2024-12-17, 17:09
Avstängd
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Nu när Förintelsen slutgiltigt har bevisats och det många gånger om, verkar denna del av FlashBack vara ganska överflödig.
Dessutom verkar de som tidigare skrek högt ha smugit sig undan och gett upp.
De graverande dokument som TS tar upp i trådstarten var liksom lite dödande för deras taffliga försök att i efterhand försöka ändra historien.

/VV
När blev förintelsen bevisad? Du kan förstås inte bemöta frågeställning utan väljer att jävlas. Tafflig var ordet.
Citera
2024-12-17, 17:11
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
När blev förintelsen bevisad? Du kan förstås inte bemöta frågeställning utan väljer att jävlas. Tafflig var ordet.

Om du saknar läsförmåga och inte kan ta till dig alla de länkar till dokument som finns i trådstarten, förstår jag att du har problem.

Men försök!!!
Du kan ju bara misslyckas.

/VV
Citera
2024-12-17, 17:16
Avstängd
blamages avatar
Citat:
Om du saknar läsförmåga och inte kan ta till dig alla de länkar till dokument som finns i trådstarten, förstår jag att du har problem.

Men försök!!!
Du kan ju bara misslyckas.

/VV
Varför skulle jag det om jag nu saknar läsförståelse. Det vore kanske bättre att du redogör hur förintelsen bevisats, som den enligt dig har.
Citera
2024-12-17, 17:21
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Varför skulle jag det om jag nu saknar läsförståelse. Det vore kanske bättre att du redogör hur förintelsen bevisats, som den enligt dig har.

Läs länkarna i Trådstarten för denna tråd, så fattar du!!!
Om du inte kan läsa så är du hjälplös.
Eller be personen som läste mitt inlägg, och berättade för dig vad som stod, att läsa dokumenten och berätta för dig.
Eller om du trots allt kan läsa, så läs dom själv.
Annars är det nog kört för din del.
Du får fortsätta att leva i ovisshetens mörker.

/VV
Citera
2024-12-17, 17:24
Avstängd
blamages avatar
Citat:
Läs länkarna i Trådstarten för denna tråd, så fattar du!!!
Om du inte kan läsa så är du hjälplös.
Eller be personen som läste mitt inlägg, och berättade för dig vad som stod, att läsa dokumenten och berätta för dig.
Eller om du trots allt kan läsa, så läs dom själv.
Annars är det nog kört för din del.
Du får fortsätta att leva i ovisshetens mörker.

/VV
Du kan mao inte visa hur förintelsen bevisats. Har du jävlats klart för idag eller har du något med substans att tillföra? Frågetecknet är blott en chimär.
Citera
2024-12-17, 17:27
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Du kan mao inte visa hur förintelsen bevisats. Har du jävlats klart för idag eller har du något med substans att tillföra? Frågetecknet är blott en chimär.

Jo!!
Läs Dr T's länkar i TS.
Där har du svaren och bevisen för din frågvishet.
Läs på bara!!!

Om du inte vill, törs eller vågar ta till dig bevisen så är du ett hopplöst fall.

Lycka till med läsningen av bevisen!!!

/VV
Citera
2024-12-17, 17:32
Avstängd
blamages avatar
Citat:
Jo!!
Läs Dr T's länkar i TS.
Där har du svaren och bevisen för din frågvishet.
Läs på bara!!!

Om du inte vill, törs eller vågar ta till dig bevisen så är du ett hopplöst fall.

Lycka till med läsningen av bevisen!!!

/VV
Var finns Wannseeprotokollet med Heydrichs underskrift? Var är Himmlers order att gasningarna ska upphöra? Vet inte varför jag frågar eller ens diskuterar med dig. Antagligen av artighet mot mindre bemedlade, som saknar läsförståelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in