Citat:
Ursprungligen postat av
Gusphase
Tanken ska vara att om en liten del av befolkningen är någorlunda insatta i planen kan de hjälpa till att förklara läget och minska chocken för de som inte blivit invigda.
Sannolikt är Q en bluff. Om Q inte är en bluff kommer bitarna falla på plats när planen går i lås.
Q har egentligen inte berättat någonting. Q har bara sagt ”kolla här och dra era slutsatser”. Man kan lugnt säga att vissa slutsatser folk dragit är uppåt väggarna samt att andra slutsatser gått folk förbi.
För min del ska det bli intressant att se vad som händer då jag försökt följa Q sen november 2017. Antingen är allt nys eller så kommer något för allmänheten oväntat hända.
Jag har bara följt den politiska debatten och skumläst på lite olika forum, har alltså inte följt Q alls, men börjar bli lite mer intresserad, får se vad som sker som sagt. Känns inte som att det kommer hända något dock...
Citat:
Ursprungligen postat av
Synitize
Helt berättigad fråga och kul att du lyfter diskussionen.
Jo jag tänkte det med frams till att jag insåg att militären hade dom i princip checkmate när Q's drops började, samt att dom var väldigt kryptiska i texterna då det handlade om saker som ska utspela sig i framtiden "Future proves the past". Fanns mest antaganden och folk som gissade så demokraterna kunde omöjligt veta vad som skulle ske eller så har militären lyckats tvinga dom till beslut igenom manipulation, Så dom jobbade med talibaner i Afghanistan via NSA, man fick talibanerna och andra dit man ville ha dom, troligen mycket dubbelspel.
Men veckorna strax innan och efter valet såg jag ju allt som Q skrivit i sina poster började slå in och falla på plats systematiskt samtidigt som jag jämförde datumen på varje post med datumet något hände som var helt i ljine med posten. Det viktiga med Qs posts är att dom inte droppas i tidslinje/ordning utan helt random sett till händelserna vi sett i snart 4 månader. Och om som många missat som inte kan "Q" är att Mike Pompe twittrat referenser i flera veckor likt Trumps inre krets i stort.
Demokraterna har troligen insett nu vad som sker men dom är helt körda. Vad fan ska dom ens göra? Du ska nog se att militären avväpnande dom på allt systematiskt. (Pengar,kontakter etc..) Jag skulle inte bli förvånad om allt bara är teater vid det här laget för deras del.
Tack för ditt svar, tyvärr kan jag inte bemöta dig med något vettigt då jag inte fördjupat mig i "Q". Men säg att det du förutspår slå in, vad kommer det resultera i? Trump sitter kvar i fyra år, men mer då? kommer ju bli en sju helvetes omställning för väldigt många människor och det kommer säkert att ta väldigt länge innan vi hamnat på en balans igen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Proteindryck
Nej du är helt inne på rätt spår. Om en sopa på Flashback vet om det via videos från althöger-kanaler sä vet Biden & CO om det också. Det som kommer hända framöver är att Trump kommer bli avklädd till ett asplöv och sedan utskickad till ett hav av stämningar, komiska biografier, meme's och sist men inte minst en plats i historien.
Nu vet jag inte om TS är en sopa eller ej men det känns som vi lever i en tid där det skapas otroligt mycket konspirationer, mer än tidigare tycker jag. Ska bli intressant att se efterspelet oavsett resultat! ;D