Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-01-13, 20:10
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
https://sv.wikipedia.org/wiki/Daniel...otbollsspelare)
:rolleyes
Notera att jag skrev tävlingslandskamper. Daniel Larsson har bara gjort träningslandskamper för Sverige.
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
Med tanke på att du reggade konto här 2009 och spendera ganska mycket tid på FB och på Svenska Wikipedia så tror jag att du ansåg att tåget gått långt innan Hallands-Janne tillträdde som förbundskapten.
Absolut. Det var inte en känsla av att jag var bra nog för att spela VM-fotboll, utan snarare att VM 2018 kanske är den enda gången min generation (1985-1994) får representera Sverige i ett världsmästerskap i fotboll. Visst hade det varit kul att vara med på det tåget (även om det så klart aldrig var aktuellt).
Citera
2021-01-14, 20:53
Medlem
feldgraus avatar
Det här har inte speciellt mycket med fotboll att göra, och passar bättre i ett annat forum.

Fotboll -> Psykisk hälsa /Moderator

/feldgrau
Citera
2021-01-17, 11:02
Medlem
Ja lite.

Men i den miljön jag levde i där tutade de vuxna i mej att det är skolan jag ska satsa på och sen ska jag bilda familj. Man förstod inte att man kunde göra en karriär och tjäna pengar på sport.

Hade jag kunnat backa tiden med den inställningen jag har idag hade jag föredragit att spendera extremt mycket tid i idrottshallar istället för att sitta och plugga till ett matteprov i timmar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in