Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-09-06, 17:02
Medlem
shevitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sankronizer
Större delen av svenskarna blir kränkta av en nordbo som äntligen tar strid mot islam i sverige. Skamligt att läsa, mannen är en hjälte i sig.

Tar strid för Sverige mot Islam? Nädu, den idioten bara rör om och flyr så får vi handskas med skräpet på hemmaplan.

Ungefär som om jag skulle komma hem till dig, slänga vattenballonger på förbipasserande babbar från DITT fönster och sedan skrika "kom då om ni vågar", och sen fly, där du får agera pinata när de slår in din dörr.

Är det nån som ska ta den striden är det isf vi Svenskar, på hemmaplan.
Citera
2020-09-06, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruz-Lee
Om din granne trakasserar dig tills du tappar det och du slår ner honom, är det då enbart ditt fel?
Om din granne bränner en bild av dig och du blir så arg att du går in till centrum och slår sönder några skyltfönster samt hotar några poliser så är det faktiskt ditt fel.
Däremot om du enbart riktar ilskan mot honom så.
Senast redigerad av senapsillen 2020-09-06 kl. 17:08.
Citera
2020-09-06, 17:07
Medlem
KlappMungons avatar
Citat:
Om din granne trakasserar dig tills du tappar det och du slår ner honom, är det då enbart ditt fel?

Så om någon ställer sig på torget och eldar upp en svensk flagga i "protest mot den svenska strukturella rasismen" så har han ett delansvar för att nationalister ordnar upplopp i protest mot flaggbränningen?

Han borde alltså frivilligt avstå från sin grundlagsskyddade rättighet att uttrycka tankar, åsikter,och känslor för att någon kan bli arg eller vad menar du?
Citera
2020-09-06, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlappMungon
Så om någon ställer sig på torget och eldar upp en svensk flagga i "protest mot den svenska strukturella rasismen" så har han ett delansvar för att nationalister ordnar upplopp i protest mot flaggbränningen?

Han borde alltså frivilligt avstå från sin grundlagsskyddade rättighet att uttrycka tankar, åsikter,och känslor för att någon kan bli arg eller vad menar du?

Ja.

Eller så kan han bränna sin flagga hemma utan att visa upp det för människor som han vet kommer reagera med ilska och våld.

Nu börjar några av er låta som idioterna i USA som filmar och lägger upp på tuben när de bär vapen offentligt och hävdar sin rätt enligt lagen, när polisen kommer.
Senast redigerad av Bruz-Lee 2020-09-06 kl. 17:24.
Citera
2020-09-06, 17:27
Medlem
Polisen har inrättat en särskild händelse. Lär vara bra mkt polisen i sthlm kommande helg. Hoppas dom godkänner manifestationen
Citera
2020-09-06, 17:29
Medlem
KlappMungons avatar
Citat:
Ja.

Eller så kan han bränna sin flagga hemma utan att visa upp det för människor som han vet kommer reagera med ilska och våld.

Så om NMR reagerar med ilska och våld över att muslimer håller bön i en park så är det muslimernas fel som provocerat NMR?

Om staten säger att de inte ids använda sitt våldsmonopol för att hindra NMR att utöva våld för att de är arga så bör muslimerna avstå från att be?
Senast redigerad av KlappMungon 2020-09-06 kl. 17:31.
Citera
2020-09-06, 17:39
Medlem
at0m3ns avatar
När bränderna väl sätter igång så kommer polisen säga att dom skyldiga inte kommer från Rinkeby utan andra delar
Citera
2020-09-06, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlappMungon
Så om NMR reagerar med ilska och våld över att muslimer håller bön i en park så är det muslimernas fel som provocerat NMR?

Om staten säger att de inte ids använda sitt våldsmonopol för att hindra NMR att utöva våld för att de är arga så bör muslimerna avstå från att be?

Har jag inte svarat på det 20ggr i tråden redan?

Skillnaden ligger i att om muslimerna ordnar en bönestund vid ett NMR-möte så är det jävligt korkat och upplagt för kaos.

Vilken normal människa som helst förstår att det är dumt att sätta sig i ett björnidé och äta honung när björnen sover 1m bort...
Citera
2020-09-06, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
När bränderna väl sätter igång så kommer polisen säga att dom skyldiga inte kommer från Rinkeby utan andra delar

Eftersom de troligen inte gör det ja.

Det är väl bara snorungar som eldar upp bilar på sin egen gata.
Citera
2020-09-06, 18:08
Medlem
Så här är dets avatar
Citat:
Det är solklart inte enbart ditt fel.

De här tråden handlar inte om förnedringsrån mm även om jag redan skrivit om dem oxå här.

Du är ansvarig för dina egna handlingar och det är fel att misshandla jobbiga grannar. På grund av ditt resonemang vill jag inte bo granne med dig, så det är dags att åka hem! Innan du kom till Sverige kunde man ringa polisen när grannarna var jobbiga eller hantera dem på ett annat sätt.

Förnedringsrån är relevant och speciellt med ditt resonemang. Enligt dig har svenskarna rätt att göra precis vad de vill mot alla mörkhyade på grund av ett antal förnedringsrån. Det finns många andra länder där du kan få likasinnade grannar som tolererar ditt våldsförespråkande. Jag vet inte om du kan slå sönder ett torg där utan att råka ut för elchocksterapi i häktet

Citat:

Paludan tar givetvis med sig muslimer från Danmark
Citera
2020-09-06, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Så här är det
Du är ansvarig för dina egna handlingar och det är fel att misshandla jobbiga grannar. På grund av ditt resonemang vill jag inte bo granne med dig, så det är dags att åka hem! Innan du kom till Sverige kunde man ringa polisen när grannarna var jobbiga eller hantera dem på ett annat sätt.

Förnedringsrån är relevant och speciellt med ditt resonemang. Enligt dig har svenskarna rätt att göra precis vad de vill mot alla mörkhyade på grund av ett antal förnedringsrån. Det finns många andra länder där du kan få likasinnade grannar som tolererar ditt våldsförespråkande. Jag vet inte om du kan slå sönder ett torg där utan att råka ut för elchocksterapi i häktet

Paludan tar givetvis med sig muslimer från Danmark

Familjen är svensk sen 500år och innan dess finsk.
Jag vet inte vart du drar gränsen att kalla nån för blatte men jag gissar att jag är mer svensk än de flesta härinne.

Tål du inte att nån inte tänker som dig så är det psykologen på din vårdcentral du ska vända dig till.

Tråden handlar inte om förnedringsrån utan om koranbränning, men du kanske inte orkade läsa första inlägget?
Citera
2020-09-06, 18:17
Medlem
Citat:

Nej det kommer vara imamen som intervjuas av SVT som säger det, inklusive att det inte har med islam att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in