Intressant att det är just kända män som jagas av feministeliten. Det är vardagsmat i vilken svensk håla som helst. Lokala krogcasanovan som pumpar småtjejer på löpande band eller varför inte gymnasielärarna som regelbundet gängar elever. Faktiskt udda att just läraryrket inte granskats hårdare utifrån det. Kan själv minnas tillbaka till den dimhöljda forntid som var min egen skolgång. Minst 3 unga kvinnor ej 18 fyllda hade sex med lärare i gymnasiet bara av vad jag kan komma ihåg. Var mer som lite skolskvaller på den tiden, ingen som gjorde någon större grej av det. On topic, artister som Timbuktu ligger med fans och sen blir de skurkarna för att de tjejer som just kastat sig på dem inser att de bara vara ett hål på turnén.
Jag hoppas du / Du får leva med det resten av ditt liv / Att du lever med det i all evig tid
Jag hooka dig en plats att bo när det var svårt / Gav dig min axel när du var full av gråt / Låna dig pengar att klara dina knipor för att du och alla dina systrar är horor
Man skulle kunna sätta dit Cissi rätt så rejält nu. Skapa en fejkade instagram och skriva ett meddelande om hur man blivit våldtagen av timbuktu. Hon lägger ut det på sin story och cirkusen är igång igen
Men kläm ut det då, kvinna! Dom flesta som blivit metooade och cancel cultured känns inte som någon vidare större förlust. Timbuktu har faktiskt gjort några låtar som är helt okej. Men det blir väl att man får bojkotta honom. 🤔
Jag gissar på Özz. Har hört det i en podd för några år sedan att han höll på med fjortisar. Blev äcklad då. Det behöver ju dock inte vara sant (minns inte vilken podd eller vem som sa det). Googlar man hans namn plus feminism, så verkar han vara en feminist.
Urk. Vilken 14-åring med självrespekt skulle ens vilja titta åt Özz Nujens håll? Vad är det för fel på människor?
Säkert Timbuktu 😄 Träffade honom då jag
var 15 och han 26 efter en konsert, han var absolut inte våldsam eller påtvingande och själv var jag med på allt, men i efterhand så tycker jag såklart det var lite äckligt med tanke på åldersskillnaden. Ja nu är det ju 20 år sen men gillade han yngre då så gör han väl det fortfarande.
Edit men så är det ju 20 år sen och då var han ju lite yngre. Kan förstå att 14-15 åringar IDAG när han själv är 45 inte är lika sugna 😄
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!