• 1
  • 2
2020-12-17, 19:32
Medlem
Tarrous avatar
Muspruttar är en sak, men skulle hon fisa skulle jag knappast stanna kvar för att känna doften
Citera
2020-12-17, 19:36
Medlem
fuskas avatar
Shit happens liksom...

Sex i övrigt är inte så jävla fräscht om man tänker på det. Så va fan gör det med lite kompost doft mitt i all havs doft?
Du vet att toppen på kuken luktar skit om du kör tvåan. För det gör du väl? Annars har du inget här på forumet att göra, färsking.
Senast redigerad av fuska 2020-12-17 kl. 19:40.
Citera
2020-12-17, 21:30
Medlem
JamesFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Alla brudar, oavsett hur snygga och välsvarvade de är, både fiser och bajsar. Äcklig tanke va?

Nej! Vackra kvinnor bajsar glitter
Citera
2020-12-17, 22:45
Medlem
Mitt ex släppte sig när han kom en gång. Tack gode gud att vi låg i missionären 🤣

Han skämdes nog lite men jag kunde inte sluta skratta!!
Citera
2020-12-17, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesF
Nej! Vackra kvinnor bajsar glitter

Vi bajsar inte ens glitter! Vi kräks upp regnbågar stället 😉
Citera
2020-12-18, 07:44
Medlem
carltellin88s avatar
Är de vanligt att använda ordet gasa för att fisa? Typ, Va fan har du gasat?
Citera
2020-12-23, 00:47
Medlem
När man blir avsugen och i ögonblicket man kommer. Så råkar man prutta.. de är inte så sexigt.

Jag vet en kille som skulle skämta med sin tjej igenom att fisa henne i ansiktet. Så han vände sig om för att fisa. Då sket han rännskita i ansiktet på henne. Fyfan vad jag skrattade när han berättade.. snacka om att bli lurad av röven vid fel tillfälle
Citera
2020-12-29, 02:13
Medlem
RedRights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carltellin88
Tycker ni det är OK eller avtändande om er partner gasar under samlag eller oralsex? Ni som tycker det är ok, gäller det även om det börjar lukta mycket? Hur ofta händer det?

Vet att det finns de som tänder på fisar som en fetish med det är inte vad jag syftar på i denna tråd.

Skulle väl inte bry mig nämnvärt om frugans sheriffstjärna suckar till lite när vi knullar.
Citera
2020-12-29, 08:02
Medlem
Majasmokers avatar
Klart avtändande för mig men man får ju räkna med att det kan bli olyckor & då får man skratta åt det. Generellt sett tycker jag att mökar är nåt vi män håller på med om det bara är vi män. När man är med en älskarinna smyger man iväg innan man fyrar av. Ja det gäller båda då.

Men självklart begriper jag att även kvinnor måste göra sig av med restprodukter
Citera
2020-12-30, 21:23
Medlem
Fyfan... Varför undviker ni inte sex om ni känner er gasiga i magen?
Fittfisar har man ju absolut varit med om (och bara det kan jag finna extremt pinsamt) men rövfisar under sex är NO NO!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in