2020-08-29, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treeestreck
Jag vill inte uppge mina källor då det skulle kunna sätta folk i fara men det är allmänt känt i Solna/Huvudsta/Västra skogen att Ahm*d B*h*d*n *l H*ni är Am1ns bror. Alla är även av uppfattningen att han också bor i Västra skogen och inte i Hagalund där han är skriven.
Bidragsfusk antagligen.. anmäl anonymt till Fk
Citera
2020-08-29, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strommingen
Det är illa ställt och det går fort utför med växande kriminalitet och kravaller. Flertalet politiker tycks välja att ha huvudet kvar nere i sanden. 1. Se och erkänn problemen. 2. Sluta med naivt önsketänkande. 3. Reformera rättsväsendet, lagstiftning, polis och domstolar. Tyvärr är nog många politiker så indoktrinerade i pk väsendet att de är oförmögna att se klart och åstadkomma nödvändiga förändringar. Men ett tips är ju att se på våra nordiska grannländer och lära en del av dessa. Klart är ju också att rätten till självförsvar behöver stärkas. Som det är nu straffas brottsoffer medan det daltas med gärningsmän.

Bedrövligt är att förnedring/rån av unga pojkar pågått sedan 80-och 90-talen. Vad har våra skattefinansierade politiker gjort åt detta?
Citera
2020-08-29, 13:08
Medlem
Äppelkäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davve74
Vilken sida är filmen på?

Jag orkar inte leta reda på den sidan. Har ställt in så jag har 40 inlägg per sida så även om jag skulle ange ”min” sida så stämmer den kanske inte med andras.

Kopiera och sök istället detta direkt på Youtube om du vill se asgrisen:

Mardin Jahan Asl's birthday celebration 05-07-2016

(”Mardin” är inget namn utan mer ett beskrivande ord typ Duktige, Fine, Hedervärde etc.)
Citera
2020-08-29, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treeestreck
Jag vill inte uppge mina källor då det skulle kunna sätta folk i fara men det är allmänt känt i Solna/Huvudsta/Västra skogen att Ahm*d B*h*d*n *l H*ni är Am1ns bror. Alla är även av uppfattningen att han också bor i Västra skogen och inte i Hagalund där han är skriven.

Och Ahm*d B*h*d*n *l H*ni har haft brottsplatser där adressen till hans yngre bror förekommer (GM i detta fallet) samt några vid V Skogens T-bana.

Äldre bror verkar börjat tidigt, suttit på ungdomshem, massa narkotikabrott, knivrån osv. Dömd så sent som i år. Klart lillebror lärt sig...
Citera
2020-08-29, 13:23
Medlem
Malacodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Vi lever i en tid av social oro där de finns olika förevändningar för att ha kravaller. Det handlar inte seriöst om Black Lives när butiker plundras, eller om miljön när broar ockuperas, eller profeten Muhammed när muslimer demonstrerar mot koranbränning.

Jag ser bara hat och frustation. Arga personer som utnyttjar situationen för att lätta på sin ilska. Vi är på väg in mot farliga tider i detta land, som förr var så tryggt att bo i.

De är inte arga för att koranen brinner. De är arga för att Sverige likt en ful gubbe lockade med det goda livet, villa Volvo och vovve och allt de sett i sina byhålor på sina iPhones. Det trodde det goda livet var gratis. Sen bidde det bara vidriga förorter med likasinnade som inget kan och inte har något yrke. De kan välja mellan liv som religiösa zoombin eller kriminalitet.

Dessa element måste ta allt de vill ha med våld, för att erkänna homosexualitet är värre än att våldta random unga män.

Jag kan förkorta ditt resonemang "men vi hade ju ingen lokal ju"
Citera
2020-08-29, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Det fanns väl knappt några araber och afrikaner här då. Än sällsyntare med några afghaner.
Invandringen på 60-talet utgjordes av s.k. arbetskraftsinvandring och bestod huvudsakligen av
ungrare och jugoslaver. De arbetade och skötte sig och hade varken tid eller lust att vara
ute om kvällarna och förnedringsråna, våldta eller mörda. Inte deras avkommor heller.
Visst, det fanns säkert ett och annat rötägg bland dessa grupper också, men det
övervägande flertalet smälte mycket väl in i det svenska samhället till skillnad från de
utomeuropeiska invasionsskarorna som skapat sina parallellsamhällen och sprider skräck
och terror.

