Flashback bygger pepparkakshus!
2021-01-18, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
Verkar ju vara många i D.C som googlar på "treason"

https://media.greatawakening.win/post/6yiPmm4S.png

P.g.a stormningen... Är nere på "normala" nivåer några dagar efter 6 Januari.

Självklart lägger dom upp den bilden som ett "bevis" och inte följer upp med hur det ser ut idag (Se länk)

https://trends.google.com/trends/exp...S-WA&q=treason
Senast redigerad av Texy 2021-01-18 kl. 23:23.
2021-01-18, 23:21
Medlem
ett jag är säker på är att INGEN här inne på FB vet vad som kommer att ske närmaste dagarna i D.C. Men att något kommer att ske som blir oväntat skulle jag gärna betta på, det som sticker ut är den enorma militära uppladdningen och de rigiorösa avspärrningarna som får ryssar och kineser verka som amatörer.

Och nej, inga beväpnade eller aggresiva Trump-anhängare kommer att synas, det är inte ev sådana som Biden skall skyddas mot.
2021-01-18, 23:28
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Det går nog att tolka åt båda håll, Q är inte känd för sin vackra grammatik.

Q har också skrivit att tråden kommer innehålla mycket desinformation. Jag vet inte vad jag ska tro om Q. Läste nyligen att Q var en psyops från CIA (CIA=de onda). De skulle möjligtvis att kapacitet och möjlighet att skriva allt detta, samtidigt så varför skulle de? Varför skulle de antingen avslöja elitens brott och om det inte stämmer varför riskera hetsa upp folket med lögner? En hunsad befolkning kanske, men det finns ju gott om krigsveteraner och patrioter med otroliga mängder militära vapen i landet. Det tycker jag talar för att Q är white hat.

Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Ja, ett inbördeskrig i hela Väst är oundvikligt. Det fanns aldrig någon möjlighet att rösta sig ur detta.

Låt oss först se vad som sker i USA de närmaste dagarna. Svärs Biden in och inget mer händer så är det decenniets eller århundradets antiklimax.

Citat:
Ursprungligen postat av AntonLarsson
För att flika in, Trump har idag lagt en executive order som ska ge mer skydd till domare, poliser, åklagare samt deras familjer, om ett massgripande är på G så är denna order intressant.
Om det finns ett träsk som styrt och har haft makten så har dom garanterat haft hållhake på samtliga, tex hot mot deras familj osv. Tro vad man vill, men det är intressant att den kommer 2 dagar innan det påstådda massgripandet.

https://www.whitehouse.gov/president...tors-families/

Herregud vad spännande. Precis, varför lägga en sådan EO två dagar innan Biden skall tillträda? De som fortfarande är övertygade om att Biden kommer installeras borde kanske göra en reality check.

Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Oerhört smart drag av Biden att sprida ut det här ryktet. Istället för att banjospelarna kaozar på gatan, så luras dom i att dom kan se massarresteringar live på tv. Sitter hemma med popcorn och väntar förgäves på bilder när Biden, Obama, Clintons etc förs i häktet. Sad!

Briljant!

Banjospelare? Hahaha, vad smart. Du försöker ge folk en bild av att Trumpsupportrar är obildade inavlade bonnläppar? Det var skickligt gjort. Guldstjärna. Gå nu och sätt dig längst ner och håll käften.

Citat:
Det finns hopium så det räcker och blir över nu. Trumps senaste EO. Varför skulle man skriva en sån EO om man är påväg ut?

