2021-01-20, 14:17
Medlem
Mannen: "Jag är död. Jag är en zombie"
Läkaren: "Nej, du lever, jag lovar"
Mannen: "Nejnej, jag är en död zombie. Helt säker"
Läkaren: "Okej. Skulle en zombie blöda om man skar den?"
Mannen: "Haha nej, zombies blöder inte, dom är ju döda"

*Läkaren sticker en liten nål i fingertoppen på mannen, som börjar blöda*

Mannen: "......... WOW jag antar att zombies faktiskt kan blöda"
2021-01-20, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yeawolf
Har svårt att se det ur det där perspektivet, och dessutom är USA lite som den där killen som inte gillar våld men samtidigt har varit med i varje fight som skett på stan under hela hans livstid och dessutom har han frekventerat varje fightingevent som hållits i hela landet, om han inte själv kvalat in så har han åtminstonde suttit på åskådarbänken. Förstår du hur logiken spricker? Man kan inte ha oturen att mot sin vilja hamna i varje fight som skett.

Man skulle kunna påstå att den där killen aktivt söker efter de där fighterna, och inte alls är särskilt våldsfrämmande.

Att du har svårt att se saker från olika perspektiv är en intellektuell svaghet men det må så vara. Instämmer naturligtvis i att USA agerat världspolis under lång tid. Trump startade dock inga krig, vilket man oavsett vad man tycker om honom annars, bör ta i beaktning när man talar om hans presidentskap. Jämför man med Obama som accepterade Fredspriset och sen bombade åtta länder så framstår Trump, i detta fall, som en hedersknyffel.
2021-01-20, 14:21
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe
Strunta i om Q finns eller inte... eller vem som kapat hen.

Här handlar det om att ni kastar dynga föra att någon har en helt annan verklighetsuppfattning än vad du själv har.

Vem är du som sitter på all denna sanning? Inget utrymme för självkritik?

Forum är till för att diskutera ämnen ur olika syvinkar.. vill du ha konsensus håll dit till mainstream media. Där är åsiktskorridoren tydlig.

TS har bidragit med mycket till tråden.. alla behöver inte var lika övertygade som hen för att det. skall vara av stort värde för oss alla.

Dessutom håller TS en god ton till skillnad från er vuxenmobbare.
Jag kan inte se att jag kastat någon dynga utöver att ifrågasätta ett par aspekter av det TS sagt? Jag kallar honom rättshaverist istället för hjälte då jag inte ser något förlåtande i det han skriver, det är rena sanningar och alla andra är fiender i hans ögon, det finns inget nobelt i ett sådant förhållningssätt. Och här har han heller inte gått in på alla andra konspirationer han tror på, så efter att ha sett honom smutskasta Corona och dess behandlingar så är han också i mina ögon en rättshaverist som nu försöker påverka saker som direkt är skadliga under en pandemi.

Jag är genuint inte intresserad av Q, bara sättet det debatteras på.
2021-01-20, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe
+1 på den

Många självutnämnda "experter" och "allvetare" här inne.. pumpade med självförtroende.

Jag håller med om att det är just sådana här individer vi behöver.. jag har ingen onaing om det som TS skriver och hänvisar stämmer.. men det är onekligen en intressant vinkling som kräver att följas.

Detta kritiska tänkande och jobb skulle egentligen journalister göra istället för att sitta på sina arslen, köra copy/paste artiklar de blir matade med från AP/Reuters.

Till Hatarna och Besserwissers här inne.. vem tror ni att ni är.. har ni fått bekräftat från källan i USA att de INTE kommer ske enligt TS. Nej, tänkte det.

Skulle ovan inträffa så måste jag säga att hela klotet står inför en optimistisk period som inte skådats på mycket länge.. vilken eufori det skulle vara

Nja. Bekräftelsen är väl ändå att den 19e var igår.
Friskt vågat osv.

