• 1
  • 2
2020-11-16, 18:09
Medlem
Alltså jag har sett vissa scener från ghettogaggers som jag har känt, wow! Tjejen gråter, spyr, dricker piss, dricker spya. Men sedan så kommer dom tillbaka flera gånger, vissa typ 7 gånger! Varför? Vissa i videon snackar om hur skönt det är och gillar att den vita mannen har sex med henne. Vad är det för fel på dessa människor om dom gillar sånt här sex? Jag vet att alla har sin kink och fetisch. Men jag förstår mig bara inte på detta.
Citera
2020-11-16, 18:14
Medlem
GoUoDs avatar
Ja, dem skulle utan tvekan förnedra sig själva på film även om de inte fick betalt. Inget snack om den saken. Skulle inte du förnedra dig själv på film frivilligt?

Förvisso inte bekant med "ghettogaggers" men klart som tusan det inte är en behaglig upplevelse att "tvingas" sörpla vomering medan man får urin sprutad på sig.
Senast redigerad av GoUoD 2020-11-16 kl. 18:16.
Citera
2020-11-16, 18:17
Medlem
Om man är så fattig, varför inte bara flippa lite burgare på donken? Bättre betalt och behöver inte förnedra en så.
Citera
2020-11-16, 18:18
Medlem
Juggernawts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Om man är så fattig, varför inte bara flippa lite burgare på donken? Bättre betalt och behöver inte förnedra en så.
Får nog duktigt betalt - ju konstigare grej desto mera stålar.
Citera
2020-11-16, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juggernawt
Hört typ 1000-1500 dollar. Inte värt det.
Citera
2020-11-16, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Ja, dem skulle utan tvekan förnedra sig själva på film även om de inte fick betalt. Inget snack om den saken. Skulle inte du förnedra dig själv på film frivilligt?

Förvisso inte bekant med "ghettogaggers" men klart som tusan det inte är en behaglig upplevelse att "tvingas" sörpla vomering medan man får urin sprutad på sig.
Varför gör man det då? Jag menar om man är så desperat efter pengar, så kan man ju bara flippa lite burgare på donken. Bättre betalt
Citera
2020-11-16, 18:54
Medlem
tnems avatar
Citat:

Så de tjänar typ lika mycket på en inspelning som att jobba 1 månad på snabbmatsrestaurang.
Inte alla heller som klara dyka upp i tid till alla arbetspass.

Finns säkert de med drogproblem.
Citera
2020-11-16, 19:02
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juggernawt

Citat:

Borde snarare handla om efterfrågan. Och så vanligt och intressant tycker i varje fall inte jag det är med sjuka grejer.

Låter mycket? I varje fall i Sverige kanske bättre betalt utomlands:
Citera
2020-11-16, 20:40
Medlem
Alonens avatar
Kan aldrig i helvete tänka mig att de frivilligt försätter sig i en sådan skitstorm - som sen läggs upp på nätet, (För 1000 - 1500 dollar...)

Tvånget i det hela stavas nog ”beroendesjukdom”...
Senast redigerad av Alonen 2020-11-16 kl. 20:43.
Citera
2020-11-16, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Kan aldrig i helvete tänka mig att de frivilligt försätter sig i en sådan skitstorm - som sen läggs upp på nätet, (För 1000 - 1500 dollar...)

Tvånget i det hela stavas nog ”beroendesjukdom”...
Ja, det sjuka är att vissa har kommit tillbaka 7 gånger t.om. En gång så raka dom av hela håret på en tjej och hon börja gråta men hon har kommit tillbaka 2 gånger igen. Jag fattar bara inte det.
Citera
2020-11-16, 21:20
Medlem
dom hade nog inte råd med utbildning och blev utnytjade eller fick traumor när dom var små
Citera
2020-11-16, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boughtrights
dom hade nog inte råd med utbildning och blev utnytjade eller fick traumor när dom var små
Men dom gillar ju det hela. Vissa kommer tillbaka 7 gånger och snackar så himla mycket om hur dom gillar vita män och att bli dominerade.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in