Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-11-26, 18:48
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnR.Sweden
Vi har gått på iakttagelser, hundarnas markeringar och vad som är troligast när man lägger ihop allt. Vi har där efter delat upp ån i rutor. Dessa rutor har vi sedan sökt en åt gången. Vi har en hel del rutor kvar tyvärr. Men vi kommer inte sluta söka. Vi skall som minimum ha gått igenom alla våra rutor åtminstone.

-Stort tack till Ert kämpande !
Citera
2022-11-27, 10:14
Medlem
ying-CreUyangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
-Stort tack till Ert kämpande !

Säger samma. Stort tack till Ert kämpande! 🙏💖
Citera
2022-12-03, 19:49
Medlem
Svart eller vit Audi?
Citera
2022-12-04, 01:51
Medlem
Ossans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatabaka
Svart eller vit Audi?
Kallamigkungeen skriver vit bil, vart får du svart ifrån?
Citera
2022-12-04, 17:26
Medlem
Mr13cs avatar
Har lyssnat på lite poddar och skummat igenom tråden.
Detta fall är rätt märkligt tror tyvärr inte dem kommer hitta han då hade dem redan gjort det.
Citera
2022-12-04, 19:47
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr13c
Har lyssnat på lite poddar och skummat igenom tråden.
Detta fall är rätt märkligt tror tyvärr inte dem kommer hitta han då hade dem redan gjort det.

Jo det är nog så :/

Sorgligast för hans familj som inte har en aning om vad som har hänt och vad som gjorde att han försvann .
Jättesorgligt .
Citera
2022-12-05, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Jo det är nog så :/

Sorgligast för hans familj som inte har en aning om vad som har hänt och vad som gjorde att han försvann .
Jättesorgligt .

Dom andra på festen har nog en susning
Citera
2022-12-05, 07:38
Medlem
Izzardkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenvikti
Dom andra på festen har nog en susning

100% på att de andra på festerna vet vad som hänt!
Citera
2022-12-05, 13:45
Medlem
Ossans avatar
Finns en ny artikel på Nyheter24 som tar upp polisens tankar om försvinnandet.
"Polisen har inte gett upp hoppet om att hitta försvunna Mattias"

https://nyheter24.se/nyheter/inrikes...svunna-mattias
Citera
2022-12-05, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Jag tror att dessa ungdomar tog droger och att Mattias fick någon form av halucinationer, panik, psykos eller dylikt och sprang ut i natten. Vännerna vet och borde berätta. Tragiskt alltihop.

Tyvärr förkommer säkert Droger och sprit
Också bland ungdomarna på festen. Så kallade vännerna vet absolut mer än vad som sägs. Verka ljugit in sig i ett hörn rejält, då de inte kan ta sig ut.
Mattias genade smalspåret, sprang direkt till första grannens hus.( Det fanns andra hus han kunde sprungit in till ) varför valde han att springa just dit, jag tror han visste vad han sprang. Vad som blev sagt och gjordes där vet bara Mattias och vederbörande .
Citera
2022-12-05, 19:56
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnR.Sweden
Vi har gått på iakttagelser, hundarnas markeringar och vad som är troligast när man lägger ihop allt. Vi har där efter delat upp ån i rutor. Dessa rutor har vi sedan sökt en åt gången. Vi har en hel del rutor kvar tyvärr. Men vi kommer inte sluta söka. Vi skall som minimum ha gått igenom alla våra rutor åtminstone.

Hej.
Jag är ny i tråden, så ursäkta om det här har varit uppe på tapeten. inte hittat när jag sökt.

När hundarna fått vittring, vill man då inte gå igenom ”rutorna” så fort som möjligt?
Väntar man flera veckor, månader så kan ju en eventuell kropp förflytta sig eller?

Då tänker jag att man kanske kan ta emot folks pengar när de verkligen vill hjälpa till. För att minska risken att missa en kropp.

Fantastiskt jobb ni utför iallafall 💜
Citera
2022-12-05, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweden1891
Vad som jag tycker talar emot att han skulle vara jagad är hans lugn, stanna upp i flera minuter o prata med tjejen o hennes pappa o frågan om var personers hus ligger och att inte ens vädja om hjälp om man är jagad för livet. Tror mer på en sinnesförvirring eller psykos efter att man som 17-åring fått i sig en skvätt Whisky men behöver inte bero just på alkoholen men tror han kan ha druttat i ån eller nåt kärr i skogen o inget lyckast hitta honom.

När Mattias blev filmad på Snapchat, sprang han för sitt liv. Då var han jagad. Alltså allt ifrån lugn. Grannen så att han bad om ett glas te. Jag tror inte på sinnesförvirring eller psykos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in