Sen förstår jag inte mentalitet. Det spelar ingen roll om ni har rätt bara ni får riva hjärtat ur kroppen på "överhögheten"?
I alla år har vi tjatat om att vi måste undervisa om farorna med kommunism och nazism men så visar det sig att det är franska revolutionen som kommer att upprepa sig.

En frihetsrörelse som slutar med pöbelvälde och proto-kommunism.
2021-01-20, 14:23
Medlem
adelsnabels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
Imorgon kommer militären som nu är utplacerad i D.C "för att skydda Bidens insvärning mot farliga Trump-supporters" (Fälla för att lura kvar förrädarna i D.C) aktiveras och gripa samtliga kuppmakare inom Demokraterna (100%) och de Republikaner som förrått USA igenom att samarbeta med främmande makt (Kina/NWO( för valfusk samt alla andra brott den djupa staten begått i decennier. Ni på forumet som aktivt skrattat och dessa konspirationer kommer få er en kallsup ni aldrig glömmer och att media inte var annat än en hjärntvätt. Som sagt, ni kommer göra narr av mig nu men inom ett par dygn kommer det skrattet sätta sig i halsen..Var så säker. Antifa/BLM som troligen kommer få totalt meltdown och försöka förhindra detta kommer skjutas ihjäl ögonblickligen av militären. Alla kanaler som är pro Trump har under flera dagar nu meddelats att hålla sig borta från D.C helt och hållet för att inte hamna i skottelden.

På plats i D.C för operationen "Storm" :

30 000 National guard
6000 marinsoldater
4000 U.S Marshals

Jag längtar till att få se svensk media sätt sina självgoda fniss i halsen en gång för alla. Trump kommer sitta 4 år till..Tiden för alla globalist-förrädare har kommit till sitt slut.

https://www.bitchute.com/video/OI4dQtY98JfY/ (THE ENTIRE TRUMP PRESIDENCY HAS BEEN A MILITARY STING OPERATION! [2021-01-09] - SCOTT MCKAY (VIDEO))

https://www.youtube.com/watch?v=1HI9C65m6mU

https://www.youtube.com/watch?v=VrF7alkwdHw

https://www.bitchute.com/video/qvfUkQTG5QHP/

https://www.bitchute.com/video/7t6thRyYYsuZ/
P.S Det ska bli kul att se när dom släpar iväg folk som Obama till galgen. Hoppas ni vänsterpack lär er en läxa för resten av livet vad som sker när man förråder fel land. Er tid kommer snart.

Det börjar dra ihop sig? Hur blir det med massgripanden?
2021-01-20, 14:30
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Nja. Bekräftelsen är väl ändå att den 19e var igår.
Friskt vågat osv.

Sen förstår jag inte mentalitet. Det spelar ingen roll om ni har rätt bara ni får riva hjärtat ur kroppen på "överhögheten"?
I alla år har vi tjatat om att vi måste undervisa om farorna med kommunism och nazism men så visar det sig att det är franska revolutionen som kommer att upprepa sig.

En frihetsrörelse som slutar med pöbelvälde och proto-kommunism.

Vilka "ni"?

Jag tyckte initialt att inlägget från TS var lite väl mycket förhoppningar baserat på känslor.
Men jag gav hen en chans och är inte lika tvärsäker längre att detta är en "normal" överlämning av makten.
Där är helt enkelt för mycket militärer.. varför? får att skydda Biden som tillträder?
och vem är det som gett order för denna mobilisering.. Trump eller Biden?
Svaret kan du säkert räkna ut själv.

