• 1
  • 2
2020-09-14, 21:45
Medlem
Har inte betalat hyran fr fr min soc lgenhet fr augusti och inte nu september heller, bara en tidsfrga innan dem hr av sig..

r speltorsk och spelat bort soc pengarna som var avsedda fr att betala hyran... Dubblade pengarna idag men spelade bort allting tillsut som vanligt, kan inte sluta spela s str hr nu med rejl ngest och undrar hur jag ska betala dom bda hyrorna (sammanlagt 9k)

Kan inte ta ln d jag har kronofogden och har inga vnner. r en kille p 22 r, behver tips hur jag kan f tag p snabba pengar snabbt, ven om det r olagligt.. Dock inga bedrgerier mot privatpersoner dr gr min grns...
Citera
2020-09-14, 21:48
Medlem
mimmitigers avatar
lgg ut ocr och hoppas p det bsta
Citera
2020-09-14, 21:49
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ddelicous
Har inte betalat hyran fr fr min soc lgenhet fr augusti och inte nu september heller, bara en tidsfrga innan dem hr av sig..

r speltorsk och spelat bort soc pengarna som var avsedda fr att betala hyran... Dubblade pengarna idag men spelade bort allting tillsut som vanligt, kan inte sluta spela s str hr nu med rejl ngest och undrar hur jag ska betala dom bda hyrorna (sammanlagt 9k)

Kan inte ta ln d jag har kronofogden och har inga vnner. r en kille p 22 r, behver tips hur jag kan f tag p snabba pengar snabbt, ven om det r olagligt.. Dock inga bedrgerier mot privatpersoner dr gr min grns...

Bertta sanningen
Sen ta tag i ditt spelande

Blockera dej verallt

Du kommer nd spela bort pengar du fr ihop om du fortstter

S sluta nu !
Citera
2020-09-14, 21:50
Medlem
Citat:

Frga blattarna p hrnet om du kan f g med i deras gng, kanske fr du ett vapen i hand och med droggon mitt i ansiktet bli en vldsverkare och fixa fram lite snabba pengar. Efter ngra r i gamet kanske du terfinns snderskjuten. Lycka till!
Citera
2020-09-14, 21:56
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:

Brja med att sluta knarka.
(FB) LSD rejl snetripp
Citera
2020-09-14, 21:59
Medlem
HeddonBorborellos avatar
r du svensk r det krt, dom betalar inga skulder.

Klarar du att f ihop hyrorna eller p annat stt behlla lgenheten s be att dom betalar hyrorna i fortsttningen isf att du fr pengarna att betala sjlv, konstigt att dom inte redan gr det om du har en soclgenhet. Fr dom reda p att du spelat bort hyrorna r det stor risk att du inte fr mer pengar utan god man, alternativet kan bli att du endast fr matrekvisitioner veckovis.
Citera
2020-09-14, 22:03
Medlem
mannheimer83s avatar
Citat:

Sg att du blev rnad p allt du har (och gr dig av med det, alt. lgg hos polare), laptop, telefon, plnbok, allt! De tvinga dessutom dig att ge ut bank id m.m.

Ring banken nu och sprra allt!!!!

Bertta fr soc att du blev rnad + fixa polisanmlan.
Vattenskert!
Citera
2020-09-14, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeddonBorborello
r du svensk r det krt, dom betalar inga skulder.

Klarar du att f ihop hyrorna eller p annat stt behlla lgenheten s be att dom betalar hyrorna i fortsttningen isf att du fr pengarna att betala sjlv, konstigt att dom inte redan gr det om du har en soclgenhet. Fr dom reda p att du spelat bort hyrorna r det stor risk att du inte fr mer pengar utan god man, alternativet kan bli att du endast fr matrekvisitioner veckovis.

Fdd i sverige men har utlndsk hrkomst s rknas inte som svensk?

Jag fr pengar fr att leva enligt deras norm berkning och sen pengar fr hyran... Har betalat hyran i tid alla tidigare mnader (bott hr i ett halvr ungefr).. Fan ass. jag har chansen att rdda mig sjlv om jag betalar bda hyrorna denna veckan och sen hittar p ngon lgn varfr jag var sen med betalningarna... Har du ngot serist tips hur jag kan f tag p 9k snabbt s skicka pm.
Citera
2020-09-14, 22:05
Medlem
Abradolf-Linclers avatar
Jag tror frvrigt om du nu lyckas f ihop pengar till hyran s kommer du spela bort dom direkt nd.
Brja med att blockera dig frn allt, det gr man vl genom spelpaus.se eller vad nu den sidan heter.

Hoppas du lrt dig ngot vettigt nu, hller tummarna fr dig att du slutar spela och knarka!
Citera
2020-09-14, 22:16
Sk hjlp fr ditt spelberoende , ta tag i ditt liv. Som andra skrivit blockera dig p alla spelsidor.

Det r du som mste ta tag i det sjlv. r som alkoholism, enbart du kan ta steget att ndra p dig.

Ingen annan . Erknn att du har ett missbruk och sk hjlp med det. Uppenbarligen spela aldrig mera.
Citera
2020-09-14, 22:19
Medlem
Soc ger dig lgenhet. Och vad gr du. Du betalar inte hyran.
Verkar inte som du har ntt emot att bo p gatan
Citera
2020-09-14, 22:32
Medlem
Bajsmohammeds avatar
Jag trodde soc betalade hyran men det kanske r ndrat?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in