2021-01-07, 07:38
Medlem
Har lst men inte hittat ngot svar som jag sker.

Det r s att jag lmnar leverprover fr KK. Och undrar om ngon har erfarenhet eller vet om en testo-p only kur skulle frhja vrdena (ASAT och ALAT) utanfr grnsvrdena vid kur och pct ?
Citera
2021-01-07, 07:51
Medlem
Det syns att du har hjda levervrden p ASAT, transaminaser.
Citera
2021-01-07, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg

Okej fr vnta med kurandet tills proverna r klara d med andra ord. Tack fr snabbt svar !
Citera
2021-01-07, 11:15
Medlem
Jag hller p att lmna div. prover inklusive lever. Frst lmnade jag prover i ca 6 mnader fr att f krkortstillstnd igen och nu har jag kortet och skall fortstta tills februari sen r jag klar. S lmnat prover var 14e dag / 1 dag i mnaden i snart 1 r.

Har under hela tiden kurat p diverse prepp (ligger p Testo ret om) och har inte haft mrkbart frhjda levervrden alls.

Jag gick p Dbol ocks under prover men d var de mycket frhjda s orala r uteslutet. Men hjer verkligen Testo levervrdena s mycket? Frstr att det r hgst individuellt sklart men knns nd rtt milt.

Inget har noterats eller sagts.
Citera
2021-01-07, 12:52
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minimoen999
Har lst men inte hittat ngot svar som jag sker.

Det r s att jag lmnar leverprover fr KK. Och undrar om ngon har erfarenhet eller vet om en testo-p only kur skulle frhja vrdena (ASAT och ALAT) utanfr grnsvrdena vid kur och pct ?

Det kan ge frhjda levertransaminaser, dock inte lika ptagligt som med orala. Men ven PCT har en negativ pverkan p dina levervrden.

Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg

Det r frmst ALAT som kommer vara avvikande om det rr sig om AAS, men ven ASAT kommer att vara frhjt.

Citat:
Ursprungligen postat av Tacticalchaos
Jag hller p att lmna div. prover inklusive lever. Frst lmnade jag prover i ca 6 mnader fr att f krkortstillstnd igen och nu har jag kortet och skall fortstta tills februari sen r jag klar. S lmnat prover var 14e dag / 1 dag i mnaden i snart 1 r.

Har under hela tiden kurat p diverse prepp (ligger p Testo ret om) och har inte haft mrkbart frhjda levervrden alls.

Jag gick p Dbol ocks under prover men d var de mycket frhjda s orala r uteslutet. Men hjer verkligen Testo levervrdena s mycket? Frstr att det r hgst individuellt sklart men knns nd rtt milt.

Inget har noterats eller sagts.

Som sagt s r detta hgst individuellt, ven fast det inte alls r lika vanligt med frhjda levervrden vid injects s finns nd alltid risken. Mnga oljor kan innehlla bakterier, smuts och tungmetaller. Sjlvklart s har de inte alls samma pverkan p din lever som orala AAS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in