Citat:
Ursprungligen postat av
Kastakast
Jag är en kille på 19 år. Jag har tränat sen jag var 17. Tänkte köra en kur på vegansk diet. Jag har kört testo förut men vill köra på tren för maximal effekt tillsammans med testo. Så jag undrar hur mycket borde jag ta om jag har den här dieten:
Havrerutor (frukost)
69 g protein. 122 g kolhydrater. 21 g fett 937 kval
Overnight oats med jordnötssmör (mellanmål)
43 g protein 80 g kolhydrater 13 g fett 599 kval
Sallad med svarta bönor och avokado (lunch)
71 g protein 120 g kolhydrater. 23 g fett 950 kval
Hemlagade havrebars med jordnötssmör (mellanmål)
40 g protein 70 g kolhydrater 19 g fett 603 kval
Veganska hotwings (middag)
74 g protein 112 g kolhydrater 23 g fett 966 kcal
Min fråga är hur mycket jag skulle potentiellt lägga på mig? Väger 81kg just nu. Vill bli större till sommaren samtidigt ha minsta fett. Vilken styrka på tren och testo borde jag ha? Jag kommer köra 6 dagar i veckan. Köra cardio 3 av passen 20 min på crosstrainingen på högsta level. Vad passar bäst många eller låga reps. Har ett träningsschema med 8-15 reps jag föredrar lägre så om nån av er skulle kunna skicka ett sådant vore uppskattat. Vad är ett realistisk mål till sommaren? Vilken pct borde jag ha till Tren o Testo?
Såg nu att jag lagt det i fel forum. Sorry. Kan admin flytta tråden till rätt forum. Tack på förhand
Om du fokuserar på att träna hårt istället för att planera så kommer det gå bättre.
När du går till gymmet och kör ben, Har du nånsin varit nära att svimma när du kört för hårt?
När du kör armar, har du problem att få upp armarna att tvätta håret efter gymmet?
Det är oerhört många som går till gymmet men väldigt få av dem som faktiskt aktivt jobbar på att få mer muskler eller bli starkare.
Kan inget om doping men det finns det säkert andra som kan.