Citat:
Ursprungligen postat av
Foxan1977
Talar också av egen erfarenhet. Att få hjälp i Sverige i dag är otroligt svårt. Kompetensen på BUP är väldigt låg och de barn som inte har föräldrar som av någon anledning klarar av eller har möjlighet att lägga sina hela liv på is och kriga faller mellan stolarna.
Det tog mig 6 år att ens få till en utredning på min son. "han är för svår för oss" sa BUP gång på gång och skrev ut oss, inom ett par månader var vi där igen.
Så nej det handlar inte om bra eller dålig förälder många gånger.
De här barnen och familjerna blir svikna av samhället.
Det finns inget långsiktigt tänk, hur kan vi få det här barnet att bli en välfungerande, produktiv och välmående människa när han är 25 år.
Deras sparande på våra barn kostar väldigt mycket mer i långa loppet
I Danmark har vi mange kompetente personaler i den sektoren du beskriver, her er det så nærmere overbelastning og resourcebrist, frem før kompetans der er problemet.
T.eks. konkluderede en undersøgelse, som er ved at være 20 år gammel, at i Københavns region var over 70% af dom svært handicappede som lämnades til evig vård på olika institutioner, efterkommere af indvandrere og “flygtninge” fra Afrika, Mellemøsten, Pakistan og Bangladesh.
Just Pakistan er det land i den islamiske verden hvor du finder flest kusinægteskaber, mere end 70%
Vi har gjort andre undersøgelser bland efterkommere som viser at de om muligt er endnu mere fanatiske i deres ideologi og kultur ift. deres forældre! %delen er identisk, mere end 70%
Vi har gennem mange år forsøgt at forstå og bekæmpe det islamiske problem her i Danmark og vi har qua vores åbne dialog trods alt indsamlet ganske meget data på området.
Et 2 år gammelt tal fra Danmark er 36mia Danske kroner pro anno i direkte omkostninger forbundet med indvandringen fra mena. Endast dom direkte omkostninger!
Jeg arbejder selv med barn og ser også at det er resourcefordelingen som er helt fel.
Den seneste pojken tog 4 år at få udredt😖 jeg ved hvad du har været igennem men summen av kardemommen er at “vi” ødsler bort vores velfærd på nogen mennesker vi ikke har noget til fælles med, som ikke ønsker at leve som os og dom har en udtalt voldskapital som følge af lav utbildning og mange generationers omfattende kusinægteskab, tyvär.