Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-10-30, 21:18
  #1
Medlem
JaffarByn163s avatar
Jag är kåt som fan och vill verkligen träffa en eskort. Bor i en av Sveriges största städer.

Då jag inte har någonstans att vara undrar jag ifall man vågar åka till eskorten i fråga och stanna en 30 minuter till 1 timme. Är det här något man vågar i dagens läge?

Hade ni gjort det?

Jag har gjort incall-besök förut, men har hört så mycket i media den sensate tiden om människor som åkt fast att man onekligen blir lite nervös då man förstår att det primärt varit incall det varit frågan om.

Någon med tankar?
Citera
2020-10-30, 21:52
  #2
Medlem
Idumeas avatar
De flesta av sveriges största städer har numera coronarestriktioner som säger att man ska undvika fysisk kontakt med personer utanför ens hushåll. Jag skulle avråda från att besöka en eskort (om du inte kommer att hålla två meters avstånd från henne).
Citera
2020-10-30, 22:27
  #3
Avstängd
Dekorimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaffarByn163
Jag är kåt som fan och vill verkligen träffa en eskort. Bor i en av Sveriges största städer.

Då jag inte har någonstans att vara undrar jag ifall man vågar åka till eskorten i fråga och stanna en 30 minuter till 1 timme. Är det här något man vågar i dagens läge?

Hade ni gjort det?

Jag har gjort incall-besök förut, men har hört så mycket i media den sensate tiden om människor som åkt fast att man onekligen blir lite nervös då man förstår att det primärt varit incall det varit frågan om.

Någon med tankar?
Okej jag ska inte moralisera, folk knarkar och super och gynnar organiserad kriminalitet hursomhelst. Men är du verkligen så oattraktiv att du inte kan hitta nån på Tinder eller Badoo?

Även om jag avråder från det så är min tanke att du fixar ett hotellrum istället. Och don't do it om du har nåt att förlora. Kul att ha i registret? Nån form av träskpadda borde du kunna fixa för natten, du kan ju formulera dig.
Citera
2020-10-30, 22:34
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaffarByn163
Jag är kåt som fan och vill verkligen träffa en eskort. Bor i en av Sveriges största städer.

Då jag inte har någonstans att vara undrar jag ifall man vågar åka till eskorten i fråga och stanna en 30 minuter till 1 timme. Är det här något man vågar i dagens läge?

Hade ni gjort det?

Jag har gjort incall-besök förut, men har hört så mycket i media den sensate tiden om människor som åkt fast att man onekligen blir lite nervös då man förstår att det primärt varit incall det varit frågan om.

Någon med tankar?
du ska alltså ut o övergreppa dig åp en starckars kvinna? sorgligt.. för er båda. Hoppas verkligen att poliserna hänger utanför hennes dörr så du åker dit. Du förstår inte hur du förstör människor livs? Eller ivlken vidrig människa du är?
Citera
2020-10-30, 22:38
  #5
Medlem
RadhusRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaffarByn163
Jag är kåt som fan och vill verkligen träffa en eskort. Bor i en av Sveriges största städer.

Då jag inte har någonstans att vara undrar jag ifall man vågar åka till eskorten i fråga och stanna en 30 minuter till 1 timme. Är det här något man vågar i dagens läge?

Hade ni gjort det?

Jag har gjort incall-besök förut, men har hört så mycket i media den sensate tiden om människor som åkt fast att man onekligen blir lite nervös då man förstår att det primärt varit incall det varit frågan om.

Någon med tankar?

Visst ta risken du.
Vad kan hända?

I värsta värsta fall blir det en "paulo roberto", och du hamnar i lexbase/mr koll samt belastningsregistret för sexköp.

Men den risken är nog rätt liten.
Vill du slösa dina pengar på ett skjut så varsågod, ditt problem.

Pinsamt dock att bli tagen med fingrarna i kakburken.
Citera
2020-11-01, 16:52
  #6
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
du ska alltså ut o övergreppa dig åp en starckars kvinna? sorgligt.. för er båda. Hoppas verkligen att poliserna hänger utanför hennes dörr så du åker dit. Du förstår inte hur du förstör människor livs? Eller ivlken vidrig människa du är?