Då det är endast Trump som har den befogenheten att ge order för en sådan här aktion.. varför än en gång? Han lämnar makten

Ska bli intressant att följa.. även om det skulle visa sig att TS inte fick rätt för att han trodde mer på det som publicerats.. so what???
2021-01-20, 14:30
Medlem
Fan han håller skenet uppe in i det sista. Nu har han "left the building". Långsamma långsamma steg mot helikoptern men inget hände. Borde han inte hålla sig i närheten så att han kan svära in sig för 4 more years?
2021-01-20, 14:32
Medlem
Citat:
Så när man kommer till en insikt och tar informationen av vad en annan har skrivit har man inte tänkt själv? Man har inte haft någon beslutsprocess där man vägt den faktan kontra den man får från annat håll samt det som faktiskt hänt? Du tror jag bara rycker det jag skriver från 4-chan och önskar att det är rätt? Eller ja, önskar gör jag absolut för alternativet är fruktansvärt och de första som kommer inse det är de utnyttjade nyttiga-idioter deep state använt för att helga deras mål. Det brukar vara dessa som står först i ledet in i gaskammaren om vi säger så när deras nytta är uppfylld.

Det intressanta är att INGEN av de mest hårt kritiserande i den här tråden kan komma med något konkret om varför Q-planen inte har bäring? Man kan inte peka på något specifikt. "Du har fel och det här är farligt att sprida"..Wow. Det ger mig snarare mer övertygelse. Får jag konstruktiv kritik som visar på rena fakta fel tackar jag och tar emot. Till skillnad från vissa vill jag veta när jag har fel så jag kan gå tillbaka och lära om det jag missuppfattat/lurats till.

Jag erkände att jag hade fel om datum men jag tror definitivt det jag skrivit kommer ske. Jag är 100%. Allt logiskt pekar på det om man ser till helheten av allt som skett politiskt,reaktioner,datum etc etc..När folk skriker att inget händer ser jag att flera saker har skett fast det inte står med i löpet. "The best is yet to come."

Jag har ju redan gett dig flera exempel på varför Q inte borde tas seriöst, att det antagligen bara är skapat för att flytta fokus från riktiga händelser.

Förstår inte varför du erkänner att du har haft fel, när du uppenbarligen inte tycker det.
2021-01-20, 14:32
Medlem
Citat:
Så när man kommer till en insikt och tar informationen av vad en annan har skrivit har man inte tänkt själv? Man har inte haft någon beslutsprocess där man vägt den faktan kontra den man får från annat håll samt det som faktiskt hänt? Du tror jag bara rycker det jag skriver från 4-chan och önskar att det är rätt? Eller ja, önskar gör jag absolut för alternativet är fruktansvärt och de första som kommer inse det är de utnyttjade nyttiga-idioter deep state använt för att helga deras mål. Det brukar vara dessa som står först i ledet in i gaskammaren om vi säger så när deras nytta är uppfylld.

Det intressanta är att INGEN av de mest hårt kritiserande i den här tråden kan komma med något konkret om varför Q-planen inte har bäring? Man kan inte peka på något specifikt. "Du har fel och det här är farligt att sprida"..Wow. Det ger mig snarare mer övertygelse. Får jag konstruktiv kritik som visar på rena fakta fel tackar jag och tar emot. Till skillnad från vissa vill jag veta när jag har fel så jag kan gå tillbaka och lära om det jag missuppfattat/lurats till.

Jag erkände att jag hade fel om datum men jag tror definitivt det jag skrivit kommer ske. Jag är 100%. Allt logiskt pekar på det om man ser till helheten av allt som skett politiskt,reaktioner,datum etc etc..När folk skriker att inget händer ser jag att flera saker har skett fast det inte står med i löpet. "The best is yet to come."
Det fetade påminner mig om Jehovas vittnen som hävdar att Jesus skulle komma tillbaka år 1914. När han inte gjorde det så menade JV att han visst hade gjort det men hade dolt sig för allmänheten. På samma sätt så har nog din kontrarevolution dolt sig för allmänheten. Men du kan ju för all del hävda att den inträffar ändå.
2021-01-20, 14:35
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:

Jag har i varje fall inte hittat något
direkt faktafel i det du skrivit, och inte heller någon orsak till att du inte skulle kunna ha rätt.

