• 1
  • 2
2020-12-03, 17:31
Medlem
Pacwans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Jag behöver orgasmer för att må bra, och onani är värdelöst. Därför är sex så viktigt för mig.
Finns tillräckligt med tid och energi för att hinna med både sex och allt det andra som ger glädje i livet.

Precis min tanke.
Tror dock skillnaden mellan könen (födda 80-tal) är att vi män behöver sex och intimitet för att må bra. Kvinnor kan inte ha sex eller vara intima om de inte mår bra.

Dilemma...
Citera
2020-12-03, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pacwan
Precis min tanke.
Tror dock skillnaden mellan könen (födda 80-tal) är att vi män behöver sex och intimitet för att må bra. Kvinnor kan inte ha sex eller vara intima om de inte mår bra.

Dilemma...

Måste vara sådana kvinnor som inte har så stort behov av sex.
Jag kan utan problem vara kåt och ha sex även om jag inte mår bra, som tur är då det förbättrar måendet.
Citera
2020-12-04, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Måste vara sådana kvinnor som inte har så stort behov av sex.
Jag kan utan problem vara kåt och ha sex även om jag inte mår bra, som tur är då det förbättrar måendet.

Vadå ”som inte har så stort behov av sex”?
Jo - det har man visst. Men om man inte mår bra över något annat i relationen, tappar man inte lusten för att ha sex med den personen då? Även om man är kåt så känns det helt enkelt inte bra så man avstår hellre. Eller så är det för mig iaf.
Citera
2020-12-04, 16:43
Medlem
För män är sex det bästa som finns, så länge det sker med en attraktiv tjej förstås. Det finns inget som ger oss större tillfredsställelse än det.
Citera
2020-12-04, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soppsylta
Vadå ”som inte har så stort behov av sex”?
Jo - det har man visst. Men om man inte mår bra över något annat i relationen, tappar man inte lusten för att ha sex med den personen då? Även om man är kåt så känns det helt enkelt inte bra så man avstår hellre. Eller så är det för mig iaf.

Med "må bra" avsåg jag i övrigt. Jag har levt i relationer jag inte varit nöjd med och ändå velat ha sex, inga problem. Men gränser finns ju, skulle jag få höra att en kille varit otrogen mot mig så är ju inte sex med honom av intresse, då letar jag upp någon annan.
Citera
2020-12-04, 23:41
Medlem
NiccoJs avatar
Bra sex är nog den tyngsta drivkraften i mitt liv. Har samma kvinna sedan 15 år o när sexet funkar bra o uppkommer tillräckligt frekvent kan man stå ut med det mesta. Å andra sidan skiter jag i pengar bilar o ett fint hus om det inte finns denna intimitet.
Dra tarzans funkar i tonåren men inte i mogen ålder.
Citera
2021-01-03, 09:01
Medlem
Kkk.Dragon.Masters avatar
Jag vet. Sex fungerar precis som vilken annan drog som helst, i ovetskap för många.

1. Sex dämpar känslor (sex förtrycker känslor), dämpar ångest.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in