Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-26, 20:00
Medlem
Brotttsrubriceringen grov misshandel borde ändras till Mordförsök.
Fy fan jag mår så illa på dessa apor. Önskar att dödstraff fanns på straffskalan. Helt klart dessutom ett rasistiskt dåd. Hatbrott. Sjuka jävlar.
Citera
2020-08-26, 20:00
Medlem
fyllds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lifeabroad
Bättre hålla sig till fakta.

Som sagt, preliminära uppgifter visar att BO (svenskar eller utlänning, ej bekräftat?) att GM erbjud de narkotika som de nekade, kanske blev tjafs, tvingade dem in till kyrkogården.
Var finns det vederlagt att de erbjöds narkotika?
Citera
2020-08-26, 20:01
Medlem
HGs avatar
När man läser artiklar om det senaste förnedringsrånet i Solna så låter det som att dessa alltid har funnits i Sverige. Men alla normala svenskar vet att detta är en ny företeelse som har kommit genom en alltför generös invandring av vem som helst till Sverige. Speciellt från länder som inte har någon kulturell gemenskap med vår tanke om samhällskontrakt.
Citera
2020-08-26, 20:02
Medlem
Nidingrs avatar
Snart kastar rikspolischefen ur sig följande.
-Undrar vad för hemskheter de här förövarna varit med om tidigare?

Nä... fy fan. Ut och slå tillbaka svenskar. Besvara blodspillan med ännu mer blodspillan.
Citera
2020-08-26, 20:02
Medlem
Kan någon förklara vinsten med att förneka brott när man har rångods i fickorna o rånoffren har skador?

Säger dom - förnekar brott o no commentz eller att dom fick sakerna av offren eller GM o att det är
några andra som slagit dom - de blev ju häktade i alla fall

OM gm inte hade några droger när de åkte fast har de gjort sig skyldiga till bedrägeri också
o hade de droger om än väldigt lite är det narkotikabrott med överlåtningssyfte.

Varför gör GM så här - varför ger de sig inte på äldre i 40-50 årsåldern då finns det mycket meeer
rånbyte att hämta
Citera
2020-08-26, 20:03
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lifeabroad
Bättre hålla sig till fakta.

Som sagt, preliminära uppgifter visar att BO (svenskar eller utlänning, ej bekräftat?) att GM erbjud de narkotika som de nekade, kanske blev tjafs, tvingade dem in till kyrkogården.
Och vilka ’preliminära uppgifter’ är det? Låter som en du trådsanning för mig.
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmohammed
Under tortyrnatten på kyrkogården i Solna blev offren även nedgrävda levande i en grop.

Vad fan är det frågan om?

Om gärningsmännen inte blivit avbrutna hade det säkerligen slutat med en levande begravning av offren.
Citera
Medlem
Bajsmohammeds avatar
De båda är sedan tidigare kända av polis och sociala myndigheter.

Förra månaden dömdes 21-åringen för mordbrand efter att ha kastat molotovcocktails och orsakat miljonskador på andras egendom. Påföljden blev fängelse, men han släpptes fri från häktet och har ännu inte börjat avtjänat straffet.

Jävla daltande med dessa svin det måste bli hårdare straff och man ska fan till fängelset direkt efter avkunnad dom . Inte låta dom springa fritt i samhället dom är ändå förlorade för all framtid .
Citera
2020-08-26, 20:04
Medlem
polagoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fylld
Var finns det vederlagt att de erbjöds narkotika?

AB? Skriver att gm försökte sälja narkotika till de.
Citera
2020-08-26, 20:05
Medlem
sluskjohans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menstruation
Självklart måste man hållas ansvarig för de brott man begått. Samtidigt tycker jag det är viktigt att komma underfund med vilka incidenter, socialt umgänge, vilka beteendemönster och sist men inte minst hur ser deras anknytning till föräldrarna ut? Och det är de sistnämnda jag ifrågasätter, just föräldrarnas omvårdnadsroll. Det är det mest grundläggande inom utvecklingspsykologi är just anknytning och utifrån det vill jag utröna en bristande uppfostran och det är därför jag tycker synd om GM.
Du är så jävla vidrig som tycker synd om GM. Jag har träffat många med dålig uppväxt, missbruk, sexuellt utnyttjad osv men inte fan gör någon såhär bara pga en dålig uppväxt? Fattar du inte att det finns människor som är helt jävla psykstörda? Ren ondska? Alla är inte snäll så vakna upp ur din jävla bubbla för helvette. Tycker du synd om Hitler? Breivik? Ditt användarnamn talar för att du är feminist och vi alla vet hur jävla slut i huvudet ni brukar vara. Skäms på dig för i helvette, skulle jag vara pojkarnas föräldrar och läsa här att du tycker synd om någon som torterar och våldtar barn så hade jag gjort allt i min makt för att söka upp dig och utsätta dig för vad dessa pojkar blivit utsatt för och efter hade jag tvingat dig att säga att du tycker synd om mig. Jävligt tur att jag nu inte är släkt med någon av BO.
Citera
2020-08-26, 20:05
Medlem
fyllds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polagom
AB? Skriver att gm försökte sälja narkotika till de.
Bli erbjuden eller tvingad att köpa är inte samma sak.
Citera
2020-08-26, 20:06
Medlem
polagoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Kan någon förklara vinsten med att förneka brott när man har rångods i fickorna o rånoffren har skador?

Säger dom - förnekar brott o no commentz eller att dom fick sakerna av offren eller GM o att det är
några andra som slagit dom - de blev ju häktade i alla fall

Vinsten? Finns ingen. De här är ett par sjuka jävlar som bör utvisas / tas bort från denna jord.

Men som båda gm vet så får man inga straff som avskräcker i det här landet så vad spelar det för roll?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in