Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-23, 18:42
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PKLE
Svenska och skötsamma är dom och hade inget med GM att göra.
Berätta gärna och ge os information att så är fallet. Tror inte på dig innan det finns bevis för ditt påstående. I så fall är det ännu värre och rent fördjävligt.
Citera
2020-08-23, 18:43
Medlem
SupaStrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Nu går vi kanske in i elitserien.På en kyrkogård.Ä det en symbolhandling 50år före sin tid.Alla skall dö,det vet vi.Alla kristna skall dö.Så fort som möjligt.Vi börjar med Sverige.Dom är veka och viker ner sig......Äh,jag skojade bara...
Kyrkogården ligger granne med hagalund a.ka. blåkulla, smutset hanterar gärna sina affärer där då ingen vettig människa befinner sig där nattetid.
Citera
2020-08-23, 18:44
Medlem
Sho-zs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmohammed
Varför just på en kyrkogård?
Det e rätt vanligt att dom hänger på kyrkogårdar på nätterna. Det e sällan folk där på nätterna som stör deras business å liknande å dom har noll respekt för religion å de döda som ligger begravda där.
För 20 år sen så hämtade polisen en polare till mig, han va packad på en kyrkogård, å det blev en artikel i kvällstidningarna för det, värsta skammen att va full på en kyrkogård.
Times they are changing.
Citera
2020-08-23, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SupaStrat
Kyrkogården ligger granne med hagalund a.ka. blåkulla, smutset hanterar gärna sina affärer där då ingen vettig människa befinner sig där nattetid.
Det är en riktigt stor kyrkogård så inget man ser eller hör om man bara går förbi utanför. Borde vara låst och larmad nattetid.
Citera
2020-08-23, 18:46
Medlem
När jag började skriva det här hade jag tolkat det som att de misstänkta bor i närområdet men allt citatet nedan säger är att de greps i närområdet.

Citat:
Enligt polisen har de utsatts för ett grovt brott och under morgonen greps två män i närområdet.
Citera
2020-08-23, 18:47
Medlem
SupaStrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Det är en riktigt stor kyrkogård så inget man ser eller hör om man bara går förbi utanför. Borde vara låst och larmad nattetid.
Vi kanske hamnar där om fler händelser som denna inträffar på kyrkogårdar.
Citera
2020-08-23, 18:49
Medlem
megacoolmans avatar
Jag tycker det luktar afghanrelaterat.
Citera
2020-08-23, 18:54
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PKLE
Svenska och skötsamma är dom och hade inget med GM att göra.
Vet du vilka pojkarna är ?
Citera
2020-08-23, 18:57
Medlem
uddevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yuno-Gasai
Undrar hur gamla de kan ha varit, om de är under 15 är detta fruktansvärt
Om media skriver pojkar så måste dom ju vara under 12 år då, för en 12-årig flicka e ju en ung kvinna i deras ögon.
Citera
2020-08-23, 19:01
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uddev
Om media skriver pojkar så måste dom ju vara under 12 år då, för en 12-årig flicka e ju en ung kvinna i deras ögon.
Ja eller så är det afghaner ..
Citera
2020-08-23, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlurryFace69
Om de är 20 år blir det väl iaf riktiga straff för detta hoppas jag annars🥺
Man måste vara 21 fyllda för att till fullo stå till svars för sina handlingar. Och med till fullo så menar jag att man bara åtnjuter mängdrabatt, 2/3-delsfrigivning, ev avdrag för att man döms till utvisning, mm. Men har man inte fyllt just 21 så skulle jag tippa på 8-12 månader för att ha torterat ett par minderåriga.
Citera
2020-08-23, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Berätta gärna och ge os information att så är fallet. Tror inte på dig innan det finns bevis för ditt påstående. I så fall är det ännu värre och rent fördjävligt.
Det var min man som hittade dem. Jag såg dem när jag gick dit med filtar.
Blir bara upprörd när jag ser vad som skrivs här när man egentligen inte vet något. Därför kände jag att jag ville skriva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in