• 1
  • 2
2020-12-21, 16:48
Medlem
Neroxxs avatar
D r det ter dagss fr att speedrunna lite spel fr vlgrenhet, likt sommarens event s kommer ven detta att ske online pga pandemin. Har gnat igenom schemat lite ltt och det finns en hel del intressanta saker att se fram emot. Det hela brjar den 3 januari klockan 17:30 och pgr i en veckan.

Hemsida: https://gamesdonequick.com/
Schema: https://gamesdonequick.com/schedule
Stream: https://www.twitch.tv/gamesdonequick
Citera
2020-12-21, 16:49
Medlem
Neroxxs avatar
Jag har som sagt gnat igenom schemat lite grann och det jag hittade som var intressant var detta.

Notera dock att tidsangivelsen inte r helt 100 d frskjutningar kan ske i schemat.
Senast redigerad av Neroxx 2020-12-21 kl. 16:54.
Citera
2020-12-21, 17:46
Medlem
Dom brjar tidigt nsta r, detta ska dock fljas som vanligt.
Citera
2020-12-21, 17:59
Medlem
Metal Gear Solid 4??? Jag r vl intresserad p hur de ska speedrun detta haha. Tack fr att du delar!
Citera
2020-12-21, 18:43
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skeletonapocalypse
Metal Gear Solid 4??? Jag r vl intresserad p hur de ska speedrun detta haha. Tack fr att du delar!

Str shr om Metal gear, - The Boss Extreme PS3.
Citera
2020-12-21, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Str shr om Metal gear, - The Boss Extreme PS3.

Jag menar hur MGS4 r en film i grund. Det innehller massor av cutscenes med inte mycket spel mellan, s jag visste inte att det var mjligt att speedrun det. Rolig verraskning fr mig
Citera
2020-12-21, 19:53
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Jag menar hur MGS4 r en film i grund. Det innehller massor av cutscenes med inte mycket spel mellan, s jag visste inte att det var mjligt att speedrun det. Rolig verraskning fr mig

Jag ska rligt sga att jag inte har jttebra koll p spelet, det kanske gr att skippa merparten av dem?
Citera
2020-12-21, 20:05
Medlem
Citat:

r ocks nyfiken p hur dom kr speedruns av det spelet. Men i andra spel s hittas ju buggar som gr att dom kan skippa cutscenes helt ibland, kanske r ngot snt.
Citera
2021-01-03, 17:05
Medlem
Neroxxs avatar
S snart r det d dags, klockan 17:30 drar det igng. 18:00 ska det vara dags fr det frsta spelet som r Mirrors edge.
Citera
2021-01-03, 17:07
Medlem
fuskas avatar
Hoppas lamalamalama r med och spela Diablo 2 , ltt bsta speedrunnen att kolla.
Citera
2021-01-03, 17:14
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Hoppas lamalamalama r med och spela Diablo 2 , ltt bsta speedrunnen att kolla.

Vad jag kan se s r det inget Diablo 2 i schemat, dremot Diablo 3 som spelas av - meatr0o, Heckson, Whisperra. Kanske dyker upp under ngot bonus segment, men man ska kanske inte hoppas fr mycket.
Citera
2021-01-03, 17:21
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Vad jag kan se s r det inget Diablo 2 i schemat, dremot Diablo 3 som spelas av - meatr0o, Heckson, Whisperra. Kanske dyker upp under ngot bonus segment, men man ska kanske inte hoppas fr mycket.

Attans, fr kolla p han sjlv d.
Coolkid ska skert inte heller dit

Tappade lite respekt fr eventet nr dom tar med en fuskare fr dom knner han och sen ignorerar fakta.

39 minuter kvar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in