2022-12-08, 19:47
Medlem
Mitt huvud snurrar nu, vet inte vad jag ska göra :O
2022-12-08, 20:11
Medlem
CathelynWajlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xade
Mitt huvud snurrar nu, vet inte vad jag ska göra :O

Mitt bästa tips till dig - när du är så här villrådig och osäker - är att efterforska mer information i den här frågan. Inte här på Flashback utan från källorna, från de yrkesmän och yrkeskvinnor som arbetar med detta på daglig basis. Och har så gjort under decennier. Lyssna på vad dessa experter säger. Dom du aldrig sett på TV.

Det största problemet vi har idag är att de flesta av dessa erfarna yrkesmänniskor är censurerade och blockerade från Pfizersponsrade mediakoncerner, varför du endast får höra en enda sida av debatten, när du tittar på TV.

Den andra sidan, den som Pfizersponsrade mediakoncerner censurerar och blockerar (av uppenbara skäl), har tack och lov fortfarande hela internet till sitt förfogande där dom publicerar sitt material, varje dag.

När man följer ett dussintal av dessa experters kanaler, på internet, så får man en radikalt annorlunda bild av vad som nu pågår. Här ett mycket bra exempel, från igår 7 december, då senator Ron Johnson kallade gräddan av den yppersta vetenskapen till Capitol Hill för att diskutera de monumentala skador som dessa covid19-injektioner orsakat mänskligheten. Och hur man ska kunna få stopp på denna tragedi:

https://rumble.com/v1ze4d0-covid-19-...of-injuri.html
2022-12-08, 20:35
Medlem
Ridaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CathelynWajld
Igår, 7 december, höll senator Ron Johnson en Roundtable Discussion - på Capitol Hill - angående de skador som injektionerna orsakat och kommer att orsaka. Många av de censurerade läkarna och FDA-representanterna var med och berättade om det som alla borde veta, vid det här laget.

Det är högst lämpligt att ta del av all information - såväl den som ingår i MSM's narrativ som den som undanhålls och censureras av MSM och BigTech, innan man funderar på att fortsätta detta högst ovetenskapliga injektionsprogram.

Håll till godo:

https://www.bitchute.com/video/7t82nWilZcKj/

Jag ser inte Dr. Robert Malone där. Har någon annan sett honom?

Edit: Han kommer in vid 1.00. Sorry.
Senast redigerad av Ridax 2022-12-08 kl. 20:39.
2022-12-08, 20:38
Medlem
CathelynWajlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridax
Jag ser inte Dr. Robert Malone där. Har någon annan sett honom?

Edit: Han kommer in vi 1.00. Sorry.

Tänker på Jane Ruby, som iofs. nog var var lite väl kaxig i vissa av hennes senare videos. Får en annan att fundera på ev. konsekvenser. US armar är långa, inte att förglömma.

Jodå, Robert Malone var också med igår. Men han låter som han åkt på nån förkylning. Hans basröst var ännu lägre än vanligt.
2022-12-08, 20:59
Medlem
Nu har även SVT börjat skriva om biverkningar. Säkert och effektivt?

https://www.svt.se/sport/skidskytte/...pa-fem-manader

Citat:
Sivert Bakken fick hjärtsäcksinflammation efter covid-vaccinet – har inte kunnat träna på fem månader
2022-12-08, 23:02
Medlem
Love.Thy.Neighbor.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xade
Nej, alltså jag har inte haft covid än, men hör om andra i min ålder som drabbas så hårt.

Jag kanske har tur och har en 2 dagars förkylning men kan ju också ha otur.

Man vet ju aldrig hur det ska gå i förväg men jag hade faktiskt turen att inte ens uppleva symtom av covid, min nära anhöriga som jag tror smittade mig med covid, och som är nära pensionsåldern hade lite feber i ett och ett halvt dygn, ont i kroppen och lite allmän sjukdomskänsla men inget hostande eller något annat besvärligt symtom, det var över på några dagar och det gick bra att skotta snö inom en vecka efter att sjukdomen bröt ut. Ingen av oss var då vi kom i kontakt med viruset vaccinerade och vi är inte heller vaccinerade nu. Vi smittades troligtvis av "delta"-varianten eftersom det var i början av året 2021. Nu har ju viruset muterat och blivit betydligt mildare, så jag förstår inte vad folk är rädda för längre allvarligt talat.

Citat:
Ursprungligen postat av RustyShackleford
Okej.

