Intressant att en inkommande president inte känner att han kan lita på armén. Något jag tycker är solklart dock . Tror inte US Army har så mycket till övers för pedofil-förradare
Senast redigerad av Synitize 2021-01-18 kl. 17:59.
Intressant att en inkommande president inte känner att han kan lita på armén. Något jag tycker är solklart dock . Tror inte US Army har så mycket till övers för pedofil-förradare
En normal människa skulle anta att det beror på den senaste stormningen av Kapitolium och att det finns många fanatiker som än idag inte kan acceptera Trumps förlust. Någon med foliehatt skulle anta att det är tecken från Gud att Trump ska inta sin tron igen. Det är inte helt otippat att en del galenskaper kommer inträffa de kommande dagarna från Trumprunkarna och konspirationsteoretikerna som har svårt att handskas med verkligheten. Omedicinerade schizofrena högerterrorister är livsfarliga för sin omgivning.
Hans begäran om säkerhets-screening av soldater avslogs.
Jag blir inte förvånad om Peking-Joe vill bli insvuren lite anonymt i en källare på hemlig ort istället.
Intressant. Får hoppas de sköter detta bättre än turkarna som försökte sig på en kupp. Även om detta givetvis i ordets rätta bemärkelse inte är en kupp då Trump är den rättmätiga vinnare. Men ändå sett till turkarna. De behöver sköta detta rätt så inte alla dessa vänsterfjån får chans att gå ut på gatorna.
Nu tog jag mig aldrig tiden att läsa igenom alla sidor, men jag har en fundering.. Är det inte lite konstigt att en enkel människa som dig/mig kan veta hela planen, när saker kommer ske osv osv, Biden och hans följe borde ju ha lika bra koll som dig på dessa saker? eller tänker jag tokigt?
Om jag skulle veta om innan att jag kommer att bli gripen om jag fullföljer en viss sak så kommer jag med största sannolikhet skita i det eller se över min game plan.
Om det sker att Biden svärs in den 20:e, är jag den första att erkänna mig komplett lurad på alla plan. Kommer till och med gå in i tråden be alla om ursäkt och lycka till i den dystopiska framtid vi i så fall är på väg emot. Det svär jag på.
Vadå om? Du är väl helt säker på att så inte kommer vara fallet?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!