Citat:
Ursprungligen postat av
nickeh84
Det är nästan så man blir förbannad på riktigt på alla alla dåliga gissningar. Peter Dalle, Lars Leijonborg, Carl-Jan Granqvist, Johan Rheborg etc. Är folk dumma eller trollar man bara för att irritera?
Dessa utgår alltså ifrån att det är personen i filmen som är nye ICA-Stig, och det är helt ok eftersom den chansen finns, men kan man i alla fall då ta någon som är lik och inte helt random hjärndöda gissningar? Känns som hela Sveriges idioter kommit till denna tråd för lägga ut sin hjärndöda gissning.
Rheborg, jisses, har ni som säger Rheborg inte ens sett Rheborg då? För det verkar så när ni på allvar tycker det är likt till skalle och kropp. Samma med Carl-Jan, Leijonborg etc.
Ska man gissa kan man väl i alla fall tänka någorlunda logiskt, typ vem har liknande kropp, skalle, hårfäste etc. Björn Kjellman är nästan den enda bra gissningen än så länge.. Staffan Ling? Jo säkert gubben, han är verkligen så smal!
Håller med. De flesta verkar färgblinda. Staffan Ling? No way.
Mycket pekar på Björn Kjellman. ICA har hintat om ledtrådar, och ett par pekar definitivt på Kjellman.
1) Tavlan på Adam och Eva inledningsvis, Kjellman gjorde som de flesta säkert vet filmen Adam och Eva med Josefin Nilsson.
2) När han gåendes visslar en sång och sen ger tummen upp är en klar flirt med filmen
Populärmusik från Vittula där han dels visslar (vill jag minnas) och dels har deformerade tummar.
3) Som Inforce påpekat slår Kjell Bergqvist en planka i huvudet på Björn Kjellman i filmen "Försvunnen". Därför kan "se upp för plankan" vara en hint.
Utseendemässigt tycker jag att Björn Kjellman har betydligt mindre hår uppe på skulten. Men det kan vara ljussättningar. Annars finns det inget som antyder att det INTE kan vara Kjellman map utseendet.
Han får min röst iaf.