Har någon givit dig garanti på att du bara kommer bli sjuk 3 dagar om du tar sprutan? Nä, det tror jag knappast va.
Jag menar, du har redan tagit tre sprutor? Och dom hjälper ju tydligen inte längre, om dom nu någonsin gjorde det.

Orolig eller ej, om du väljer att INTE ta den här nya sprutan så kommer du i alla fall garanterat inte få några biverkningar av DEN.

Personligen satsar jag på några burkar kosttillskott i form av D-vitamin och zink, som bevisligen stärker immunförsvaret mot alla former virusinfektion. Sen käkar man en varierad kost och tränar lite kondition några dagar i veckan, så är man rätt helgarderad. Jag tycker att man ska lita på sitt inbyggda immunförsvar, snarare än på Pfizer. Immunförsvaret är fantastiskt. Och några veckors förkylning är faktiskt inte det värsta i världen heller, om det nu skulle bli så.

Har också ätit D-vitamin under pandemin, började faktiskt äta dygnsdoser på 5000IE kanske ett halvår innan pandemin började och innan någon ens hade hört talas om covid-19 och sedan fortsatte jag med det samt att jag köpte hem zink-tabletter som jag hade som säkerhet utifall att man kände att man skulle behöva det, började äta zink så fort jag fick reda på att min nära anhöriga hade testat positivt för covid och har lärt mig att zink ska vara bra rent allmänt att ta för att slippa eller hindra infektioner från att bryta ut så nu kommer jag alltid att ha zink hemma som man kan ta ifall man känner sig krasslig eller vet att man utsatt sig själv för smitta.
Senast redigerad av Love.Thy.Neighbor. 2022-12-08 kl. 23:08.
2022-12-08, 23:02
Medlem
Här är också ett nyligen publicerad video (December 1, 2022).

Dr Masanori Fukushima, professor emeritus vid Kyoto universitet varnar för vacciner under ett möte med hälsoministeriet, "De skador som orsakas av vacciner är nu ett globalt problem":

DR MASANORI FUKUSHIMA, PROFESSOR EMERITUS AT KYOTO UNIVERSITY, WARNS THE GOVERNMENT ABOUT VAX HARMS (VIDEO)
2022-12-09, 00:51
Avstängd
KungPungPats avatar
Jag hitta en artikel om ny forskning som visat att magnetiska nanopartiklar kan lösa upp blodproppar: https://sv.medical-diag.com/10960-di...-nanoparticles

Så visst finns det lite kunskap om att magnetism löser upp blodproppar.. kunskap som borde ha rekommenderats av experter sen det visade sig att blodproppar kan uppstå av nanovaccinen mot covid.

Skaffa magnetsmycken om ni ångrar er vaccinering och tackar nej till blodproppar.
2022-12-09, 03:41
Vaccinet fortsätter att leverera!

"‘What I have seen in my medical practice has been a substantial increase in infertility, miscarriage, fetal death & fetal malformation. What we have seen is catastrophic’ ~ Dr James Thorp"
https://twitter.com/_Janey_J/status/...Cj7ZbPzrcsAAAA
2022-12-09, 10:08
Avstängd
Takadongtakadangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CathelynWajld
Igår, 7 december, höll senator Ron Johnson en Roundtable Discussion - på Capitol Hill - angående de skador som injektionerna orsakat och kommer att orsaka. Många av de censurerade läkarna och FDA-representanterna var med och berättade om det som alla borde veta, vid det här laget.

Det är högst lämpligt att ta del av all information - såväl den som ingår i MSM's narrativ som den som undanhålls och censureras av MSM och BigTech, innan man funderar på att fortsätta detta högst ovetenskapliga injektionsprogram.

Håll till godo:

https://www.bitchute.com/video/7t82nWilZcKj/
Det hade varit bättre om de istället tagit upp något som de kunde styrka vetenskapligt eller statistiskt istället för att bara stöta upp samma lögner som de gjorde i videon "Lied Suddenly". Men det var samma producent och samma personer som medverkade så annat var inte att vänta.

Jag hade inte kommenterat om det inte vore för att de tog upp statistik från UK. Den statistik de redovisar är lögn, precis som allt annat. Och det fantastiska är att vem som helst kan gå in på ONS hemsida, ta ned data och verifiera att det de ägnar sig åt är lögn.

Jag har redan kommentera saken.

Citat:
Ursprungligen postat av Takadongtakadang
Både i USA och England är det de ovaccinerade som representerar en betydande del av överdödligheten.

