Citat:
Ursprungligen postat av
Lacerda
Man sparar flera tusen om ret nr man vljer Willys framfr ICA, vrt att tnka p. Konsekvensen r att p Willys mste man stndigt se en massas babbar och negrer vilket man sllan gr p ICA.
Dr jag finns ser man alla dessa hasande avarter p Willys kladda p saker, ppna paket, ligger frysvaror verallt utom i frysen. Ligger krossade gg p golvet, och ngon mste betala fr all denna vandalisering. Nr man kommer till kassan p Willys och det inte r ngon svensk som vervakar jobbet och henne blir det som nu senast att jag betalade med en 500 hundring och hon matar in pengarna. Sedan str hon och tittar p mig, som retarderade gettovarelser gr. Jag frgade henne vad som hnder och hon stpr bara tyst utan att sga ngot istllet fr att trycka p enter s att vxeln spottas ut ur maskinen. Nr jag pminner henne igen att det finns kameror som spelar in s trycker hon p enter knappen utan att sga ngot sedan trillar slanten ned och det kommer "urskter".
Jag antar att willlys bygger sin affrsmodell p att ta in bottenskrap ingen vill ha genom att lnerna til ldessa varelser i kassorna betalas av de svenska skattebetalarna.
Jag jmfr priserna beroende p vad jag behver och sprider inkpen, r det en kedja som r billigare hadlar jag dr men ofta hittar jag det jag behver p andra stllen n p willys. Jag undviker skitstllet willys fr att jag vill inte bli bemtt av en gettovarelse som nyligen och jag vill inte kliva i ngon coronasmittads krossade gg eller att ta saker ngon coronasmittad gettovarelser tagit i.