Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2006-05-18, 19:48
Medlem
Ngon som provat Steambest 2.0?

Verkade intressant, hitta det p piratebay.
Man skall tydligen kunna ladda hem alla steamspel gratis, verkar ju super om det nu funkar? Hller p att tanka hem det nu...

Undrar om man ska skaffa sig ett nytt steam konto, s dom inte sprrar det ja har till HL2?

http://rapidshare.de/files/20604012/...an_XC.zip.html

edit :Funkar ju fint det hr... ladda hem Ragdoll kung fu nyss
Citera
2006-05-18, 21:46
Medlem
funkar det online? tror inte det men man kan hoppas fr det lter fr bra fr att vara sant...
Citera
2006-05-18, 22:17
Medlem
Rains avatar
hur gr man? Har filerna hemma nu , dvs cdkey+install. Skapar det nytt account eller lser den upp alla spel p accountet man aktiverar det p?
Citera
2006-05-18, 22:33
Medlem
GabbeLiTos avatar
Tanka ner det d tjatmnsar s fr ni se
Citera
2006-05-18, 23:30
Medlem
jag ladda hem det och installera det, s nu har jag 2 olika versioner av steam. en crackad och en vanlig. sedan gjorde jag ett nytt konto till den crackade versionen.

Har bara lyckats f hem ragdoll kung fu. fr felmedelande om att servern r fr upptagen... men det kanske lser sig.
Citera
2006-06-03, 13:44
Medlem
Lassemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armson
jag ladda hem det och installera det, s nu har jag 2 olika versioner av steam. en crackad och en vanlig. sedan gjorde jag ett nytt konto till den crackade versionen.

Har bara lyckats f hem ragdoll kung fu. fr felmedelande om att servern r fr upptagen... men det kanske lser sig.

Fr samma felmmedelande nr jag frsker f ner CS-Source s jag kan kra Garrys mod. Vanliga HL2 och HL2: Deathmatch funkar prima.
Citera
2006-06-03, 15:46
Medlem
Lassemans avatar
Ingen som har senaste versionen 2.1? Den verkar inte funkaa tt ladda ner frn deras hemsida.
Citera
2006-06-03, 23:51
Medlem
berJrgens avatar
Har hrt att Steam har lst alla spel s att det inte gr att ladda ned dem frn Steam med crackade steam clienter, dremot kan man ladda ned CFG filerna frn andra stllen och sedan kra, det finns ven crackade servrar med alla mjliga spel.
Citera
2006-06-03, 23:53
Medlem
Lassemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÜberJürgen
Har hrt att Steam har lst alla spel s att det inte gr att ladda ned dem frn Steam med crackade steam clienter, dremot kan man ladda ned CFG filerna frn andra stllen och sedan kra, det finns ven crackade servrar med alla mjliga spel.

HL2 funkar utmrkt att ladda ner med Steambest. Det verkar vara vrre med css.

Var kan man hitta cfg filerna?
Citera
2006-06-04, 00:38
Medlem
Spaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseman

Vad spelar cfg-filerna fr roll i sammanhanget egentligen?
Att det funkar fr HL2 men inte fr CSS beror troligtvis p ngot annat - och inte p att n cfg-filer saknas.

Annars s r det ju bara att ska p DC, finns ju mngder med idioter som delar ut hela hrddisken

/Spader
Citera
2006-06-04, 02:05
Medlem
berJrgens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseman

Jo vissa fungerar men de nyare r lsta, http://cs.rin.ru/forum/viewtopic.php...er=asc&start=0 finns CFG filerna samt har forumet dr mycket information om crackat steam och dylikt.
Citera
2006-06-04, 02:18
Medlem
Lassemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÜberJürgen
Jo vissa fungerar men de nyare r lsta, http://cs.rin.ru/forum/viewtopic.php?t=31661&postdays=0&postorder=asc&sta rt=0 finns CFG filerna samt har forumet dr mycket information om crackat steam och dylikt.

Tackar s hemskt mycket!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in