2020-10-05, 22:44
Medlem
Slumbarns avatar
Jag har alltid vetat att jag är mindre intresserad när det kommer till sex generellt. Jag har alltid varit en person som har bara velat ha någon att vara med, har alltid varit ensam, hela livet.

Jag har på sistone kollat på porr, men onani har inte skett. Jag är fortfarande väldigt ung, gammal nog för Flashback dock. Har inte onanerat under 181 dagar just nu. Är på en NoFap resa, ska nå 200 dagar. Men även nu när jag kollar på porr så får jag inte stånd.
Citera
2020-10-05, 22:49
Medlem
321js avatar
Var glad, det är kanske den största gåvan du fått i hela ditt liv, munkar når längre än andra, asexualitet kan vara den bästa strategin i livet, kan innebära totalt fokus på det som är viktigast och det handlar aldrig om sex.
Det är märkligt att inte Hollywood har marknadsfört den livsstilen hårdare. Folk borde fråga sig varför.

Det är väldigt få människor som uppskattas pga av deras sexuella prestationer. Hur många människor har porrstjärnor som sina idoler, under en längre tid?
Senast redigerad av 321j 2020-10-05 kl. 23:09.
Citera
2020-10-05, 22:54
Medlem
Porrbaserad erektionsdefunktionalitet. Troligast psykologiskt till följd av ett porrmissbruk, och allra troligast beroende på djupare disfunktionaliteter. Kroppen och själen säger ifrån att du ska låta bli det där!
Citera
2020-10-06, 08:34
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 321j
Var glad, det är kanske den största gåvan du fått i hela ditt liv, munkar når längre än andra, asexualitet kan vara den bästa strategin i livet, kan innebära totalt fokus på det som är viktigast och det handlar aldrig om sex.
Det är märkligt att inte Hollywood har marknadsfört den livsstilen hårdare. Folk borde fråga sig varför.

Det är väldigt få människor som uppskattas pga av deras sexuella prestationer. Hur många människor har porrstjärnor som sina idoler, under en längre tid?

På vilket sett nåt munkar längre? Om man inte kan fortplanta sig och föra arten vidare är man inte till mycket nytta.
Citera
2020-10-06, 09:17
Medlem
321js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
På vilket sett nåt munkar längre? Om man inte kan fortplanta sig och föra arten vidare är man inte till mycket nytta.

Många tycker inte att det är brist på människor på denna planet, men det får man förstås tycka.

https://www.youtube.com/watch?v=k63Np2zZvXc

"No One Can Beat a Shaolin Master and Here Is Why"

https://www.youtube.com/watch?v=4-079YIasck

"Master Shi Heng Yi – 5 hindrances to self-mastery"
Senast redigerad av 321j 2020-10-06 kl. 09:36.
Citera
2020-10-06, 10:50
Medlem
retrospectives avatar
Tänkte skriva nåt anekdotiskt om psykologin och eventuella trauman som definitivt kan påverka människans sexuella drift, men känns ju onödigt eftersom du bara verkar genuint asexuell.

Det går väl att diskutera hur det går ihop med din längtan efter sällskap dock. Kanske nåt freudianskt begrepp vi förglömt.
Citera
2020-10-06, 13:13
Medlem
Bluebeast72s avatar
Denna omvänder din sexualitet, sedan tänder du på allt igen, håll till godo vännen:

https://repicsx.com/fat-ugly-naked-midget.html
Citera
2020-10-06, 16:12
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Många tycker inte att det är brist på människor på denna planet, men det får man förstås tycka.

https://www.youtube.com/watch?v=k63Np2zZvXc

"No One Can Beat a Shaolin Master and Here Is Why"

https://www.youtube.com/watch?v=4-079YIasck

"Master Shi Heng Yi – 5 hindrances to self-mastery"

Nej så är det ju men om alla skulle sluta fortplanta sig så är domedagen nära.
Citera
2020-10-07, 15:51
Medlem
nonameds avatar
Kolla upp testosteron halterna i kroppen om du inte har en annan sexuell läggning men det märker du ju själv.
Citera
2020-10-07, 16:02
Medlem
Prinsessbakelses avatar
Citat:

Det är väldigt få människor som uppskattas pga deras sexuella prestationer. Hur många människor har porrstjärnor som sina idoler, under en längre tid?

Mycket vettigt inlägg. Jag har aldrig heller förstått mig på porr- och sexhysterin i samhället. Leder till fördärv, dekadens och personliga misslyckanden. Tror de allra flesta, särskilt våra yngre förmågor, hade mått avsevärt mycket bättre utan den hysterin.
Senast redigerad av Prinsessbakelse 2020-10-07 kl. 16:12.
Citera
2020-10-16, 01:18
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slumbarn
Jag har alltid vetat att jag är mindre intresserad när det kommer till sex generellt. Jag har alltid varit en person som har bara velat ha någon att vara med, har alltid varit ensam, hela livet.

Jag har på sistone kollat på porr, men onani har inte skett. Jag är fortfarande väldigt ung, gammal nog för Flashback dock. Har inte onanerat under 181 dagar just nu. Är på en NoFap resa, ska nå 200 dagar. Men även nu när jag kollar på porr så får jag inte stånd.
Så du förväntar dig att din kuk ska bli styv helt spontant när du kollar på porr ??. För annars är det något fel ??. Men trots detta så fortsätter du kolla på porr ??, men utan att runka. Hur vore det då att börja ta på den. Inte ens när var jag som allra kåtast i ungdomen så fick jag stånd utan att först ha runkat ballen lite. Så prova det. Att se på porr och runka samtidigt blir en fin helhetsupplevelse. Ytterligare tips är att stänga av ljudet och istället sätta på din favoritmusik som du lyssnar till medan du tittar.

Men med detta sagt så får du givetvis fortsätta att göra hur du vill. Mina "råd och rön" ovan är för den skull om du vill göra något åt din situation.
Senast redigerad av Celeron 2020-10-16 kl. 01:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in