Flashback bygger pepparkakshus!
2020-12-06, 17:24
Medlem
preben1969s avatar
Ordningsvakt döms för misshandel: ”Övervåld” Maj 2019 Hände detta, överklagan senast Dec 2020

https://www.expressen.se/tv/nyheter/...ndel-overvald/

Är den här typen av övervåld rimlig?? Känns som det händer för ofta!
Senast redigerad av preben1969 2020-12-06 kl. 17:49. Anledning: Mer info
Citera
2020-12-06, 17:33
Avstängd
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preben1969
Ordningsvakt döms för misshandel: ”Övervåld”

https://www.expressen.se/tv/nyheter/...ndel-overvald/
samhällstjänst? hoppas offret åker hem till honom och knullar sönder hans arsle med den där batongen. Jävla avskrede.
Citera
2020-12-06, 17:52
Medlem
Die.young.4evers avatar
Fup?
Citera
2020-12-06, 17:53
Moderator
blomvattnares avatar
Aktuella brott och kriminalfall --> Brott och brottsbekämpning
/Moderator
Citera
2020-12-06, 17:55
Medlem
halaltarzans avatar
En av lellarna filmar också ser jag, var kan man hitta den filmen tro. På YT ligger den inte i alla fall, tror jag. Stationen är väl Rådhuset.
Citera
2020-12-06, 18:05
Medlem
ungtkaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
En av lellarna filmar också ser jag, var kan man hitta den filmen tro. På YT ligger den inte i alla fall, tror jag. Stationen är väl Rådhuset.
Stämmer att det är rådhuset. Alltid samma ynkliga personer som arbetar som ordningsvakter.
Citera
2020-12-07, 01:14
Avstängd
JosephMcCarthys avatar
Någon förvånad. 80 timmar utbildning och virket är det värsta traschet ifrån orten eller WT folket ifrån bruksorten bli OV.. Det är verklige lågbegåvade muppar som blir OV, säng kissade hen som inte fick göra lumpen som depå soldat, därav blir det OV i tunnelbanan istället.
Citera
2020-12-07, 20:58
Medlem
finns domen utlagd på flashback eller annanstans på internet, jag skulle vilja läsa den?
Citera
2020-12-08, 17:36
Vem är vakten?
Citera
2020-12-08, 17:44
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JosephMcCarthy
Någon förvånad. 80 timmar utbildning och virket är det värsta traschet ifrån orten eller WT folket ifrån bruksorten bli OV.. Det är verklige lågbegåvade muppar som blir OV, säng kissade hen som inte fick göra lumpen som depå soldat, därav blir det OV i tunnelbanan istället.

När jag var ung odåga var det tunnelbanepolisen som gav folk spö istället, fast det kanske kändes bättre att få spö av någon som hade gått några år på högskola än av någon som bara har 80 timmar utbildning. Vad vet jag?

En sak vet jag dock och det var att du själv bestämde genom ditt uppträdande om du skulle bli medtagen till något rum och få direktuppfostran eller inte. Kan tänka mig att det fungerar likadant nu som då, gör bara som du blir tillsagd och allt kommer att gå bra.
Citera
2020-12-08, 19:02
Avstängd
JosephMcCarthys avatar
OV som har tatueringar på hela kroppen och ring i näsa. Vem fan har respekt för ett sådan missfoster?

Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
När jag var ung odåga var det tunnelbanepolisen som gav folk spö istället, fast det kanske kändes bättre att få spö av någon som hade gått några år på högskola än av någon som bara har 80 timmar utbildning. Vad vet jag?

En sak vet jag dock och det var att du själv bestämde genom ditt uppträdande om du skulle bli medtagen till något rum och få direktuppfostran eller inte. Kan tänka mig att det fungerar likadant nu som då, gör bara som du blir tillsagd och allt kommer att gå bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in