Jag tycker det är otäckt hur du använder ordet utomeuropeisk. Den stora marioteten av nationaliteter (minoritet i mäng) håller inte på med dessa galenskaper. Du läser aldrig om Sveriges amerikanska befolkning begå dessa vansinnesbrott och jag tror heller du inte refererar till amkerikaner (syd&nord). Inte heller Asiater går in i ditt påstående då kineser, japaner och många andra inte heller begår dessa handlingar. Visst begår Asiater gryma handlingar mot deras landsmän där de utnytjas att måla svenskars naglar för en cheeseburgar-lön, men det är en helt annan femma.

Det vi ser i Sverige och även i många andra länder är extremt orosväckande och har en gemensam nämnare, polarisering! Kolla bara på dagens feministrörelse,hbtq rörelse,vegan rörelsen och framförallt religösa/kuturella och etniska rörelser. Barn kallar sina föräldrar smygrasister,homofobiska eller mördare för att dem vägrar köpa soya-kött. Invandrarbarn är så arga att dem kan tänka sig kissa i svenska barns munnar. Transexuella demonstrerar för att dem inte får gå in på vilket badrum de vill. Unga pojkar hängs ut på nätet för att ha skickat en olämplig bild. Folk går ut på gatan med vapen för att skydda sina områden och affäreroch det bara fortsätter och fortsätter. Allas vrede kan man kanske hitta sympati bakom om man vrider och vänder men allt detta gapande och alla illdåd leder ju inte till någonting. Någonstans måste det ta slut, det måste bli nog. Politikerna måste först och främst ta ansvar för det dem håller på med. För folket hänger ju för det första inte med. Skulle svenska folket bara få veta en bråkdel av hur arbetet funkar på våra mydigheter och särskilt migrationsverket så skulle det bli kalabalik kan jag säga.

Fortsätter vi den riktigt vi går emot så kommer inte en kotte få komma till Sverige mer, det är ju inte bättre för någon. Tidningarna säger att folk har fått vänta 10 år på sitt beslut för att senare bli utvisade och det är så synd. Men de nämner inget om att de varit här illegalt, utnytjat våra system och sökt på falska identiteter. Migrationsverket beviljar arbetstillsånd utan att ens ringa arbetsgivaren för att se så att allt är korrekt. 60-åringar kommer hit för att "jobba" i några år och sedan få mer i pension än någon som bott och jobbat här hela sitt liv.

Men skyll inte på de för våran inkompetens. Om våra hanläggare bara hade gjort lite djupgående handläggning så skulle de se att personen som de tänkte bevilja redan har blivit deporterad av polis tidigare för hot och mordförsök på svensk ex-fru. Men så fungerar det inte på migrationsverket, teamleaders säger till sina anställda att "här utgår vi från att alla är ärliga och goda människor" och sätter krav och ger belöningar för snabba beslut. Falska identiteter och dokument är inget man orkar med, bevilja,bevilja,bevilja. Så skyll inte på invandrarna, för dem är det ju jätte bra och de förstår ju inte att de samtidigt underminerar hela våran sammhällsstruktur. De förstår inte att alla de bidrag de roffar åt sig kommer från alla oss arbetare och pengarna räcker inte till. Politikereliten och deras umgänge lever i en helt annan verklighet, dem ser inte hur deras retorik och beslut faktiskt trampar rakt ner på väldigt många svenska medborgare. Dem njuter av livet på varandras coctail-parties, dem pratar om mångkulturellt men dem vill inte ha förortens barn i deras egna skolor.

Sverige behöver arbetskraftinvadnring och att använda sig av hela världens potential är jätte viktigt. Men då ska det vara riktiga anställningar och för unga, livskraftiga människor som vill nåt med deras liv. Det är ju inte rättvist att bara för alla fuskare så får ingen komma sen eller att vi gör det svårare för dem som kommer med riktiga skäll. Politisk asyl i grund och botten är till för dem som flyr för sina mänskliga rättigheter och förföljelse. På 80-talet hade vi stor invandring från sydamerika, en grupp människor som i sit stora hela integerat sig väldigt väl och som kom med riktiga anledningar. De miljontals människor som flyr krig är inte personligt förföljda, de är inte människorättsaktivister. De behöver inte ens vara emot de religösa regimer som sprider skräck och terror i deras hemländer och som Sverige likaså hela Europa försöker beskämpa. Dessa människor har inget skäll till att ha permanent uppehållstilsånd. Hur kan det vara hållbart att Europa ska ta emot halva ett lands befolkning så fort det blir krig någonstanns? Det ska inte heller behöva gå så långt att vi drar in alla människors rätt att komma till Sverige, det finns massor av gott folk av alla nationaliteter. Så varför får vi in alla dessa rutna äpplen. Är det så att alla utomeuropeiska är barbarer eller är det så att de svenska mekanismerna gynnar de som fuskar? Oftast är det inte de allra hederligaste och bildade av människor som fuskar och utnyttjar andra på detta vis.
Citera
2020-08-29, 13:39
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Housler
Men gruppvåldta flickor, det kan både pursvenska pojkar och invandrare.
*suck* Försök inte ens, snälla du, försök inte ens.

