Citat:
Ursprungligen postat av
Fluxlist
Osäker på var jag skulle lägga tråden så mod får gärna flytta om den ligger fel.
När jag var i Stockholm såg jag det här nästan överallt. Indier på mopeder som kör som att dom är i Calcutta. På cykelbanor, på trottoarer, mot rött ljus osv. Men var kommer alla de här indierna ifrån? Jag kan inte minnas att Sverige har haft så här mycket indier tidigare. Hur kommer de till Sverige? Har dom rätt att arbeta där eller arbetar dom illegalt?
i malmö är det analabeter/muslimer som kör med sina scootrar på cykelbanor ch som inte kan regler eller något annat. det är ocksp de som sprider smittan vidare och som jobbar svart samtidigt som man får ut budrag. de som handlar av dessa bidragsfuskare och illegala är också de som supportar svartjobb, bidragsfusk och smittspridning. dessutom är allt deta man bestämmer från syltor som sysslar med svart arbetskraft, bidragsfusk och annat trevligt.
om man lär sig bygga ihop sin egen mat så sparar man både pengar och vet vad det är i maten, dessutom smakar det mycket godare när man byggt ihop sin egen mat. anledningen till att man kör runt med scootrar är fö att man behöver inget körkort och sedan är dessa maskiner handlade för svarta pengar.
det finns massor med kriminella och illegala i sverige. man hittar dem om man öppnar ögonen och tänker till. de själva anser sig vara smarta men om man nu är så smart. varför bidragsfuskar man och vad gör man i sverige?