Där emot håller jag inte ditt tänkta scenario som speciellt troligt, men det är ju något helt annat det...

Det är bedrövligt att folk oftast kräver stekta sparvar från himlen istället för att vara tysta, ställa frågor eller själva kontrollera saken om/när de inte är insatta i ämnet. Inte minst som troende får man uppleva detta dagligen ("du har inga beviiis, du tror ju bara på sagor, hö hö").
Det är i praktiken omöjligt att lära en trotsig treåring busstidtabellen, av flera skäl.

Hur som haver, så är jag långt ifrån säker på att Trump öht haft några verkliga planer på att spräcka bankmaffian, och om han nu ändå har haft det så blir det i praktiken svårt att genomföra.
Jag har dock hemskt gärna fel.
Senast redigerad av LadySweden 2021-01-20 kl. 14:39.
2021-01-20, 14:40
Medlem
Hamleyss avatar
Citat:
Imorgon kommer militären som nu är utplacerad i D.C "för att skydda Bidens insvärning mot farliga Trump-supporters" (Fälla för att lura kvar förrädarna i D.C) aktiveras och gripa samtliga kuppmakare inom Demokraterna (100%) och de Republikaner som förrått USA igenom att samarbeta med främmande makt (Kina/NWO( för valfusk samt alla andra brott den djupa staten begått i decennier. Ni på forumet som aktivt skrattat och dessa konspirationer kommer få er en kallsup ni aldrig glömmer och att media inte var annat än en hjärntvätt. Som sagt, ni kommer göra narr av mig nu men inom ett par dygn kommer det skrattet sätta sig i halsen..Var så säker. Antifa/BLM som troligen kommer få totalt meltdown och försöka förhindra detta kommer skjutas ihjäl ögonblickligen av militären. Alla kanaler som är pro Trump har under flera dagar nu meddelats att hålla sig borta från D.C helt och hållet för att inte hamna i skottelden.

På plats i D.C för operationen "Storm" :

30 000 National guard
6000 marinsoldater
4000 U.S Marshals

Jag längtar till att få se svensk media sätt sina självgoda fniss i halsen en gång för alla. Trump kommer sitta 4 år till..Tiden för alla globalist-förrädare har kommit till sitt slut.

https://www.bitchute.com/video/OI4dQtY98JfY/ (THE ENTIRE TRUMP PRESIDENCY HAS BEEN A MILITARY STING OPERATION! [2021-01-09] - SCOTT MCKAY (VIDEO))

https://www.youtube.com/watch?v=1HI9C65m6mU

https://www.youtube.com/watch?v=VrF7alkwdHw

https://www.bitchute.com/video/qvfUkQTG5QHP/

https://www.bitchute.com/video/7t6thRyYYsuZ/
P.S Det ska bli kul att se när dom släpar iväg folk som Obama till galgen. Hoppas ni vänsterpack lär er en läxa för resten av livet vad som sker när man förråder fel land. Er tid kommer snart.

Du verkar mycket övertygad om att du kommer att få rätt.
Hur kommer du att reagera om installationer av Biden som president går som det brukar gå när en ny president väljs?
Kommer du att rasa?
2021-01-20, 14:43
Medlem
stoltsvenskfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Ja, att det finns ett konkret hot är också den uppfattning jag fått. Förlåt mig min slarvigt formulerade fråga! Det jag menade var ifall det finns ett hot så stort och starkt att 23.000 soldater+ ett enormt antal (var det 15.000?) poliser är rimligt i relation till hotet.

Hur många anser du är rimligt?

Jag tror att mängden är för att markera snarare än för att täcka ett faktiskt behov. Vill de ha två uniformer per korsning i staden (för optikens skull) så blir det nog väldigt många. Det finns många korsningar i Washington. Sedan är ju många av dessa 15-25 tusen (siffrorna varierar enligt olika källor) ickestridande personal, så som sjukvårdare, samband och förare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in