Citat:
Ursprungligen postat av
Menstruation
Självklart måste man hållas ansvarig för de brott man begått. Samtidigt tycker jag det är viktigt att komma underfund med vilka incidenter, socialt umgänge, vilka beteendemönster och sist men inte minst hur ser deras anknytning till föräldrarna ut? Och det är de sistnämnda jag ifrågasätter, just föräldrarnas omvårdnadsroll. Det är det mest grundläggande inom utvecklingspsykologi är just anknytning och utifrån det vill jag utröna en bristande uppfostran och det är därför jag tycker synd om GM.
Du är så jävla vidrig som tycker synd om GM. Jag har träffat många med dålig uppväxt, missbruk, sexuellt utnyttjad osv men inte fan gör någon såhär bara pga en dålig uppväxt? Fattar du inte att det finns människor som är helt jävla psykstörda? Ren ondska? Alla är inte snäll så vakna upp ur din jävla bubbla för helvette. Tycker du synd om Hitler? Breivik? Ditt användarnamn talar för att du är feminist och vi alla vet hur jävla slut i huvudet ni brukar vara. Skäms på dig för i helvette, skulle jag vara pojkarnas föräldrar och läsa här att du tycker synd om någon som torterar och våldtar barn så hade jag gjort allt i min makt för att söka upp dig och utsätta dig för vad dessa pojkar blivit utsatt för och efter hade jag tvingat dig att säga att du tycker synd om mig. Jävligt tur att jag nu inte är släkt med någon av BO.