• 1
  • 2
2020-12-17, 14:05
Medlem
carltellin88s avatar
Tycker ni det är OK eller avtändande om er partner gasar under samlag eller oralsex? Ni som tycker det är ok, gäller det även om det börjar lukta mycket? Hur ofta händer det?

Vet att det finns de som tänder på fisar som en fetish med det är inte vad jag syftar på i denna tråd.
Citera
2020-12-17, 14:19
Medlem
theshades avatar
Jag skulle nog skratta lite om en tjej släppte sig när/på grund av att jag pumpar på. Skulle det börja stinka så skulle det sabba lusten tror jag. Vet en kompis som var med om det där han hörde fjärten som tjejen lade, sa att det var OK men sen kom stanken vandrandes upp under täcket och då gick det inte längre.
Citera
2020-12-17, 14:20
Medlem
Kaffesmakarns avatar
nämen fyfan vad vidrigt, kan man inte hålla sig eller
Citera
2020-12-17, 14:27
Medlem
xposures avatar
Är ju självklart ingen höjdare oavsett.
Citera
2020-12-17, 14:39
Medlem
Skurhinkens avatar
Alla brudar, oavsett hur snygga och välsvarvade de är, både fiser och bajsar. Äcklig tanke va?
Citera
2020-12-17, 14:44
Medlem
carltellin88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Alla brudar, oavsett hur snygga och välsvarvade de är, både fiser och bajsar. Äcklig tanke va?

Om jag slickade en skitsnygg tjej och hon fes samtidigt så skulle jag nog bli lite äcklad, ja...
Citera
2020-12-17, 14:47
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carltellin88
Om jag slickade en skitsnygg tjej och hon fes samtidigt så skulle jag nog bli lite äcklad, ja...

Instämmer. Då hade kuken kastat in den berömda handduken direkt.
Citera
2020-12-17, 15:53
Medlem
Nedomanskys avatar
Låg o slickade ett X som råkade släppa sig lite (hon var gasig, uppenbarligen) det störde henne mer än mig o hon fick sina orgasmer ändå..
Citera
2020-12-17, 16:19
Medlem
En flickvän släppte en riktig brakskit när vi skedade nakna i sängen. Naturligtvis låg jag där bak. Pungen fladdrade i draget. Sen asflabbade hon bara. Blev tvärförbannad. Ångrar än idag att jag inte bara gick upp, klädde på mig och drog därifrån.
Citera
2020-12-17, 17:38
Medlem
Straals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
En flickvän släppte en riktig brakskit när vi skedade nakna i sängen. Naturligtvis låg jag där bak. Pungen fladdrade i draget. Sen asflabbade hon bara. Blev tvärförbannad. Ångrar än idag att jag inte bara gick upp, klädde på mig och drog därifrån.

Citera
2020-12-17, 18:20
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue

Slickade en gång en tjej som släppte sig... När rövgaserna spred sig, likt ett gaskrigsanfall så vek sig kuken...

Så... on topic, en brakskit ödelägger en sexakt...
Citera
2020-12-17, 19:07
Medlem
beardbraids avatar
Man försöker väl undvika det under sex, men är det en bra relation skall kunna garva åt varandras fisar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in