2020-12-17, 23:23
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bichers
Ah du är ju expert tipparn, med den foliehatten du har utmanar du eliten inom det området bra jobbat.

Fattar man inte att det är något fuffens här så är man fan efterbliven rakt av
^
Du sa det själv, foliehatts chefen.

Men fan kolla en av deras spelare passade istället för skjuta, en löven målvakt som var tillbaka kallad till camp som alla visste skulle komma "har blivit av med sin position". Helvete du söker saker som inte finns, ditt bottenskrap.
Lever på spel så expert är nästan lite av en underdrift.

Jag har inte nämnt någon passningssituation eller någon specifik situation under matchen öht men kollar man på den så är det uppenbart även för den hjärndöde, börja inte greppa efter halmstrån nu bara för att du inte förstår.

Kan du länka till informationen där det framgår att Ingram är bekräftad återkallad till USA?
Citera
2020-12-17, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Lever på spel så expert är nästan lite av en underdrift.

Jag har inte nämnt någon passningssituation eller någon specifik situation under matchen öht men kollar man på den så är det uppenbart även för den hjärndöde, börja inte greppa efter halmstrån nu bara för att du inte förstår.

Kan du länka till informationen där det framgår att Ingram bekräftad återkallad till USA?

Om du lever på spel, bra jobbat och all lycka.

Självklart kan jag göra det.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...mna-bjorkloven

Med den rollen Ingram har i Nashvilles organisation var det en självklarhet att han skulle bli återkallad när som helst för att passa deras camp, att han fick sådan skit förtjänar han inte.
Citera
2020-12-17, 23:41
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Om du lever på spel, bra jobbat och all lycka.

Självklart kan jag göra det.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...mna-bjorkloven

Med den rollen Ingram har i Nashvilles organisation var det en självklarhet att han skulle bli återkallad när som helst för att passa deras camp, att han fick sådan skit förtjänar han inte.
Tack!

Ja alltså att han lämnar förr eller senare var uppenbart men nu syftade jag på information som klargör att han skulle göra det INNAN riggmatchen, inget som har talat för att han skulle lämna dagen efter detta spektakel även om de flesta börjat göra det nu.

Varför fick Ingram kicken från sitt AHL lag (om jag minns rätt ang vilken liga) och blev nerskickad till en sämre liga trots bra prestationer? Vet du det?
Citera
2020-12-18, 00:00
Medlem
Citat:
Tack!

Ja alltså att han lämnar förr eller senare var uppenbart men nu syftade jag på information som klargör att han skulle göra det INNAN riggmatchen, inget som har talat för att han skulle lämna dagen efter detta spektakel även om de flesta börjat göra det nu.

Varför fick Ingram kicken från sitt AHL lag (om jag minns rätt ang vilken liga) och blev nerskickad till en sämre liga trots bra prestationer? Vet du det?

Det är nog mer att man fick ut mer matcher av han för att hjälpa Löven, Poulin var inte helt återställd ännu och Ingram kunde få en, eller två matcher mer innan att han åkte hem. Det var en win-win för båda organisationerna gällande speltid sedan slutade det som det gjorde i sista matchen.

Gällande hans tid inom tampas organisation har jag ingen aning om, tror mer det är bredd etc som styr då han levererade som han gjorde förra året i AHL.
Citera
2020-12-18, 07:51
Medlem
MrArturs avatar
Citat:
Har absolut inte påstått något utav det som du precis sa.

Jobbar in united -0.75 -1 och -1.25 just nu så får verkligen hoppas att det inte är något fuffens på g till sheffields favör. =)

Var inte tanken med ditt inlägg att visa på matchfix i Björklöven-Mora, vilket tråden avhandlar med följande kedja av "logik":
Slutsats: matchen är fixad.
Premisser (kondenserat från ditt inlägg, citerat nedan)
1. Riggar sker då och då.
2. Det krävs endast att individer är inblandade.

Citat:
Frågan är vem som är den riktiga idioten, de som fattar att riggar sker då och då, eller de som är så pass korkade att dom tror att ett helt lag, tränare och materialare behöver vara inblandade?

Nej, premisserna är triviala och leder inte till den slutsats du kommer fram till.
Citera
2020-12-18, 11:44
Medlem
B. Mystics avatar
Citat:
Det är nog mer att man fick ut mer matcher av han för att hjälpa Löven, Poulin var inte helt återställd ännu och Ingram kunde få en, eller två matcher mer innan att han åkte hem. Det var en win-win för båda organisationerna gällande speltid sedan slutade det som det gjorde i sista matchen.

Gällande hans tid inom tampas organisation har jag ingen aning om, tror mer det är bredd etc som styr då han levererade som han gjorde förra året i AHL.

Han blev nedskickad till ECHL för att hans lag tappade 3-0 i ledning inför tredje perioden till 3-5 vid matchslut.
Citera
2020-12-19, 10:11
Medlem
GIANLUIGI1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pol9gif
Förklara vad som är så dumt med det.

Förstår du verkligen inte det, ojojojoj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in