2020-09-03, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Tror inte du vet vad förtal innebär, sannolikhetshalten är ingen faktor vid förtal.

Nej, men sanningshalten i det Wallin berättade om tidigare verkade i alla fall tveksam då det granskades.
Citera
2020-09-03, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yokisuci
Nej, men sanningshalten i det Wallin berättade om tidigare verkade i alla fall tveksam då det granskades.

Absolut var det tveksamt om du syftar på Virre Laddtorsk, men nu rör det sig om uppgifter som flera oberoende människor vidarebefordrat till henne p.g.a. en stor plattform och en uppenbar mani hos CW.

Finns saker man kan trycka på hos CW som gör henne mycket opålitlig men en förtalsdom är inte en av dessa. (Snarare motsatsen för att vara ärlig)
Citera
2020-09-03, 08:51
Medlem
Timbuktu, vilket svin. Men vem är förvånad.

Jason diakte heter han va? Nu anklagas han av Wallin för att våldta 14 åringar.
Citera
2020-09-03, 09:57
Medlem
Spritnotas avatar
Är allmänt känt att Timbuktu är en slampa som även gillar unga tjejer. Bubblades under metoo att han borde ligga i riskzonen med tanke på hur många engångsligg han haft, men inget konkret kom upp.

Länkar ett exempel från 2017 på att det inte är en välbevarad hemligheter att Timbuktu knullar runt. Johannes Finnlaugssons skämt/ståuppa om Timbuktu från Spotify
https://open.spotify.com/track/2BlH0...TjisUqgxk-_Mqw

Länkar till Spotify brukar fungera sisådär och öppnas i knasiga vyer, om den inte funkar:
Artist: Johannes Finnlaugsson
Titel: Ebba Busch Thor & Timbuktu
Citera
2020-09-03, 10:47
Medlem
Timbuktu född -75 o således 28 år gammal 2003.
Özz född -75 o också 28 år gammal 2003.

Fler som passar in?
Citera
2020-09-03, 11:08
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freducation

Fler som passar in?

Citat:
När jag läste hennes instastory lite noggrannare så ser jag att hon tydligt hintar mot att det är artisten Timbuktu!

Cissi skriver "han kan ju få leva med det resten av sitt liv" samt, "Dynamit". Dessa citat refererar till låttitlar från Timbuktu.
(FB) Manlig stjärna/antirasist/feminist känd för att utnyttja småtjejer
Citera
2020-09-03, 11:34
Medlem
JustZlatans avatar
Filip eller Fredrik.
Citera
2020-09-03, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freducation

Fler som passar in?

Jag vet inte om det är Özz-nivå på det här skämtet, men en 28-årig kurd på en rockfestival? Ja han är ju inte där för musiken i alla fall.
Citera
2020-09-03, 13:17
Medlem
King-kuntaas avatar
Det är inte Timbuktu.
Citera
2020-09-03, 13:21
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BurtJohnzon
Visst, musik är alltid en smaksak, men de flesta vuxna förstår förhoppningsvis att hans musik är värdelös och rent trams. Nån måtta på dumheterna får det vara.

En sansad vuxen person förstår också att folk har olika musiksmak. Handlar inte om ålder om du gillar musiken eller inte. En stor del av de som gillar hans musik är vuxna, inklusive mig.
Senast redigerad av Reggie Hamond 2020-09-03 kl. 13:26.
Citera
2020-09-03, 15:00
Medlem
abo142s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King-kuntaa
Det är inte Timbuktu.

Det är utan tvekan timbuk som Cissi syftar på i sina tweet, varför skulle hon annars citera hans sångtitlar i samband med dessa?
Om han är skyldig är en annan sak, det har jag ingen aning om
Citera
2020-09-03, 16:32
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abo142
Det är utan tvekan timbuk som Cissi syftar på i sina tweet, varför skulle hon annars citera hans sångtitlar i samband med dessa?
Om han är skyldig är en annan sak, det har jag ingen aning om

Hmm..

Om nu Cissi är "såpass" på, och timkuk är helt oskyldig..., borde det inte öppnas en möjlighet om en stämning, för förtal ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in