• 1
  • 2
2020-09-27, 23:15
Medlem
Vad tycker Flashback om detta? Har vi liknande politiker i Sverige?

Citat:
Married Argentinian MP resigns after kissing his mistress's breasts during an online parliamentary session because he wanted to see her new implants

Citat:
Juan Emilio Ameri was taking part in a discussion with MPs about debt
He let his girlfriend Celeste Burgos sit on his lap before pulling down her top
After kissing her breasts, MPs stopped the session and demanded his expulsion
Ameri has revealed he is splitting from his wife and thought the video was off

Citat:
Married father-of-three Juan Emilio Ameri shocked fellow lawmakers by letting a pretty blonde sit on his knee and appear to fondle him before bending down and kissing her right nipple after pulling down her black top.

Daily Mail
Citera
2020-09-27, 23:24
Medlem
grungewhores avatar
Nej, i Sverige har vi vänsterpartister som kissar i blomkrukor och Miljöpartister som kör olaglig färg på båten. Vi har ju en feministisk regering.
Citera
2020-09-27, 23:57
Medlem
beardbraids avatar
Tyvärr inte. Svenska politiker förväntas vara asexuella.
Om han är finansiär så måste han få inspektera resultatet.
Inte vill man väl att frun som skall amma barn skall mixtra med pattarna?
Citera
2020-09-28, 00:09
Medlem
Han kysste ju bröstet, inte klämde på de. Vad vackert, finns det en video? Han skulle väl visa upp senaste investeringen och att han kunde få en ung kvinna. Klart status i de flesta länder. Lite roligt ska man väl få ha på konferens!
Senast redigerad av KamratBlue 2020-09-28 kl. 00:14.
Citera
2020-09-28, 02:29
Medlem
fladdermusvirusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arlamorgon
Vad tycker Flashback om detta? Har vi liknande politiker i Sverige?

Daily Mail

Varför ska en parlamentsledamot tvingas avgå, bara för att han beter sig som en människa?

Argentinas ekonomi suger, och anledningen är säkerligen att landets politiker bryr sig om sådana här struntbagateller, istället för att lösa landets ekonomiska problem.

Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Nej, i Sverige har vi vänsterpartister som kissar i blomkrukor och Miljöpartister som kör olaglig färg på båten. Vi har ju en feministisk regering.

Vänsterparti-ledaren (och grava alkoholisten) Gudrun Schyman var väl aspackad på en biograf på Kungsgatan i Stockholm, drog ner trosorna och pissade i mittgången, för några år sedan?
Citera
2020-09-28, 10:11
Medlem
Som äldre svenne så är jag inte lika imponerad av tuppiga latinska machos som ni andra här på tråden. Unga killar? Invandrare från macho-kulturer?

Jag för väntar mig att en riksdagsledamot arbetar på jobbet, det är inte mycket begärt.

Så även jag hade kickat idioten.
Citera
2020-09-28, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett
Som äldre svenne så är jag inte lika imponerad av tuppiga latinska machos som ni andra här på tråden. Unga killar? Invandrare från macho-kulturer?

Jag för väntar mig att en riksdagsledamot arbetar på jobbet, det är inte mycket begärt.

Så även jag hade kickat idioten.

Så är du nöjd med nuvarande styre som inte jobbar för Sverige?
Citera
2020-09-28, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Så är du nöjd med nuvarande styre som inte jobbar för Sverige?

Var har jag skrivit det?

Det kommer ut statistik ibland om hur det jobbas i riksdagen och KD verkar flitiga.
Citera
2020-09-28, 14:22
Medlem
Marcens avatar
Han inte bara klämde, han drog ner toppen och exponerade tutten för allmän beskådan, och kysste den. Dräller med bilder på tilltaget, för den som bemödar sig att bildgoogla hans namn.
Citera
2020-09-28, 19:18
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcen
Han inte bara klämde, han drog ner toppen och exponerade tutten för allmän beskådan, och kysste den. Dräller med bilder på tilltaget, för den som bemödar sig att bildgoogla hans namn.

Så inte nog med att rubriken är skitdålig, nu ska vi alla behöva på egen hand söka upp information om vad som skett?

Det här var ingen vidare tråd faktiskt. Kontakta MOD och fixa rubrik+lite källor så kanske vi kan ha den kvar och sökbar via sökfunktionen.
Citera
2022-10-30, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Vem har kissat i blomkruka? Hur mår blomman?
Citera
2022-10-30, 16:56
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arlamorgon
Vem har kissat i blomkruka? Hur mår blomman?
Slö trådbump.
(FB) Skvaller om Gudrun Schyman? (Sammanfogad)

Det är inte hundra procent säkert om det var röda mattan eller blomkrukan bevattnades. Klart är att det kissades offentligt på lokal.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in