2020-09-03, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whitfields
Jag arbetar inom ett departement som sakkunnig och jag kan sjlv dra ett par borrar nr det r fest. Ungefr som de flesta andra gr numera.

Det har aldrig frekommit ngot rykte som skulle gra gllande att Fredrik Reinfeldt anvnt narkotika. Jag garanterar att jag skulle ha hrt det. Finns inget sdant rykte. Dremot r det hyfsat knt att hans son festat p. Jag frsvarar inte Fredrik Reinfeldt utan jag anser p goda grunder att han r en landsfrrdare. Dremot anser jag att sanningen avseende vad han stllt till med rcker mkt lngt. Fr mig r den det enda som duger.

Sttte p Reinfeldt senast fr ett par veckor sen och utifrn min expertis finns det inte en antydan att han skulle anvnda narkotika eller ngonsin gjort det. Finns inte p kartan. Det kan ingen inbilla mig att tro. Dremot skulle han troligen behva supa och knarka lite fr att f ur pinnen som han har uppstucken rakt i arslet.

Det var Isabella som berttade om detta och jag har inte anledning att misstro henne om detta.
Citera
2020-09-03, 17:00
Medlem
Rammsbergs avatar
Det man visste direkt var att det inte rrde sig om en SD-politiker. Fr d hade det framgtt, med all tydlighet, av ABs och Expressens artikel.
Citera
2020-09-03, 17:01
Medlem
100pennors avatar
Har ni FUP? Eller hller ni bara p och gissar att det r Erik R. Stoppa pressarna r ingen klla bara fr att frtydliga.
Citera
2020-09-03, 17:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bajenager
Vem kan detta vara?

100%
Jan Emanuel Johansson
Han umgs med kriminella plus kommer frn sn milj
Citera
2020-09-03, 17:04
Medlem
ToorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Den skuggade bilden p Aftonbladet visar ju en ung man s det borde vara ngons son.

Sorry expressen var det

Det r bara en Gangerbild!
Citera
2020-09-03, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToorMan
Det r bara en Gangerbild!

Men de vljer en efter kn och lder
Citera
2020-09-03, 17:17
Medlem
ToorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Men de vljer en efter kn och lder

Inte ndvndigtvis...anonymisering!
Citera
2020-09-03, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Haha, sweet Hur plitlig r den bloggen
Trots vldigt smaskiga rubriker ibland s har de inte haft fel frut vad jag vet...
Citera
2020-09-03, 17:24
Medlem
Nu kan ju media verdriva med topp -politiker, men skulle det vara en hjdare lutar det t Jan Emanuel eller Bodstrm.

Skulle vara lustigt om det typ var Jan Bjrklund
Citera
2020-09-03, 17:26
Medlem
Whitfieldss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Det var Isabella som berttade om detta och jag har inte anledning att misstro henne om detta.

Du r inte klok. Sorry, det du sger har ingen relevans
Citera
2020-09-03, 17:29
Avstngd
Jasper.Newtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitfields
Jag arbetar inom ett departement som sakkunnig och jag kan sjlv dra ett par borrar nr det r fest. Ungefr som de flesta andra gr numera.

Det har aldrig frekommit ngot rykte som skulle gra gllande att Fredrik Reinfeldt anvnt narkotika. Jag garanterar att jag skulle ha hrt det. Finns inget sdant rykte. Dremot r det hyfsat knt att hans son festat p. Jag frsvarar inte Fredrik Reinfeldt utan jag anser p goda grunder att han r en landsfrrdare. Dremot anser jag att sanningen avseende vad han stllt till med rcker mkt lngt. Fr mig r den det enda som duger.

Sttte p Reinfeldt senast fr ett par veckor sen och utifrn min expertis finns det inte en antydan att han skulle anvnda narkotika eller ngonsin gjort det. Finns inte p kartan. Det kan ingen inbilla mig att tro. Dremot skulle han troligen behva supa och knarka lite fr att f ur pinnen som han har uppstucken rakt i arslet.
Din dumma jvla son till en sna, man ser inte p ngon om denne tar knark.
Citera
2020-09-03, 17:31
Medlem
Citat:
Det var en torsdagskvll i brjan av november som polisen larmades. En orolig samhllsmedborgare hade iakttagit en person i nrheten av den tidigare statsministerns bostad i centrala Stockholm.

Nr polispatrullen anlnde blev de snabbt varse att den misstnkte personen r en slkting till Fredrik Reinfeldt mannen gav intryck av att vara narkotikapverkad.

Hur jvla vck har han varit om folk uppmrksammar det s pass att de ringer polisen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in