• 1
  • 2
2020-10-20, 19:47
Medlem
Vad jag kan sakna ibland var spänningen man byggde upp när man skulle vänta på att det började, en kväll kunde vara så jäkla lång. Förr fick man vänta jäkligt mycket och lägga ut mycket pengar på porr. Idag är det bara några knapptryck bort så har man oändligt mycket att kolla på. Känns också som att kvaliten på produktionerna gått ner nu när man inte tjänar pengar på royalites från filmkanalerna eller försäljningen av VHS/DVD.
Citera
2020-10-20, 19:53
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Man får tacka Göran Vänster för underhållningen men gissar att han slirade lite på idealet som partiet vill förmedla idag. Cool snubbe, all respekt från mig.

Han blev utesluten. Fast Schyman ville ha han kvar. Hon hade ju själv visat upp könet något årtionde tidigare. Göran fick komma tillbaka till partiet efter att han avslutat porrkarriären och avsvurit sig tidigare dumheter.
Citera
2020-10-20, 22:21
Medlem
Elementarts avatar
Jag kommer ihåg att man brukade få hem en TV-tablå i pappersform och Canal+ brukade ha en markering framför titeln för att markera vad det var som visades. Har för mig att erotik symboliserades av en svart fyrkant. Minns inte om det var TV1000 men det var någon kanal som sedan bara började skriva ut "nattens erotik" istället för filmtiteln. Det var härliga tider när porr visades sent på nätterna.
Citera
2020-10-20, 22:22
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJumbo
För några år sen tog Viasat (fd tv1000?) och C more (fd Filmnet?) bort all porr ur tablån. Den började alltid kl 24.00 på nån kanal. Så var det från tidigt 90-tal fram tills 2015 eller nåt.

Jag vet att hela internet är fullt av porr men jag tyckte ändå det var trevlgt att slå på Tvn vid 24.00 ibland när man låg i sängen. Det var annorlunda på flera sätt. Du blev lite överraskad för du visste aldrig vilken film eller video som visades. Du kunde inte spola fram, eller pausa (om du inte bandade eller hade modern tv), eller byta film/video om du tyckte den var trist.

Det är inte samma sak att bläddra bland tusentals klipp på internet, varken på dator, tv, läsplatta eller telefon.

Någon som håller med?

Och varför slutade de visa porr? Nån PK-feminist grej eller? Måste allt alltid vara så jävla PK?
Jag tycker de iaf kunde köra 2 timmar på nån av sina kanaler typ tors, fre,lör ? Jag tror de skulle få fler prenumeranter.

Är jag den enda som tycker så här?

Glädjande att skiten är borta. Porr är enbart en okulär variant av sexualbrott.
Citera
2020-10-25, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Han blev utesluten. Fast Schyman ville ha han kvar. Hon hade ju själv visat upp könet något årtionde tidigare. Göran fick komma tillbaka till partiet efter att han avslutat porrkarriären och avsvurit sig tidigare dumheter.

Kommunist-Göran var ju bra på att knulla. Saknar honom men om Vänsterpartiet kräver en mer anständig sysselsättning så respekterar jag det.

Det var ingen dålig balle Göran tog fram.

Alla har ju sett denna Vänsterpartist knulla i rutan. Att han får komma tillbaka till partiet är ju helt obegripligt .

Jäklar vad denna kung lär ha knullat runt inom Vänsterpartiet. Småkommunisterna som inte är pålästa utan vill ge bidrag till alla utan motprestation. Efterblivet. Göran lär ha knullat dom flesta.

Legenden har doppat.

Det reste nog sig i Ohlys byxor. Vilka puddingar i lila hår som han kunde belägrat.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2020-10-25 kl. 02:38.
Citera
2020-11-09, 02:23
Medlem
Måste finnas mer kring denna coola snubbe? Skulle han bara tänkt på vänsterpolitik under möten. Förvirrade småbrudar och så sitter Göran där. Not so much

Älskar honom!

Alla som minns 90-talets porr vet ju vad det handlar om. Kl 24 dök Göran Vänster upp i rutan med ballen och han knullade som satan.

Fullständigt bisarrt att Vänsterpartiet står för runk-tv men ok då. Alla mina kompisar försökte tajma tv 1000. På den tiden fick man spela in och Göran var en mycket populär skådis.

Videokassetterna delades flitigt vill jag minnas.

Göran 4 V:ledare!
Senast redigerad av Gipsy-tears 2020-11-09 kl. 02:38.
Citera
2020-11-09, 09:48
Medlem
Förstår inte frågan! Det finns familjen Wahlgren att runka till på tv i någon kanal dygnet runt.
Citera
2020-11-11, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m_boy
Förstår inte frågan! Det finns familjen Wahlgren att runka till på tv i någon kanal dygnet runt.

Inte samma känsla, det är överklassen. År 1994 så väntade man bara tills kl 24 tv 1000. Göran Vänster, långhårig, lite halv smutsig/orakad, grisig med stor balle i vädret som kommer hem efter en hård arbetsdag på bruket. Han vill knulla helt enkelt.

Den kommunisten ska ha en stor eloge. Inte bara jag utan säkert 7-8 polare lärde sig knulla tack vare Göran. Polarna var definitivt väldigt angelägna om att få låna filmerna som jag spelat in med Göran (och några idag vänster tyvärr). Det han gjorde var väl inte riktigt det man fick lära sig under sexualkunskapen. Det var en annan tid. Man blev inte Göran direkt men en bra start i alla fall.

Som en egen era. Back in the days. Nostalgi. Vår vän finns på de sedvanliga porrplattformana såg jag.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2020-11-11 kl. 01:37.
Citera
2020-11-12, 16:40
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Inte samma känsla, det är överklassen. År 1994 så väntade man bara tills kl 24 tv 1000. Göran Vänster, långhårig, lite halv smutsig/orakad, grisig med stor balle i vädret som kommer hem efter en hård arbetsdag på bruket. Han vill knulla helt enkelt.

Den kommunisten ska ha en stor eloge. Inte bara jag utan säkert 7-8 polare lärde sig knulla tack vare Göran. Polarna var definitivt väldigt angelägna om att få låna filmerna som jag spelat in med Göran (och några idag vänster tyvärr). Det han gjorde var väl inte riktigt det man fick lära sig under sexualkunskapen. Det var en annan tid. Man blev inte Göran direkt men en bra start i alla fall.

Som en egen era. Back in the days. Nostalgi. Vår vän finns på de sedvanliga porrplattformana såg jag.

Enligt IAFD är Göran Vänsters tidigaste porrfilm från 1999 och gick någon av filmerna med honom på någon av filmkanalerna?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in