Citat:
Ursprungligen postat av
Xade
Mitt huvud snurrar nu, vet inte vad jag ska göra :O
Mitt bästa tips till dig - när du är så här villrådig och osäker - är att efterforska mer information i den här frågan. Inte här på Flashback utan från källorna, från de yrkesmän och yrkeskvinnor som arbetar med detta på daglig basis. Och har så gjort under decennier. Lyssna på vad dessa experter säger. Dom du aldrig sett på TV.
Det största problemet vi har idag är att de flesta av dessa erfarna yrkesmänniskor är censurerade och blockerade från Pfizersponsrade mediakoncerner, varför du endast får höra en enda sida av debatten, när du tittar på TV.
Den andra sidan, den som Pfizersponsrade mediakoncerner censurerar och blockerar (av uppenbara skäl), har tack och lov fortfarande hela internet till sitt förfogande där dom publicerar sitt material, varje dag.
När man följer ett dussintal av dessa experters kanaler, på internet, så får man en radikalt annorlunda bild av vad som nu pågår. Här ett mycket bra exempel, från igår 7 december, då senator Ron Johnson kallade gräddan av den yppersta vetenskapen till Capitol Hill för att diskutera de monumentala skador som dessa covid19-injektioner orsakat mänskligheten. Och hur man ska kunna få stopp på denna tragedi:
https://rumble.com/v1ze4d0-covid-19-...of-injuri.html