2020-12-10, 19:25
Medlem
Green-Devils avatar
Ok, ganska dåligt formulerad fråga.
Nu menar jag inte, hur gammal man ska vara innan man börjar preppa.

Utan om du redan kört ett par kurer, men livet har kommit ifatt (familjelivet osv) och du tränar inte för tillfället lika regelbundet som du brukade göra när du var ung. In fact, du tränar inte alls just nu.
Hur många veckor in bör man komma med träningen innan man kliver på något prepp igen?

Tänker att man ändå vill komma igång med träningen igen innan man kliver på något.
Pratar vi några veckor tills träningsvärken släpper eller pratar vi ett halvår tills du når ditt "max" ren.
Citera
2020-12-10, 19:27
Medlem
getbusys avatar
Skulle säga träna rätt sköt din kost i 1år sen kör på igen för bäst resultat.
Citera
2020-12-10, 19:29
Bannlyst
Tre och ett halvt år, lite beroende på ålder såklart, hur gammal är du?
Citera
2020-12-10, 20:04
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Ett halvår för att nå ditt "max" som ren? Muskelminne i all ära, men kom igen.
Citera
2020-12-10, 21:10
Medlem
Mastifmeisters avatar
Om du redan har ett par kurer i bagaget och tränat en hel del så skulle jag säga att du kan hoppa på en mildare dos Testo redan från nystart, säg 250 mg EW.

Kör igång hårt med träningen igen och ät bra så kommer du komma snabbt tillbaka, muskelminne etc.
Citera
2020-12-10, 22:10
Medlem
herrcarlssons avatar
Menar du att du låg på ditt "max" innan de andra kurerna? Ett max måste ju ändå betyda att man lägger ner all sin energi och tid på att bygga sin kropp, annars kan man ju knappast nå sitt absoluta max. Många kurare drar ihop historier om hur deras träning planade ut och "det var helt omöjligt att utvecklas", vilket i 99.99% av alla fall är skitsnack. Merparten av alla kurare ledsnade på att vänta på stora resultat och började kura ljusår innan sitt "max", precis som jag gjorde under mina kur-år.

Börja träna och bli varm i kläderna igen, sen hoppar du på kuren för snabba resultat. Du behöver inte börja hårt, utan mjukstarta med testo-only.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in