Citat:
Ursprungligen postat av
Mongoprofeten
Det är ett typiskt vänsterblivet svar. Du blundar för verkligheten. Skygglapparna sitter åt så hårt att du lever i total förnekelse.
Hur tänker du nu när jag inte gett uttryck för någon som helst vänsteråsikt? Det jag skrev var fakta du inte kan trolla bort hur du än vill.
Vad är grejen med "er" och att kalla alla som inte är rasister för "vänster" och liknande? Du har ingen aning om var jag står politiskt. Alltid sånt här. Oavsett om det är en Kristdemokrat, liberal eller Miljöpartist - är man inte rasist så är man kommunist. Vem gynnar det när ni säger sådär? Förutom era motståndare då när ni verkar ännu löjligare.
Citat:
Ursprungligen postat av
LawNumberSix
Trollar du i tråden eller finns det människor som dej?
Svarade du rätt person nu? Jag har bara sagt saker som stämmer rent faktamässigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
LawNumberSix
TFörnekar du fler händelser i historien också, kanske förintelsen inte heller var på riktigt, vakna för hvete upp!
Nej, givetvis inte. Det vore ju märkligt av en som uppenbarligen bryr sig väldigt mycket om att respektera fakta, vetenskap och sånt. Det borde du fråga alla faktaresistenta sd:are som tror att Sverige är farligt istället.