Citat:
Ursprungligen postat av
Synitize
Haha vi får väl se vilka som kommer få gå till psykologen innan det här är över.
Bäst du ställer klockan så du inte missar Tv4-morgonsoffa imorgon.
Och vad blir din nästa grej när det här likt 1000 andra gånger visat sig vara felaktigt de senaste 4 åren. Kanske Trump flyttar till Florida och Q-folket tror att han därifrån planerar en militärkupp för att avsätta Biden.
Ni hittar alltid nya grejer efter varje besvikelse. Om och om igen. Jag hade förhoppningar för Trump som en sann högerpopulist som skulle ta tag i ett å annat med lobbyister och annat. Men han är all talk and no action, helt klart en narcissist som inte förstår varför han misslyckas så hårt. Inget ansvar och heder för sitt ämbete. Den sämsta presidenten genom tiderna sannolikt. Även om senila Biden och crazy Harris inte är dom bästa alternativen så ska det bli skönt att slippa Trump nu.
Det enda positiva man kanske kan säga är att han möjligen lagt grogrunden för bättre högerpopulister i framtiden som faktiskt kan hålla tal och få saker gjorda, även om risken finns att hans eftermäle förstört dessa möjligheter för många år framöver. Sorgligt är hela skiten.
Jag tror du gör bäst i att glömma Trump och gå vidare. Militären är inte på hans sida, kanske bara avdankade veteraner som har sina egna hjärnspöken som de borde ta tag i likt dig och resten av Q-gänget.
Citat:
Ursprungligen postat av
kalle632
Jag tror inte du är tillräckligt dum. Sorry. Du får hitta nåt som är lättare att tro på. Det mesta är nog lättare....
Q är antagligen inte en person. Antagligen flera. Möjligheten finns också att det är personer inom USAs underrättelsetjänster, eller från utländska sådana. Jag hittar inte källa nu men det finns en del som pekar på det, assymetrisk krigsföring, trissa upp stämningar, att folk inte längre ska kunna avgöra vad som är sant och falskt, förlora förtroendet för institutionerna etc. Viktiga vapen.