Citat:
Ursprungligen postat av
Synitize
Så när man kommer till en insikt och tar informationen av vad en annan har skrivit har man inte tänkt själv? Man har inte haft någon beslutsprocess där man vägt den faktan kontra den man får från annat håll samt det som faktiskt hänt? Du tror jag bara rycker det jag skriver från 4-chan och önskar att det är rätt? Eller ja, önskar gör jag absolut för alternativet är fruktansvärt och de första som kommer inse det är de utnyttjade nyttiga-idioter deep state använt för att helga deras mål. Det brukar vara dessa som står först i ledet in i gaskammaren om vi säger så när deras nytta är uppfylld.
Det intressanta är att INGEN av de mest hårt kritiserande i den här tråden kan komma med något konkret om varför Q-planen inte har bäring? Man kan inte peka på något specifikt. "Du har fel och det här är farligt att sprida"..Wow. Det ger mig snarare mer övertygelse. Får jag konstruktiv kritik som visar på rena fakta fel tackar jag och tar emot. Till skillnad från vissa vill jag veta när jag har fel så jag kan gå tillbaka och lära om det jag missuppfattat/lurats till.
Jag erkände att jag hade fel om datum men jag tror definitivt det jag skrivit kommer ske. Jag är 100%. Allt logiskt pekar på det om man ser till helheten av allt som skett politiskt,reaktioner,datum etc etc..När folk skriker att inget händer ser jag att flera saker har skett fast det inte står med i löpet. "The best is yet to come."

Jag har i varje fall inte hittat något
direkt faktafel i det du skrivit, och inte heller någon orsak till att du inte skulle kunna ha rätt.
Där emot håller jag inte ditt tänkta scenario som speciellt troligt, men det är ju något helt annat det...
Det är bedrövligt att folk oftast kräver stekta sparvar från himlen istället för att vara tysta, ställa frågor eller själva kontrollera saken om/när de inte är insatta i ämnet. Inte minst som troende får man uppleva detta dagligen ("du har inga beviiis, du tror ju bara på sagor, hö hö").
Det är i praktiken omöjligt att lära en trotsig treåring busstidtabellen, av flera skäl.
Hur som haver, så är jag långt ifrån säker på att Trump öht haft några verkliga planer på att spräcka bankmaffian, och om han nu ändå har haft det så blir det i praktiken svårt att genomföra.
Jag har dock hemskt gärna fel.