Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Det är ju inte första gången som SvartChili vill inskränka yttrandefriheten för att hon tycker att vissa saker är jobbiga att läsa. Jag kan ju så klart bara svara för mig själv, men tråkigt och meningslöst OT är just tråkigt, meningslöst och OT oavsett om det är hat, dåliga skämt eller vad det nu är.
Sen kan jag ju också tycka att om man tar åt sig av i det här fallet "kvinnohat", så kanske det beror på att man känner igen det som hatas på. Antingen hos sig själv eller något annan. Jag menar, jag tar ju inte åt mig om någon rantar loss om hur lata och allmänt värdelösa cannabisrökare är. Även om det så klart stämmer i vissa fall så stämmer det ju inte på mig så varför ska jag bry mig?
Det hela handlar om att moderera efterblivna inlägg som inte hör hemma i topic.
Nej precis, varför ska man bry sig? Och det är ju just det jag känner, jag vet att jag inte gjort karlarna ett skit, och bryr mig därför inte, om de hatar bara för att, jaha, och varför skulle jag lägga energi på att bry sig om det? Många kommer alltid vara misogyna, men och?
Jag har en väldigt försiktig approach till kvinnor i dagsläget, med tanke på hur jävla förrådd jag blivit.
När detta kommer upp till diskussion, vill inget sliddjur kännas vid detta, för en kvinna kan ju aldrig bete sig som en jävla ärkefitta tydligen.
Jag har haft riktigt jävla värdelösa fittkollegor på ren svenska, äckliga jävla as som varit fientliga mot varandra, jag har bevittnat fitteriet med egna ögon, men jag tackar, det var en nyttig insikt, då ser jag ju att jag inte kan lita på pissludren.
Det finns även kvinnor i mitt liv som är RENASTE JÄVLA GULD.
Men de är få, jag har valt min cirkel med noga vald omsorg.
Som min storasyster, hon är min förebild och min ledstjärna.
Därför är det SÅ IN I HELVETE påfrestande att behöva fucking förklara sig för svagbegåvade hjon gång på gång att jag inte hatar alla, för det är alltid samma jävla hjärndöda tugg som slungas ut, varenda jävla gång de drar på sig offerkoftan, så fort man råkat yttra något negativt. Och SEKUNDÄRKRÄNKTHETEN, herreminjävla.... Att folk orkar KÄNNA SIG kränkta å andras vägnar.....
Är man så jävla känslig, föreslår jag att man håller sig borta.
Livet är hårt, köp en hjälm liksom.