Varför skulle man utöka alternativen till dödsstraff med hängning och arkebusering om man visste att man förlorat och att man inom 6 veckor kommer lämna WH? Att folk inte vill se den röda tråden i det som sker är häpnadsväckande. Man har sannolikt investerat så hårt i att Trump är en egocentrisk, korkad, narcissist, ungefär som folk investerade hårt i massinvandringen/mångkulturen för ett antal år sedan och kallade alla som inte köpte det för rasister och nazister.
2021-01-18, 23:36
Medlem
Även de svarta pantrarna är nu ute i full stridsmundering och med automatvapen på gatan. Här i Richmond VA, där de stöter på en grupp från Boogaloo-rörelsen.

https://www.youtube.com/watch?v=wE2eZrEOtp4

Nu verkar det vara slut med fredliga demonstrationer.
2021-01-18, 23:48
Medlem
Vårdkasarna är tända som den kära Carl säger. Att upplysa folk för döva öron är ingen ide då dessa hellre väljer att leva i förnekelsens bubbla.

Det är lättare att leva i en falsk trygghet än i en otrygg verklighet.

Vid det här laget har väl ingen kunnat undgå valfusket, Antifa+BLM som bränner ner och förstör småföretagares affärer, hatet från mainstream media mot Trump under 4 år, Fake mass medias konstanta lögner, utbrott av ett virus samma år som presidentvalet passande nog sker, nerstängning av Trumps twitterkonto med 80 milj följare mm.

Om man nu tror att Trump skulle genomlida allt detta bara för att innan målsnöret överräcka nycklarna till vita huset till den genomkorrupta John Biden och hans anhang så tror ni fel.
2021-01-18, 23:51
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Imorgon kommer militären som nu är utplacerad i D.C "för att skydda Bidens insvärning mot farliga Trump-supporters" (Fälla för att lura kvar förrädarna i D.C) aktiveras och gripa samtliga kuppmakare inom Demokraterna (100%) och de Republikaner som förrått USA igenom att samarbeta med främmande makt (Kina/NWO( för valfusk samt alla andra brott den djupa staten begått i decennier. Ni på forumet som aktivt skrattat och dessa konspirationer kommer få er en kallsup ni aldrig glömmer och att media inte var annat än en hjärntvätt. Som sagt, ni kommer göra narr av mig nu men inom ett par dygn kommer det skrattet sätta sig i halsen..Var så säker. Antifa/BLM som troligen kommer få totalt meltdown och försöka förhindra detta kommer skjutas ihjäl ögonblickligen av militären. Alla kanaler som är pro Trump har under flera dagar nu meddelats att hålla sig borta från D.C helt och hållet för att inte hamna i skottelden.

På plats i D.C för operationen "Storm" :

30 000 National guard
6000 marinsoldater
4000 U.S Marshals

Jag längtar till att få se svensk media sätt sina självgoda fniss i halsen en gång för alla. Trump kommer sitta 4 år till..Tiden för alla globalist-förrädare har kommit till sitt slut.

https://www.bitchute.com/video/OI4dQtY98JfY/ (THE ENTIRE TRUMP PRESIDENCY HAS BEEN A MILITARY STING OPERATION! [2021-01-09] - SCOTT MCKAY (VIDEO))

https://www.youtube.com/watch?v=1HI9C65m6mU

https://www.youtube.com/watch?v=VrF7alkwdHw

https://www.bitchute.com/video/qvfUkQTG5QHP/

https://www.bitchute.com/video/7t6thRyYYsuZ/
P.S Det ska bli kul att se när dom släpar iväg folk som Obama till galgen. Hoppas ni vänsterpack lär er en läxa för resten av livet vad som sker när man förråder fel land. Er tid kommer snart.

Det är ju tvärt om. Etablissemanget vann.
2021-01-18, 23:56
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Nu tror jag inte alls att det är så. Men om Trump skulle försöka med någon sorts kupp så måste han veta att han har fullt stöd av militären, annars är det nog minst fängelse som väntar. Jag vet inte vad han har för relation till militärledningen, men så god tror jag inte att den är.
Enda chansen han har i så fall är att han vet att det finns vattentäta bevis för valfusk som man kommer att kunna lägga fram efter att Biden har stoppats från att bli president.

