• 2
  • 3
2024-09-10, 19:37
Moderator
Morfar-52s avatar
Flyttar

Övriga droger --> Psykedeliska substanser
/Moderator
Citera
2024-09-10, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappaTribe
Intressant. Aldrig provat ketamin däremot svamp och LSD.
När jag känner att jag börjar komma in för mycket i det vardagliga och ibland glömmer bort det spirituella så är det dags för en påfyllning.

Är även många som mikrodosar och säger att det är det bästa dem gjort någonsin, värt att prova?

Mikrodosering av ketamin då eller psykadelika som svamp och LSD?
Citera
2024-09-10, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraylej
Har under en längre period lidit av grov ångest som varit envist resistent mot all form av konventionell medicinering och tillika avslappningsövningar. Efter att ha brukat ketamin vid högre doser så tycks det dissociativa tillståndet där man är som bortkopplad från all känsla och självmedvetande (ni som prövat ketamin vet vad jag pratar om, går även under namn som ego-död och liknande) hjälpt min ångest enormt och fått mig att känna mig mer avslappnad nu till vardags dagar efter "behandling" än jag gjort på otroligt länge.

Har någon liknande upplevelser, eller som använt/använder för att behandla någon form av ångest. Vad är era tips, erfarenheter, tillvägagångssätt m.m - tack på förhand för svar!

Hård träning
Citera
2024-09-10, 19:51
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:
Mikrodosering av ketamin då eller psykadelika som svamp och LSD?

Psylocibin framförallt men det borde gå med Ketamin med, eftersom jag aldrig tagit det så kan jag inte rekommendera det för dig.
Citera
2024-09-10, 20:00
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Har under en längre period lidit av grov ångest som varit envist resistent mot all form av konventionell medicinering och tillika avslappningsövningar. Efter att ha brukat ketamin vid högre doser så tycks det dissociativa tillståndet där man är som bortkopplad från all känsla och självmedvetande (ni som prövat ketamin vet vad jag pratar om, går även under namn som ego-död och liknande) hjälpt min ångest enormt och fått mig att känna mig mer avslappnad nu till vardags dagar efter "behandling" än jag gjort på otroligt länge.

Har någon liknande upplevelser, eller som använt/använder för att behandla någon form av ångest. Vad är era tips, erfarenheter, tillvägagångssätt m.m - tack på förhand för svar!

Det vanliga är att folk fastnar för ruset, får tolerans, bränner en massa pengar ett tag och sen tvingas av och då får ganska besvärliga personlighetsrubbningar. Depression, suicidalitet, tics, raseri, sådant.

Ska du nödvändigtvis knöla till hjärnan i hopp om något slags antidepressiv effekt så ta en dos svamp eller LSD och sen låter du bli psykofarmaka.
Citera
2024-09-10, 21:11
Moderator
Psilosophers avatar
Två snarlika trådar infogade
/Moderator
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto