Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2021-01-10, 04:47
Medlem
Vad som helst men ALDRIG SD.
Tnker dom inte p att alternativet nu r totalkaos, kriminalitet , hederskultur. Enorma kostnader fr bidragen till flyktingar?
Vad menas med detta diffusa?
Fri invandring?
Vill dom ha islamister med hederskultur istllet eller vad?
Senast redigerad av mikael2 2021-01-10 kl. 04:52.
Citera
2021-01-10, 05:07
Medlem
AbirSaids avatar
Jag sympatiserade med SD frut men det r slut nu. Det r ett parti som r fr svensk hederskultur och en lng rad dlig politik. Men inget av de andra partierna r bttre. Mjligen sossarna fr det bli.
Citera
2021-01-10, 05:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Tnker dom inte p att alternativet nu r totalkaos, kriminalitet , hederskultur. Enorma kostnader fr bidragen till flyktingar?
Fri invandring?

Hr har du SDs totalitra politik. Inte fr att ngra andra r bttre, men fr mnga tror att SD ska rdda dom. Det finns bara en rddare, Jesus Kristus.
Sd = polisstat och sdant r inte bra.
https://data.riksdagen.se/fil/4659FA...F-7F0F0259FA24
Citera
2021-01-10, 05:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbirSaid
Jag sympatiserade med SD frut men det r slut nu. Det r ett parti som r fr svensk hederskultur och en lng rad dlig politik. Men inget av de andra partierna r bttre. Mjligen sossarna fr det bli.
Vad menas med svensk hederskultur?
Nmn ngon svensk frening religsa samfund som sysslar med hederskultur, tvngsgifte, stening av kvinnan, sharialagar?
Senast redigerad av mikael2 2021-01-10 kl. 05:29.
Citera
2021-01-10, 05:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The-Servant
Hr har du SDs totalitra politik. Inte fr att ngra andra r bttre, men fr mnga tror att SD ska rdda dom. Det finns bara en rddare, Jesus Kristus.
Sd = polisstat och sdant r inte bra.
https://data.riksdagen.se/fil/4659FA...F-7F0F0259FA24
Slpp in dom i regeringen s fr dom se hur svrt det r att regera.
Finland har en sosse regering med vldigt strikt invandring r dom rasister?
Finns inte rasism i menalnder bland muslimer eller bland dom i sverige?
r muslimska flyktingar det plutinutigaste som finns
Citera
2021-01-10, 05:47
Medlem
AbirSaids avatar
Citat:
Vad menas med svensk hederskultur?
Nmn ngon svensk frening religsa samfund som sysslar med hederskultur, tvngsgifte, stening av kvinnan, sharialagar?
Sverige r inte religist, det r bra. Men Sverige med SD:s hjlp hller p att att bli en feministisk polisstat. Feminismen str vnstern fr och polisstaten str hgern fr. Det r s jkla illa. Vad blir nsta, militrdiktatur...?
Hederskultur r att tvingas acceptera normer, och om man inte gr det s blir man bojkottad och utfryst. Sharialagar...? Gsp. Det kommer aldrig hnda i Sverige.

SD var ngorlunda bra frut men har blivit ett problem numera. Jag vill inte ha hit en massa flyktingar men jag vill heller inte att ha ett fascistiskt samhlle. Jag r rdd att Sd r p god vg att bakvgen lyckas med det.

Sverige r p vg att bli ett litet ckligt Neocons skitland. Vrre n s om det fr fortstta. Sveriges utveckling skrmmer mig. En jkla massa flyktingar. Saudiarabien. Nordkorea. Venezuela. Jag vet inte vilka lnder jag ska jmfra med. Jag vill ha ett fritt och jmlikt samhlle, inkl. jmstlldhet. Men det jag ser r allt annat n ngot av det. Sd ser bara flyktingarna som problemet och lter resten g kpp rtt t helsike.
Senast redigerad av AbirSaid 2021-01-10 kl. 05:56.
Citera
2021-01-10, 05:56
Medlem
Citat:
Slpp in dom i regeringen s fr dom se hur svrt det r att regera.
Finland har en sosse regering med vldigt strikt invandring r dom rasister?
Finns inte rasism i menalnder bland muslimer eller bland dom i sverige?
r muslimska flyktingar det plutinutigaste som finns

Jag vet inte vad du pratar om. jag frsker frklara fr dig att SD vill infra lagar som nrmast r fascistiska, om du nu r rdd fr muslimer s kan du ju tnka dig hur det blir nr SD har ndrat Sveriges grundlag och infrt polisstat lagom tills det att muslimska partiet fr makten i detta land.
D har du muslimsk polisstat istllet fr SD polisstat.

Man mste vrna om sina friheter frstr du, annars frlorar man dom. Men som sagt alla verkar dom vara fr polisstat, se bara p pandemilagen.
Citera
2021-01-10, 06:26
Medlem
bl-gr-ns avatar
Kommer troligen rsta p SD 2022 liksom jag gjorde 2014 och 2018.
Fast jag tycker dom blivit fr mjuka fr att passa in i Reinfeldts springpojke Kristersson vnstertnk.

Ett alternativ till SD r AFS.
M och KD r bara accepterade om de stder SD.

S, V, MP, C, L och Nyans r partier jag ALDRIG HAR ELLER KOMMER RSTA P...
Citera
2021-01-10, 06:54
Moderator
yz44s avatar
Ngot diffus trdstart, kan du formulera en tydligare frgestllning.
Citera
2021-01-10, 07:15
Bannlyst
Citat:
Fri invandring?
Kritik mot invandring har vi kopplat ihop med rasism i syfte att genomfra en mngkulturell/globalistisk agenda med minimalt motstnd.
Citera
2021-01-10, 07:30
Medlem
Carnills avatar
Citat:
Jag vet inte vad du pratar om. jag frsker frklara fr dig att SD vill infra lagar som nrmast r fascistiska, om du nu r rdd fr muslimer s kan du ju tnka dig hur det blir nr SD har ndrat Sveriges grundlag och infrt polisstat lagom tills det att muslimska partiet fr makten i detta land.

Man mste vrna om sina friheter frstr du, annars frlorar man dom. Men som sagt alla verkar dom vara fr polisstat, se bara p pandemilagen.

Men du mste vl frst att det aldrig kommer att ske, ven om SD skulle bli det strsta partiet. Dom skulle ju aldrig f igenom det i Riksdagen.

Jag rstar p SD men kper inte hela deras partiprogram. Finns det ngon som rstar p ngot parti som hller med deras program till 100%? Dremot vill jag att dom ska ha mer makt.
Citera
2021-01-10, 07:36
Medlem
Carnills avatar
Citat:

Tror du verkligen p fullaste allvar att SD skulle kunna gra Sverige till ett Facistland? Vet du vad som krvs fr att f igenom ngot i Riksdagen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in