Du fattar fortfarande inte. Det är inte Trump eller militären som begår en kupp utan korrupte Biden/Harris med stöd av kabalen och Kina. Trump och militären kommer antagligen försöka stoppa den.

Det är helt omöjligt att Trump skulle göra detta på egen hand. Är det så, så tar jag av mig hatten, går ner på knä och ber er alla om ursäkt. Då är han skvatt galen och jag har blivit grundlurad. Ryktet sade redan 2016 att det var militären (generaler osv) som kontaktade Trump och bad honom run for POTUS. Han har haft militären och IC bakom sig hela tiden. Kör han det här solo så vet i katten om fängelse ens räcker.

Trump må framstå som en buffel men det är nog mest hans gimmick. Det finns intervjuer med honom från 80-talet där han verkar hur sympatisk som helst.

Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Har tanken aldrig slagit dig att det är militären som styr utvecklingen nu?

Flytta ditt fokus från Trump och du kommer se med öppna ögon.

Det är helt osannolikt att Trump kör en enmansshow.

Citat:
Ursprungligen postat av demokratochsvensk
Detta är i varje fall sant. Det är alltid militären som har sista ordet. Men USAs militär är djupt involverad i det militärindustriella komplex som utgör ryggraden i deep state.

Det är helt olika syften och intressen. Redan Eisenhowervarnade för MIC. JFK likaså. CIA som är de onda, egentligen en del av Mossad, åker runt och skapar oroshärdar över världen, ger vapen till oppositionella. Amerikanska soldater tvingas åka dit och dödas av vapen som CIA delar ut. CIA drar inte droger till USA, droger som sedan amerikanska unga dör i. MIC och CIA vill starta så mycket krig och oro som möjligt. De som ska ner på marken kanske inte är lika roade av det, i längden. HRC personifierade hur likgiltig politiker kan vara när unga soldater på marken får sätta livet till.

Citat:
Ursprungligen postat av Vovloman
När kvasten gått i USA är det dags att städa ur korruptionen här hemma oxo....det kommer dock behövas lite kraftigare tag då vi har 100% korruption här och inte ”bara” 80% over there....

Kan Trump och militären i USA krossa globalisterna, kabalen, Big Tech, MSM etc så kommer det påverka oss positivt oändligt mycket även här. Det går inte att poängtera det tillräckligt. Få bort Soros, få bort de som startar krig i MÖ osv. Krossa FN, WHO, internationella valutafonden, Fed Reserve, Bilderberg, Trilaterala kommissionen, World Economic Forum osv lär dra undan mattan för den korrupta eliten och kabalen även i Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av BummingAround
ett jag är säker på är att INGEN här inne på FB vet vad som kommer att ske närmaste dagarna i D.C. Men att något kommer att ske som blir oväntat skulle jag gärna betta på, det som sticker ut är den enorma militära uppladdningen och de rigiorösa avspärrningarna som får ryssar och kineser verka som amatörer.

Och nej, inga beväpnade eller aggresiva Trump-anhängare kommer att synas, det är inte ev sådana som Biden skall skyddas mot.

+1.

Frågan är om Biden ska skyddas.
2021-01-18, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BummingAround

Nej, troligtvis inte. När hobbymilisen insåg att de skulle ställas mot riktiga soldater slank de snabbt hem med svansen mellan benen. Det finns, här och där, information att hitta om att ”patrioter” ska hålla sig borta från D.C. för att ”inte gå i fällan”. Så tuffa grabbar var de...
2021-01-18, 23:58
Moderator
HelgeBuks avatar
Q-gänget kommer som vanligt (precis som alla profeter gör när de har fel) säga att det måste blivit nåt missförstånd nånstans, man menade inte bokstavligen att militären skulle gripa alla utan att det var symboliskt, för att nu går det in i nästa fas och 3 december 2023 (för att 3+12+23 = 38) kommer Trump återfå makten genom att Hillary Clinton och Joe Biden ertappas med att våldta barn inne i vita huset. Vänta bara!

