Citat:
Ursprungligen postat av
minimoen999
Har lst men inte hittat ngot svar som jag sker.
Det r s att jag lmnar leverprover fr KK. Och undrar om ngon har erfarenhet eller vet om en testo-p only kur skulle frhja vrdena (ASAT och ALAT) utanfr grnsvrdena vid kur och pct ?
Det kan ge frhjda levertransaminaser, dock inte lika ptagligt som med orala. Men ven PCT har en negativ pverkan p dina levervrden.
Citat:
Ursprungligen postat av
PatricHbg
Det syns att du har hjda levervrden p ASAT, transaminaser.
Det r frmst ALAT som kommer vara avvikande om det rr sig om AAS, men ven ASAT kommer att vara frhjt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tacticalchaos
Jag hller p att lmna div. prover inklusive lever. Frst lmnade jag prover i ca 6 mnader fr att f krkortstillstnd igen och nu har jag kortet och skall fortstta tills februari sen r jag klar. S lmnat prover var 14e dag / 1 dag i mnaden i snart 1 r.
Har under hela tiden kurat p diverse prepp (ligger p Testo ret om) och har inte haft mrkbart frhjda levervrden alls.
Jag gick p Dbol ocks under prover men d var de mycket frhjda s orala r uteslutet. Men hjer verkligen Testo levervrdena s mycket? Frstr att det r hgst individuellt sklart men knns nd rtt milt.
Inget har noterats eller sagts.
Som sagt s r detta hgst individuellt, ven fast det inte alls r lika vanligt med frhjda levervrden vid injects s finns nd alltid risken. Mnga oljor kan innehlla bakterier, smuts och tungmetaller. Sjlvklart s har de inte alls samma pverkan p din lever som orala AAS.