2020-10-19, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pantherTypeG
Då är det inget seriöst förhållande. Kvinnor vill inte vara tillsammans med en arbetslös som bor hemma.
Hans flickvän vill bevisligen det och hundratals andra kvinnor har inget emot att knulla en arbetslös man som bor hemma utan skydd (han använder aldrig kondom).
Citera
2020-10-19, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaconMerkantilist
Hans flickvän vill bevisligen det och hundratals andra kvinnor har inget emot att knulla en arbetslös man som bor hemma utan skydd (han använder aldrig kondom).

Då tror jag din vän trollar dig,samt att du är rätt svagbegåvad dessutom.
Eller är det du Nalle?
Citera
2020-10-19, 11:01
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inteeviktigt
28 år gammal. Är det då dags att flytta hemifrån och skaffa sig ett eget liv?
Kontantinsats och stabil ekonomi finns.

Är det pinsamt och bo hemma hos föräldrarna vid den här åldern?

Fördelar? Ja, ett eget liv. Självständighet. Bo själv ett tag innan barn och fru och all huvudvärk det medföljer...

Nackdelar? Mer utgifter. Dyrare än bo hemma ett tag till? Laga egen mat, städa sj, diska sj osv

Ja, vad säger ni?

Anna Books dotter bor fortfarande hemma med sin pojkvän och är över 30 år gammal. Välj själv om du vill leva som henne eller leva ett eget liv.
Citera
2020-10-19, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peller
Då tror jag din vän trollar dig,samt att du är rätt svagbegåvad dessutom.
Eller är det du Nalle?
Han trollar inte. Jag har sett hans Badoo/Tinder och den fullkomligt kryllar av kåta luder.

Varför är det så svårt och förstå att det kvinnor bryr sig mest om är mannens utseende och inte mannens arbete/boendeform?
Citera
2020-10-19, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pantherTypeG
Då är det inget seriöst förhållande. Kvinnor vill inte vara tillsammans med en arbetslös som bor hemma.
Absolut, du vet mer om deras förhållande än de själva vet.

För övrigt var det inte relationer som drogs upp i tråden utan det var att knulla som drogs upp och det fungerar bevisligen alldeles utmärkt att bo hemma och knulla.
Citera
2020-10-19, 12:28
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Samma här. Låter sjukt märkligt att bo hemma när man är närmare 30.

Varför flyttar inte folk hemifrån när de blir 18? Då hinner man ha roligt och utvecklas självständigt några år innan man blir sambo och senare gifter sig och får barn.

Vid 18 års ålder har de flesta inte gått ut gymnasiet än, än mindre tjänat ihop tillräckligt till en egen lägenhet. För du får varken hyreskontrakt eller lån om du inte har fast inkomst. För att inte tala om hur svårt det är att få ett sådant ändå.

TS har ju dock ingen sådan ursäkt utan verkar ju bara bo hemma av ren lathet och då är det ju en annan sak.
Citera
2020-10-19, 18:51
Medlem
Har mått jävligt bra av att ha bott hemma så pass länge, föräldrarna har haft bra ekonomi så jag har inte ens behövt betala lite av hyra sen studenten trots att jag sen dess jobbat heltid.

Har sparat mycket, rest en heldel runtom i världen, men funderar på en lägenhet nu, vill därför höra respons på vad man ska tänka på vid köp av en lägenhet och hur det den första tiden kändes när man flyttade osv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in