Citat:
Ursprungligen postat av
asploevet
Ansvarsfullt av danmark att agera på dessa kortsiktiga effekter, vi kan inte föreställa oss de långsiktiga.
Det är ett medicinskt experiment, där utövarna för statistik och har frånsagt sig ansvaret.
Medborgare, utbilda er själva först och ta inte vaccinet för att någon annan tycker det är en bra idé.
Jag är utbildad vet vad jag gör men kommer att äta blodförtunnande när jag får Astras vaccin. Som en läkare har sagt, gamla kunskaper, inga källor. "Det är nästan omöjligt att få hjärtinfarkt om man äter Trombyl".
Det brukar vara 75 mg acetylsalicylsyra. Man kan självmedicinera med vilket förtunnande värktablett som helst. Men det behövs bara en bråkdel av en värktablett som daglig dos. Samma gäller ju vid Covid-19 infektion.
Jag tycker synd om de som ser vägra ta vaccin som lösningen. Den brittiska mutationen har upp till 100% högre dödlighet misstänker man. Snart kommer det andra mutationer med ännu högre dödlighet bland yngre och barn. De groteska mongoliska varianten eller den dödliga Nigerianska.
Då blir det panikrusning till vaccinationsställena. Men för många kan det vara för sent då.