• 1
  • 2
2021-01-10, 18:34
Medlem
Borttagnas avatar
Hrde ngon sga ngot om att ifall man skjuter testo ndrar man sitt hormonsystem permanent.

Vi snackar en frsta kur.

Stmmer detta?
Citera
2021-01-10, 18:36
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Ja visst, det r inte skert att det terhmtar sig till den naturliga nivn du har nu. Speciellt inte om du r ung.

Brukar du vakna du med stfrs?
Citera
2021-01-10, 18:37
Medlem
Borttagnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Ja visst, det r inte skert att det terhmtar sig till den naturliga nivn du har nu. Speciellt inte om du r ung.

Brukar du vakna du med stfrs?
Ja.
Citera
2021-01-10, 18:40
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borttagna
Ja.

Okej, sknt.

Jag skulle nyttja den frdelen och trna rent ett tag till.
Citera
2021-01-10, 18:50
Medlem
Lamperouges avatar
Finns en del som aldrig terhmtar sig helt 100% efter dem gjort ngon-ngra kurer. I lngden r det nog mer hlsosamt att g p TRT imellan att man kr lite hgre kurer ibland n att hoppa av och p hela tiden.
Citera
2021-01-10, 18:59
Medlem
Borttagnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Okej, sknt.

Jag skulle nyttja den frdelen och trna rent ett tag till.
Jag tar inte testo. Trnar inte heller fr den delen.
Citat:
Ursprungligen postat av Lamperouge
Finns en del som aldrig terhmtar sig helt 100% efter dem gjort ngon-ngra kurer. I lngden r det nog mer hlsosamt att g p TRT imellan att man kr lite hgre kurer ibland n att hoppa av och p hela tiden.
Det r ju samma skit?
Citera
2021-01-10, 19:17
Medlem
Lamperouges avatar
Citat:
Jag tar inte testo. Trnar inte heller fr den delen.

Det r ju samma skit?

Om du inte trnar, varfr ska du d eventuellt ta testosteron fr?

TRT r lgdos fr att erstta det din kropp skulle i vanliga fall producerat, det r inte samma som att kura.
Citera
2021-01-10, 19:56
Medlem
Borttagnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lamperouge
Om du inte trnar, varfr ska du d eventuellt ta testosteron fr?

TRT r lgdos fr att erstta det din kropp skulle i vanliga fall producerat, det r inte samma som att kura.
Det finns de som fr utskrivet exakt samma dosering som en nybrjare p svarta marknads testo gr i sin kur.
Citera
2021-01-10, 20:03
Bannlyst
Citat:
Hrde ngon sga ngot om att ifall man skjuter testo ndrar man sitt hormonsystem permanent.

Vi snackar en frsta kur.

Stmmer detta?

Kan jag med 20 rs erfarenhet sga det r skitsnack.

Sista ren krt AAS 7 r i strck. Gick av i juni 2020 och nu vid senaste provtagningen av LH och FSH s har mina vrden brjat g tillbaka igen.

Krt mnga PCT kurer sedan juni och HCG i nrmare 4 mnader.

S nej. Det dr stmmer inte det du hrt.

Lgger ven till att de som gtt p TRT lngre tid (Nebido behandling) Brukar ges HCG spruta fr att kicka igng systemet igen.
(klla : lkare i Oslo)
Citera
2021-01-10, 20:04
Medlem
Borttagnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LisaLucky
Kan jag med 20 rs erfarenhet sga det r skitsnack.

Sista ren krt AAS 7 r i strck. Gick av i juni 2020 och nu vid senaste provtagningen av LH och FSH s har mina vrden brjat g tillbaka igen.

Krt mnga PCT kurer sedan juni och HCG i nrmare 4 mnader.

S nej. Det dr stmmer inte det du hrt.

Ah, sknt att hra.
Personen formulerade sig ungefr shr Nr du stter det frsta sticket r det ingen tervndo. D har du ndrat dina hormoner livet ut
Citera
2021-01-10, 20:07
Bannlyst
Citat:
Ah, sknt att hra.
Personen formulerade sig ungefr shr Nr du stter det frsta sticket r det ingen tervndo. D har du ndrat dina hormoner livet ut

D kan du hlsa personen att hen behver lsa p mnet betydligt bttre.

Jag har haft sjukligt svrt och mtt skit efter jag lade av. Mina hormon vrden har jag lagt ut i trden om Nebido. Sedan dess har jag tagit tv blodprover till och alla vrden har kat (Testo, strogen, LH, FSH)

Jag har tid inbokade till Endokrinologen i Lund nr jag kommer hem till Sverige igen bara fr att verkligen f hra vad dem sger d jag tog kontakt med dem i juni nr jag mdde som smst.

Det stora felet jag gjorde var att inte kliva av kurerna efter 3-4 mnader utan jag blev girig och krde p r efter r.

Lycka till hur du n vljer att gra.
Citera
2021-01-12, 08:36
Medlem
isnisns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LisaLucky
D kan du hlsa personen att hen behver lsa p mnet betydligt bttre.

Jag har haft sjukligt svrt och mtt skit efter jag lade av. Mina hormon vrden har jag lagt ut i trden om Nebido. Sedan dess har jag tagit tv blodprover till och alla vrden har kat (Testo, strogen, LH, FSH)

Jag har tid inbokade till Endokrinologen i Lund nr jag kommer hem till Sverige igen bara fr att verkligen f hra vad dem sger d jag tog kontakt med dem i juni nr jag mdde som smst.

Det stora felet jag gjorde var att inte kliva av kurerna efter 3-4 mnader utan jag blev girig och krde p r efter r.

Lycka till hur du n vljer att gra.

Det r s olika det dr, jag lg p i cirka 2 r med testo och deca. Klev av fr cirka 4 mnader sedan och har mtt hur bra som helst psykisk och fysiskt. Lite massa och axlar har man tappat men i vrigt mr jag kanon. Man gick och vntade p den dr kraschen nr testot har halverats klart och dina egna produktion r nedstngd, men den kom aldrig. Bollarna har tergtt till normal storlek ocks. Har vl bara haft extrem tur att terhmta mig snabbt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in