Om vreden hos svensken inte vaknar upp ur dess rosenröda slummer efter dessa bestialiska dåd, så vet jag inte när den gör det.
Citera
2020-08-29, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Har det framkommit hur gamla brottsoffren är?
Åklagaren har gått ut med att pojkarna är äldre än 15 år men yngre än 18 år. Detta har citerats av DN och Expressen

Citat:
Pojkarna, som är under 18 år men över 15 år, uppgav själva att de blivit misshandlade i över åtta timmar, innan en av dem lyckades kontakta en person som i sin tur slog larm till polisen. Det berättar kammaråklagare Anders Tordai, som leder utredningen.
https://www.dn.se/sthlm/pojkar-missh...ornekar-brott/

En källa i tråden (Grusjavoj) uppger att de båda är 16 år och precis hade börjat gymnasiet.

Det innebär i så fall att GM är fem respektive två år äldre än BO.
Citera
2020-08-29, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddardipp
Haha snälla, hans broder är ingen tung kriminell. Han satt på ett callcenter eller liknande.

Cheddardipp....svarade aldrig på min fråga! Om brodern är och har varit en skötsam kille?

Nu har det kollats upp.....

Lillebrorsan har fått mkt stryk av storebrosan, under uppväxten...det är min gissning!
Citera
2020-08-29, 14:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Det skitfarsan kör är ett trick som är vanligt. Gärningsmannen blir offer. Nu tror inte jag att någon hotat denna familj. Har de gjort en polisanmälan? Hi. Hi.

Soc. borde nu granska denna familj med extra resurser och omhänderta den 3-åring, som det påstås blivit hotad, så att han inte blir som sin äldre bror. Jag tror inte brottslighet är genetiskt. Det är enligt läroböckerna i vår tid, den sociala miljön som orsakar kriminalitet och skapar sexualsadister. Risken är stor att de andra barnen blir kriminella i den hemmiljön.

Ja, det verkar inte gå så bra för dem här i Sverige, kan vara bäst för alla involverade parter om vederbörande flyttar tillbaka till sina respektive hemländer.
Senast redigerad av ArrigoSacchi 2020-08-29 kl. 14:29.
Citera
2020-08-29, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArrigoSacchi
Eftersom vårt sharia rättsväsende aldrig kommer ens komma på tanken att visa ut dessa avskum, familjer inkluderat bör dessa familjer trakasseras anfallas och hotas tills de självmant packar och drar.

Så om gärningsmännens anhöriga läser här: Det är inte lönt för er att stanna i Sverige, er säkerhet kan aldrig garanteras, ni är öppet villebråd, jagade som bytesdjur.

Sälj snarast er egendom och flytta tillbaka till era hemländer.

Och ingen stans kan man komma undan dessa apor .. förut kunde man tex köpa en lägenhet i stan och på det sättet avskärma sig till exempel. Men nu finns dem utsatta överallt och dem står och hänger runt centrum , t- bane stationer.

Enda sätter snart är väl att lägga ihop sig några stycken och köpa en hel ö någonstans och på det sättet slippa se dem
Citera
2020-08-29, 14:30
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CRANK-Gollum
Vad e din mening med en lång volta?
Danmark gav precis negrerna livstid før deras aktiviteter i Danmark.
Vad hade vi lyckats ger dem?
Dem hade kommit ut efter halva tiden. FAKTA.

Var god bevisa att den svenska rættsmaskinen fungerar.
De yngre GM i Dödspatrullen, 17-åringarna, hade i Sverige fått fyra års sluten ungdomsvård, de äldre hade fått livstid.
Halva tiden är historia, numera kommer man ut villkorligt efter två tredjedelar av tiden. Vid livstid måste straffet tidsbestämmas först och det kan ta många, många år innan det sker.
I aktuellt fall är det samlade straffvärdet 12,5 år minimum för de brott som denna första häktning gäller. Redan människorovet kan däremot ge upp till livstid, det grova rånet 10 år, våldtäkterna 6 år o.s.v. Om det under förundersökningens gång framkommer att våldet ska klassas som mordförsök väntar ännu högre straffsatser. Så jag står fast vid min gissning om tvåsiffrigt antal år för den äldre av GM, givet att de båda varit lika drivande i detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in