Haha, vad är det som är jobbigt i situationen? Att knulla eller att få pengar? För knulla kommer 10’000-tals människor i Sverige göra ikväll, så då är det synd om alla. Och få betalt för utfört jobb kommer många också att få, även om det är Söndag. (Dock få som tjänar 2-3000 i timmen. Skattefritt!)

Lägg ner, sluta hitta på saker om andra människors liv och upplevelser.
Citera
2020-11-01, 18:30
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Haha, vad är det som är jobbigt i situationen? Att knulla eller att få pengar? För knulla kommer 10’000-tals människor i Sverige göra ikväll, så då är det synd om alla. Och få betalt för utfört jobb kommer många också att få, även om det är Söndag. (Dock få som tjänar 2-3000 i timmen. Skattefritt!)

Lägg ner, sluta hitta på saker om andra människors liv och upplevelser.
De som knullar ikväll lär ju göra det för att de VILL. Inte för att någon hallick tvingar dem eller för att de ska försörja sitt missbruk eller som självskada.. Vill du sälja din röv så hemskt gärna så varsågod då. Kanske man ska kunna ha rutavdrag på att med?
Citera
2020-11-02, 00:33
  #8
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
De som knullar ikväll lär ju göra det för att de VILL. Inte för att någon hallick tvingar dem eller för att de ska försörja sitt missbruk eller som självskada.. Vill du sälja din röv så hemskt gärna så varsågod då. Kanske man ska kunna ha rutavdrag på att med?

Tror du har lite fel bild av hur världen funkar. Prostituerade säljer inte sex för att de vill ha sex, utan för att de vill ha pengar. Men sexet behöver inte vara annorlunda för det. Du är dessutom väldigt fördomsfull mot prostituerade, varför skulle alla vara tvingade eller missbrukare?
Citera
2020-11-03, 09:55
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
De som knullar ikväll lär ju göra det för att de VILL. Inte för att någon hallick tvingar dem eller för att de ska försörja sitt missbruk eller som självskada.. Vill du sälja din röv så hemskt gärna så varsågod då. Kanske man ska kunna ha rutavdrag på att med?
Det är knappast så att alla prostituerade är offer för människohandel eller missbrukare. De som är offer för människohandel utgör en försvinnande liten andel och jag tror de allra flesta undviker att träffa dessa.
Citera
2020-11-04, 20:11
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vandekerkhof
Det är knappast så att alla prostituerade är offer för människohandel eller missbrukare. De som är offer för människohandel utgör en försvinnande liten andel och jag tror de allra flesta undviker att träffa dessa.

oerhört naivt av dig. Brukar du be om att få se papper och kanske vi borde rättvisemärka alla "sexarbetare?". Läs på och varför ens ta risken? Oavsett om det är trafficking eller ej så ska du ej köpa sex för det är olagligt och kvinnorna vill inte. Det finns inga som vill. Det är deras jobb att ni ska tro det för att ni ska köpa. Vad annars.
Citera
2020-11-04, 20:14
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Tror du har lite fel bild av hur världen funkar. Prostituerade säljer inte sex för att de vill ha sex, utan för att de vill ha pengar. Men sexet behöver inte vara annorlunda för det. Du är dessutom väldigt fördomsfull mot prostituerade, varför skulle alla vara tvingade eller missbrukare?
Hur kan du räffrädiga din rätt att onanera in i en annan människas kropp som du erkänner inte ens vill ha sex med dig?
Helt sinnesjukt i min värld. Men jag kan inte relatera till våldtäktsmän så kanske e därför.
Citera
2020-11-04, 21:31
  #12
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
Hur kan du räffrädiga din rätt att onanera in i en annan människas kropp som du erkänner inte ens vill ha sex med dig?
Helt sinnesjukt i min värld. Men jag kan inte relatera till våldtäktsmän så kanske e därför.

De vill ju uppenbart ha sex. Men inte för att de är kåta utan för att de vill ha pengar. Släpp moraliserandet kring sex, knulla är skönt och vissa bryr sig inte.

Looser...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback