Citat:
Ursprungligen postat av
Antszhor
Nu tog jag mig aldrig tiden att läsa igenom alla sidor, men jag har en fundering.. Är det inte lite konstigt att en enkel människa som dig/mig kan veta hela planen, när saker kommer ske osv osv, Biden och hans följe borde ju ha lika bra koll som dig på dessa saker? eller tänker jag tokigt?
Om jag skulle veta om innan att jag kommer att bli gripen om jag fullföljer en viss sak så kommer jag med största sannolikhet skita i det eller se över min game plan.
Helt berättigad fråga och kul att du lyfter diskussionen.
Jo jag tänkte det med frams till att jag insåg att militären hade dom i princip checkmate när Q's drops började, samt att dom var väldigt kryptiska i texterna då det handlade om saker som ska utspela sig i framtiden "Future proves the past". Fanns mest antaganden och folk som gissade så demokraterna kunde omöjligt veta vad som skulle ske eller så har militären lyckats tvinga dom till beslut igenom manipulation, Så dom jobbade med talibaner i Afghanistan via NSA, man fick talibanerna och andra dit man ville ha dom, troligen mycket dubbelspel.
Men veckorna strax innan och efter valet såg jag ju allt som Q skrivit i sina poster började slå in och falla på plats systematiskt samtidigt som jag jämförde datumen på varje post med datumet något hände som var helt i ljine med posten. Det viktiga med Qs posts är att dom inte droppas i tidslinje/ordning utan helt random sett till händelserna vi sett i snart 4 månader. Och om som många missat som inte kan "Q" är att Mike Pompe twittrat referenser i flera veckor likt Trumps inre krets i stort.
Demokraterna har troligen insett nu vad som sker men dom är helt körda. Vad fan ska dom ens göra? Du ska nog se att militären avväpnande dom på allt systematiskt. (Pengar,kontakter etc..) Jag skulle inte bli förvånad om allt bara är teater vid det här laget för deras del.