donna i hans soffa, som inte är så klängig och jobbig som du verkar vara, och då stör faktiskt dina sms bara.

Må väl!
Han har barn. Jag vet inte... Det står fortfarande på hans fb- profil att han är i ett förhållande med en tjej, vilket är konstigt. Jag vill inte vara creepy och fråga honom, men funderar på att fråga henne kanske..
Citera
2020-08-12, 23:35
Moderator
VitKallas avatar
Relationer och samlevnad: allmänt --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2020-08-12, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TLiqQa
Han har barn. Jag vet inte... Det står fortfarande på hans fb- profil att han är i ett förhållande med en tjej, vilket är konstigt. Jag vill inte vara creepy och fråga honom, men funderar på att fråga henne kanske..

Du vill INTE vara creepy så du tänker att du frågar HENNE?

Du behöver inte Flashback. Du behöver terapeut.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in