Den samlade statistiken från USA visar attf folk som är vaccinerade dör i en omfattning som pendlar mellan 5 och 10 gånger högre än vaccinerade.

I det USAs fall utgörs t.ex. gruppen 65+ som har fått en booster av 22,134591 personer. Av dessa är det 337 personer som avlidit i Augusti.
Motsvarande grupp ovaccinerade 65+ utgörs av 2,784,802 personer. Av dessa avled 312 personer.

Crude incident rate för vaccinerade med booster är 1.52
Crude incident rate för ovaccinerade är 11.20

Räknat på alla åldrar sammanlagt är crude incident rate med booster 0.51
Räknat på alla åldrar sammanlagt är crude incident rate för ovaccinerade 0.78

Åldersjusterat på alla åldrar sammanlagt är incident rate med booster 0.23
Åldersjusterat på alla åldrar sammanlagt är incident rate för ovaccinerade 1.74
https://data.cdc.gov/api/views/d6p8-...ue&format=true

Statistiken visar att oavsett vilken åldersgrupp man tittar på så är andelen döda i gruppen ovaccinerade mellan 5 och 10 gånger större än motsvrande vaccinerade.

Så långt USA.

För England ser statistiken ut på liknande sätt:

Där är andelen döda per person-år 957.4 och motsvarande ovaccinerade 2,337.5
Vad gäller döda exkluderat COVID-19 är andelen 892.9 för vaccinerade och 1,474.3 för ovaccinerade
Om man endast räknar döda i COVID-19 är andelen döda vaccinerade 64.5 och ovaccinerade 863.2

Andelen döda ovaccinerade i England är alltså mellan 5 och 12 gånger större än de personer som inte är vaccinerade.
https://www.ons.gov.uk/peoplepopulat...nstatusengland

Rent statistiskt går det inte att ringa in anledningen till en eventuell överdödlighet. Dock kan man med säkerhet konstatera att det inte är de vaccinerade som avlider i högre omfattning än normalt.

Hope that helps.

Slutligen får jag be dig notera att påståendet att det skulle ha handlat om en Senate Hearing inte stämmer. Kommittén i U.S. Senate som har hand om COVID-frågor är "Committee on Health, Education, Labor and Pensions". På deras hemsida kan du se alla hearings i den frågan. Påståendet att det skulle röra sig om en Senate Hearing är, precis som allt annat som sades under den uppdiktade hearingen, ren lögn. Man har bara hittat på allting.

Citat:
Ursprungligen postat av -GG
‘Crime Against Science’: Senate Hearing Exposes

Government’s ‘Mismanagement’ of COVID Pandemic
Doctors and scientists from major universities and medical centers on Wednesday told the U.S. Senate, during a hearing hosted by Sen. Ron Johnson (R-Wis.), what they described as a story of corruption and mismanagement of the COVID-19 pandemic.

https://www.help.senate.gov/

Hope this helps.
Senast redigerad av Takadongtakadang 2022-12-09 kl. 10:14.
2022-12-09, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takadongtakadang
Slutligen får jag be dig notera att påståendet att det skulle ha handlat om en Senate Hearing inte stämmer. Kommittén i U.S. Senate som har hand om COVID-frågor är "Committee on Health, Education, Labor and Pensions". På deras hemsida kan du se alla hearings i den frågan. Påståendet att det skulle röra sig om en Senate Hearing är, precis som allt annat som sades under den uppdiktade hearingen, ren lögn. Man har bara hittat på allting.

Hope this helps.

Det är väl ingen uppdiktad hearing? Vad är det som är lögn, vad har du för belägg för det påståendet.
2022-12-09, 11:01
Avstängd
Takadongtakadangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Love.Thy.Neighbor.
Det är väl ingen uppdiktad hearing? Vad är det som är lögn, vad har du för belägg för det påståendet.
Det är en uppdiktad hearing, ja. Den har aldrig skett. Allt är lögn. Här är kalendern för den kommitté som håller hearings i ämnet COVID.

Här är kalendern för den kommitté där Sen Ron Johnson är medlem:
https://www.hsgac.senate.gov/

Allt är lögn. Inget det här personerna säger är sant. Det som är så förvånande är att de ljuger om saker som vem som helst kan kontrollera. Det har inte hållits någon hearing i US Senate där dessa personer varit inbjudna. Du är grundlurad.

Hope that helps.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in