Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-11-11, 08:18
Medlem
Idag kl. 14.00 vid Triumfbågen ska Rasmus Paludan bränna koranen.

https://samnytt.se/efter-terrordaden...ranen-i-paris/

Startskottet på någonting stort?
Citera
2020-11-11, 08:23
Medlem
SolidSteels avatar
Kommer inte hända!
Citera
2020-11-11, 08:25
Risk att han kommer bli nedhuggen eller få några andra nedhuggna. Men starkt vågat att stå upp för yttrandefriheten och markera emot islam.
Citera
2020-11-11, 08:25
Medlem
welcometorealitys avatar
Jävlar vad han muckar gräl hela tiden hehe
Citera
2020-11-11, 08:27
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vlkmslf

Nä tror ingen bryr sig.
Citera
2020-11-11, 08:30
Medlem
SolidSteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Risk att han kommer bli nedhuggen eller få några andra nedhuggna. Men starkt vågat att stå upp för yttrandefriheten och markera emot islam.

Markera mot Islam vetefan, han vill visa världen hur muslimer kukar ur när man bränner en bok, att dom inte passar in i våra civiliserade samhällen.

Tokigt att det ska behövas, oavsett han kommer inte bränna någon bok kl 14.
Citera
2020-11-11, 08:31
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vlkmslf

Det kommer definitivt bli kaos men samtidigt så är det bra då fler behöver få upp ögonen och inse problemen med Islam.
Citera
2020-11-11, 08:40
Avstängd
TantRossins avatar
Verkar som RP är självmords benägen, han kommer leva ett liv som Salman Rusdie, om han inte redan gör det. Men respekt för jude bögen, som gör motstånd mot islam.
Citera
2020-11-11, 08:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Tyvärr kommer fler att gå MED islamisterna än mot i Sverige. Vi är ett extremt vänsterblivet land.

I Nederländerna har moskeer vid flertal tillfällen vandaliserats, till och med av Pegida

Folk här håller inte tyst. Även corona lockdowns har man våldsamt protesterat mot.
Citera
2020-11-11, 08:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SolidSteel
Motbevisa mig lilla vän så ska jag vara tyst sen.

Varför har jag någon som helst skyldighet att bevisa något för dig? Vad har du själv gjort för att kväsa islam? Jag kan informera dig om att jag deltagit på flera Pegida evenemang både i Tyskland och Nederländerna. Vid minst ett av sådana har våldsamheter med musslor uppstått.

Det hanterade holländska fotbollshuliganer riktigt bra. Eftersom du bor i Sverige förstår jag att det för dig är helt otänkbart att man skulle göra motstånd mot pisslam.
Citera
2020-11-11, 08:44
Avstängd
Kalamitys avatar
Mycket bra. Rasmus Paludan är, oaktat de rykten om homosexualitet och kippabärande som fugurerat, en yttrandefrihetshjälte som sätter handling bakom orden. Han uppviglar systematiskt musselmanerna till att kaosa och därigenom visa sina riktiga färger för den stora anonyma massan. Detta föder motsättningar och det är bra. Ska vi komma någonvart med att sparka Allah ur Europa måste människor väckas ur den judiskt invokerade slummern där mångkultur är ”our greatest strength”. Och det kommer inte att ske innan Mustafa och hans fyrtiotusen rövbröder välter staden och våldtar din dotter. Då först klickar såshjärnorna i växel.

Rasmus Paludan skapar förutsättningar för detta och det är därför han är så avskydd av mångkulturvurmare, globalistlakejer och andra regimtrogna kretiner. Det värsta som kan hända denna Sion Vises plan om det stora folkutbytet är att folken vaknar upp innan raserna hunnit blandas. Därför kommer Paludan också att mördas i sinom tid, troligast av en underrättelseorganisation på order av män i kostym som inte vill att deras utopi rasar samman innan den är byggd.

Men fram tills dess, Godspeed Rasmus.
Citera
2020-11-11, 08:44
Medlem
SolidSteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArrigoSacchi
I Nederländerna har moskeer vid flertal tillfällen vandaliserats, till och med av Pegida

Folk här håller inte tyst. Även corona lockdowns har man våldsamt protesterat mot.

Känns som att du vill briljera med att (någon annan givetvis inte du) det vandaliserats moskeer, tycker du det är rätt väg att föra sin kamp, att krossa några rutor eller slänga grisblod på en Moske?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in