Vad TS än säger om att "jag kommer erkänna mig lurad och be er alla om ursäkt" så förstår vi väl att så knappast kommer ske.
2021-01-18, 23:59
Medlem
Jag tycker att man borde fundera på vem som tjänar på att USA är polariserat och uppjagat. Jag anar att det kan flöda champagne i en del trollfabriker.
2021-01-19, 00:01
Medlem
YeeNaaldloshii-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black-Ivan
Vårdkasarna är tända som den kära Carl säger. Att upplysa folk för döva öron är ingen ide då dessa hellre väljer att leva i förnekelsens bubbla.

Det är lättare att leva i en falsk trygghet än i en otrygg verklighet.

Vid det här laget har väl ingen kunnat undgå valfusket, Antifa+BLM som bränner ner och förstör småföretagares affärer, hatet från mainstream media mot Trump under 4 år, Fake mass medias konstanta lögner, utbrott av ett virus samma år som presidentvalet passande nog sker, nerstängning av Trumps twitterkonto med 80 milj följare mm.

Om man nu tror att Trump skulle genomlida allt detta bara för att innan målsnöret överräcka nycklarna till vita huset till den genomkorrupta John Biden och hans anhang så tror ni fel.

Det har du rätt i, Trump kommer inte ge sig.

Om det blir verklighet av TS trådstart så lär det nog vara den största händelsen i vår tid. Som vinsten av de amerikanska frihetskriget gånger hundra.
2021-01-19, 00:04
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Imorgon kommer militären som nu är utplacerad i D.C "för att skydda Bidens insvärning mot farliga Trump-supporters" (Fälla för att lura kvar förrädarna i D.C) aktiveras och gripa samtliga kuppmakare inom Demokraterna (100%) och de Republikaner som förrått USA igenom att samarbeta med främmande makt (Kina/NWO( för valfusk samt alla andra brott den djupa staten begått i decennier. Ni på forumet som aktivt skrattat och dessa konspirationer kommer få er en kallsup ni aldrig glömmer och att media inte var annat än en hjärntvätt. Som sagt, ni kommer göra narr av mig nu men inom ett par dygn kommer det skrattet sätta sig i halsen..Var så säker. Antifa/BLM som troligen kommer få totalt meltdown och försöka förhindra detta kommer skjutas ihjäl ögonblickligen av militären. Alla kanaler som är pro Trump har under flera dagar nu meddelats att hålla sig borta från D.C helt och hållet för att inte hamna i skottelden.

På plats i D.C för operationen "Storm" :

30 000 National guard
6000 marinsoldater
4000 U.S Marshals

Jag längtar till att få se svensk media sätt sina självgoda fniss i halsen en gång för alla. Trump kommer sitta 4 år till..Tiden för alla globalist-förrädare har kommit till sitt slut.

https://www.bitchute.com/video/OI4dQtY98JfY/ (THE ENTIRE TRUMP PRESIDENCY HAS BEEN A MILITARY STING OPERATION! [2021-01-09] - SCOTT MCKAY (VIDEO))

https://www.youtube.com/watch?v=1HI9C65m6mU

https://www.youtube.com/watch?v=VrF7alkwdHw

https://www.bitchute.com/video/qvfUkQTG5QHP/

https://www.bitchute.com/video/7t6thRyYYsuZ/
P.S Det ska bli kul att se när dom släpar iväg folk som Obama till galgen. Hoppas ni vänsterpack lär er en läxa för resten av livet vad som sker när man förråder fel land. Er tid kommer snart.

Nog för att det skulle vara underhållande men inte en chans. Och om det nu var en väpnad kupp, varför skulle Trump sitta exakt 4 år till i sånt fall, varför inte tills vidare? Ska det bli nytt val om fyra år och dags för en demokrat igen? Och självklart är media en hjärntvätt men det har inget med denna fantasi att göra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in