Flashback bygger pepparkakshus!
2021-01-20, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gronladan
Det gjorde jag inte. Sa bara att du är otroligt stark.
Ses kl. 18!

Allt kommer att ske, precis som alla ”anons” har sagt.
Problemet är bara att vi inte kommer kunna se det med våra ögon, för allt som vi ser är en simulation.
2021-01-20, 16:41
Medlem
santos_devilles avatar
Nu har Proud Bois, Boogaloo Fuck Squad och Q-anons lite mer än en timme på sig att stoppa att sleepy Joe tar över makten och militären.

Snart händer det, lovar!
2021-01-20, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perineum
Jag sitter fastnaglad vid TV'n och har laddat upp med popcorn och annat snacks!
Fan ta TS om det inte händer nåt!

+1
Hoppas på lite apokalypsmys!
Hur osannolikt det än må vara kan jag inte motstå att frestas av tanken på hur svensk media skulle reagera
Jag vill se Ojsan Cantwell och Wolfgang Hansson släpas längs Södermalms gator till Medborgarplatsen där de skall äta motsvarande mängd hästskit som de matat och förrått svenska folket med under alla dessa år.
Om inte just denna gången, så kanske nästa. Förr eller senare blir det punka på luftslottet de blåst upp.
2021-01-20, 16:42
Medlem
Gronladans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Allt kommer att ske, precis som alla ”anons” har sagt.
Problemet är bara att vi inte kommer kunna se det med våra ögon, för allt som vi ser är en simulation.

Såklart! Du sätter huvudet på spiken. Det går ju onekligen inte att argumentera emot.
2021-01-20, 16:43
Medlem
SVD rapporterar just nu att en halv miljon höns ska avlivas och att hemvärnet kallas in för att sköta arkebuseringen. Kan det vara detta som TS & Q har siat om men missuppfattat lite grann? Det är annars det mest våldsamma jag sett i MSM idag.
2021-01-20, 16:44
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoltsvenskfitta
Jag skiter i, men jag hävdar likväl att motivet enbart är att mjölka sin bas på pengar.

Att be om pengar för att driva rättsprocesser kring valet, men sedan stoppa 75% i egen ficka... ja, något ska han väl få ut av det
Nu går du ut med lögner.
2021-01-20, 16:47
Medlem
Tropicalss avatar
Väntar med spänning på det som komma skall. TS det är dags att ordna fram hjälp snart.
2021-01-20, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Nu har Proud Bois, Boogaloo Fuck Squad och Q-anons lite mer än en timme på sig att stoppa att sleepy Joe tar över makten och militären.

Snart händer det, lovar!

Dags att ladda bössan och ta på sig MAGA-kepsen. Sen hämta Billy-Bob och Cletus med pickupen, sen bär det av till Washington D.C.

Yee-haw!
2021-01-20, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schibban
Dessa Q tards förstör endast för "sanningsrörelsen", helt jävla slut i huvudet hela bunten.

Så sant.
Inte konstigt att medelklassmorsor i förorterna bytte från Trump till Biden, när tyvärr en stor del utav fansen till förstnämnda tillhör Qanon.
2021-01-20, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prismatix
Du tror inte att Trump har en plan vad han ska göra nu?
Han ska gå till Arbetsförmedlingen enligt dig?
Klart som fan att han har en plan och han har t.o.m en slogan för nästa steg: "The best is yet to come".

Han avleder vita människor i ett hopp om att reformera ett korrupt system, 'the best is yet to come' låter som säsong 3 av hans Trump-dokusåpa. Visst, de startar ett nytt parti motsvarande ett USA-SD och allt som kommer hända är att de splittrar de konservativa i två delar med resultatet att det krävs en koalition och kompromisser för att komma någonvart. Dessutom vet vi att de kan valfuska bort dem som ingenting om de känner för det. Vem vet, det kanske leder till att demokraterna splittras itu med. Men hoppet om ingenting är en återvändsgränd och pacificerar vita människor i ett hopp om att allt ska förändras av Trump. Kunde ju fan inte ens ge Assange en pardon för att han blev utmanövrerad av det egna partiet. Nytt parti, OK, men parallellt med det måste man stärka milisen och ha två vägar att arbeta på varav väpnad konflikt är oundvikligt om man ska segra.
2021-01-20, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Han avleder vita människor i ett hopp om att reformera ett korrupt system, 'the best is yet to come' låter som säsong 3 av hans Trump-dokusåpa. Visst, de startar ett nytt parti motsvarande ett USA-SD och allt som kommer hända är att de splittrar de konservativa i två delar med resultatet att det krävs en koalition och kompromisser för att komma någonvart. Dessutom vet vi att de kan valfuska bort dem som ingenting om de känner för det. Vem vet, det kanske leder till att demokraterna splittras itu med. Men hoppet om ingenting är en återvändsgränd och pacificerar vita människor i ett hopp om att allt ska förändras av Trump. Kunde ju fan inte ens ge Assange en pardon för att han blev utmanövrerad av det egna partiet. Nytt parti, OK, men parallellt med det måste man stärka milisen och ha två vägar att arbeta på varav väpnad konflikt är oundvikligt om man ska segra.

Jag håller med om att han borde fått iväg en pardon till Assange.
Allt annat är mest spekulationer som är svårt att vare sig bekräfta eller dementera.
Hoppet ligger väl lite i att mycket kan hände på 4 år, speciellt i ett land som USA.

"hoppet om ingenting"... ja, vi får väl se.
Trump är handlingskraftig bevisligen så kanske har han snickrat ihop en vattentät plan till 2024 - kanske inte.
2021-01-20, 17:03
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
I USA kan man fullt lagligt äga en M60-kulspruta (begränsningar finns dock på delstatsnivå).

Det finns runt 600 000 automatgevär i cirkulation i USA. Vad är mest sannolikt: Att ägarna till dessa röstar på demokraterna eller är Trumpanhängare som tror på QAnon-konspirationer?

Amerikanare har rätt att äga och bära vapen och bör ha det även i framtiden. Men det går ju inte förneka att det är främst bland dessa vapenbärande amerikaner som man också hittar knäppgökar likt dem som stormade Kapitolium. Därav den ökade säkerheten skulle jag tro.
Ja, att konservativa äger en stor andel av vapnen vet vi.

Tack för info! 600.000 automatgevär var mycket.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in