Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2020-09-09, 20:01
  #25
Medlem
Prinsessbakelses avatar
Oj, vilken tråd! Detta påminner lite om min egna berättelse.

Jag hade sparat ut mitt skägg i ungefär i sju veckor när jag ville framhäva skäggets linjer men tyvärr råkade jag slinta med rakapparaten och rakade bort mer än vad tanken var från början. Till en början brydde jag mig inte speciellt mycket men varje gång jag såg mig själv i spegeln kunde jag inte låta bli att irriteras över det faktum att jag rakade bort lite för mycket av skägget.

Slutade med att jag vaknade mitt i natten, helt kallsvettig och med ett oemotståndligt begär av att bara raka bort allt. Jag har inte vågat mig på att odla något skägg efter det.
Citera
2020-09-09, 21:58
  #26
Avstängd
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Du borde istället ha satsat på porrmusche.

Haha, jag för några år sen gick till mataffären i bakfyllan och fattade aldrig varför folk glodde på en och kassörskorna log.

Fick för mig att börja raka på natten, kvar blev så kallad för hitler mustaschen..
Citera
2020-09-09, 22:36
  #27
Medlem
TacoKryddmixs avatar
Män som manifesterar sin manlighet genom ansiktsbehåring är halva till insidan.....

Visst det är tråkigt att ändra frisyrer eller kroppsform. Men att bli deprimerad över det är höjden av trams. Skärpning! Ut med bröstet broder TS, du är varken mer eller mindre manlig med eller utan hår.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in