Flashback bygger pepparkakshus!

Moderatormeddelande

Postat av gason 2021-01-20, 17:04
Moderator
En herrans massa OT raderat. Tråden är inte ett "Politik utrikes: USA light" där vi småchattar om lite allt möjligt som händer i USA just nu.

Tråden handlar om att militären skulle gripa alla förrått USA. Läs startinlägget.
Om TS har sökt vård ännu är inte heller det relevanta i tråden.

Mer fokus på ämnet tack!

/Moderator
2021-01-20, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osynliga-vaktaren
Det här är väl grunden. Det är omvänd bevisbörda som inte är rimligt i ett civiliserat samhälle. Det är den som påstår något som måste lägga fram argument eller bevis för påståendet. Att säga "du är inte insatt, läs själv" är inte giltigt. Tänk på konsekvenserna av det.
- Du är en pedofil!
- Nej
- Bevisa att du inte är en pedofil. Jag har läst på och du är en pedofil.
- Bevisa det.
- Läs och fördjupa dig själv så förstår du.

Det är ett otäckt samhälle som har funnits i USA, Östtyskland, Kina med flera.

Tack. Jag kunde inte ha uttryckt det bättre.
2021-01-20, 17:07
Medlem
stoltsvenskfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Nu går du ut med lögner.

Du kollade ju tydligen inte ens länken jag gav dig som svar.
2021-01-20, 17:13
Medlem
Exakt vilken tid drar militärkuppen igång, dåligt med pangande än så länge?
2021-01-20, 17:16
Vad betyder detta?

Citat:
🔥Breaking News 🔥🔥

💥💥This is just the beginning of a storm. 💥💥

😍Live broadcast of President Trump's speech❤️😍

https://t.me/Mrdonald_trump/319

Jag varken ser eller hör en president som har kastat in handduken och klivit ner - och viktigare - jag känner det inte heller. Jag gissar att jag delar detta med miljoner andra människor. Eller?
Senast redigerad av RobRoys 2021-01-20 kl. 17:20.
2021-01-20, 17:20
Medlem
stoltsvenskfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Vad betyder detta?

https://t.me/Mrdonald_trump/319

Jag varken ser eller hör en president som har kastat in handduken - och viktigare - jag känner det inte heller. Jag gissar att jag delar detta med miljoner andra människor. Eller?

Är han klar? verkar som att han åker bil.
2021-01-20, 17:24
Medlem
Henriksss avatar
Snart. Vad kommer hända?
2021-01-20, 17:25
Citat:
Ursprungligen postat av skn
Låt oss ta lärdom från detta.

Fullt friska och fungerande människor kan luras till att tro på de mest intrikata konspirationsteorierna genom vaga löften och symbolik. Genom att övertolka texter, tal och bilder får de allt att passa in i deras världsbild.

Det funkar för sektledare som säger att världen snart kommer gå under och det funkar på personer som TS som läst vaga förutsägelser från "Q". Båda lika övertygade (ibland beredda att gå i döden) att de sitter på sanningen medan resten av världen är de som har blivit lurade.

Och när det visar sig att Armageddon inte sker, eller när det visar sig att Trump aldrig spelade 4d-chess, hittar de på en ursäkt och går vidare till nästa konspirationsteori.

Nja, det här är lite för stort för att jämföras med någon sektledare. Kanske är det helt enkelt din kompass det är fel på? Armageddon existerar bara i ditt huvud - jag lever i hoppet och tron om en bättre värld eftersom jag är långt ifrån nöjd med den jag lever i.
2021-01-20, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
- Du är en pedofil!

Lin Wood är toppadvokat i ärekränkning..Du tror han skulle anklaga den sittande Chefs domaren i högsta domstolen för att ha våldtagit,torterat och mördat ett barn utan bevis? Lin Wood BAD HONOM STÄMMA..Men inte ett pip..Vad kallar du det? Försök tänk själv nu.

Återigen. Omvänd bevisbörda är inte rationellt. Om det finns bevis för det du beskriver är det ett brott. Som ska bevisas i domstol. En fråga. Är du för demokrati och en rättsstat?

Citat:
Men jag får utgå ifrån att du inte visste det då du uppenbarligen sondmatas av The cabals (deep states) informationskanaler för att hålla dig sovande.

Du är inte intresserad av sanningen. Du är intresserad av att försvara den världsbild du lever i.

Hur vet du så mycket om mig och vad jag vet eller inte vet? Du vet inte ens vad jag tror. Det är du som startat en tråd och något ville du med det. Det är du som kommer med påståenden, inte jag. Sen ska det enligt din mening vara min uppgift att bevisa att du har fel. Ser du inte det irrationella i detta?

Citat:
Men du vet inte vem jag är eller vad jag sett med mina egna ögon som delvis stärker det jag läst om

Nej, jag vet inte det. Jag vet inte vem Biden är heller. Det är upp till er att lämna argument som gör att jag tror på någon av er. Just nu förlorar du stort 😊
2021-01-20, 17:32
Medlem
Citat:
Imorgon kommer militären som nu är utplacerad i D.C "för att skydda Bidens insvärning mot farliga Trump-supporters" (Fälla för att lura kvar förrädarna i D.C) aktiveras och gripa samtliga kuppmakare inom Demokraterna (100%) och de Republikaner som förrått USA igenom att samarbeta med främmande makt (Kina/NWO( för valfusk samt alla andra brott den djupa staten begått i decennier. Ni på forumet som aktivt skrattat och dessa konspirationer kommer få er en kallsup ni aldrig glömmer och att media inte var annat än en hjärntvätt. Som sagt, ni kommer göra narr av mig nu men inom ett par dygn kommer det skrattet sätta sig i halsen..Var så säker. Antifa/BLM som troligen kommer få totalt meltdown och försöka förhindra detta kommer skjutas ihjäl ögonblickligen av militären. Alla kanaler som är pro Trump har under flera dagar nu meddelats att hålla sig borta från D.C helt och hållet för att inte hamna i skottelden.

På plats i D.C för operationen "Storm" :

30 000 National guard
6000 marinsoldater
4000 U.S Marshals

Jag längtar till att få se svensk media sätt sina självgoda fniss i halsen en gång för alla. Trump kommer sitta 4 år till..Tiden för alla globalist-förrädare har kommit till sitt slut.

https://www.bitchute.com/video/OI4dQtY98JfY/ (THE ENTIRE TRUMP PRESIDENCY HAS BEEN A MILITARY STING OPERATION! [2021-01-09] - SCOTT MCKAY (VIDEO))

https://www.youtube.com/watch?v=1HI9C65m6mU

https://www.youtube.com/watch?v=VrF7alkwdHw

https://www.bitchute.com/video/qvfUkQTG5QHP/

https://www.bitchute.com/video/7t6thRyYYsuZ/
P.S Det ska bli kul att se när dom släpar iväg folk som Obama till galgen. Hoppas ni vänsterpack lär er en läxa för resten av livet vad som sker när man förråder fel land. Er tid kommer snart.

När kommer fällan slå till, när ska demokraterna och dom republikanska förrädarna gripas?

Kommer det ske under invigningen eller efter? Du som talade så överygande, du snackar som om du vet precis ALLT till 100%, let us know. Eller ska du ändra dina uppgifter och säga att det kommer ske en annan gång?

Ska jag säga vad jag tror, det du sa är ett önsketänkande, detta är vad du vill ska ske, du länkar till Youtubeklipp på nån annan foliehatt som sitter vid ett bordoch säger det DU vill höra, bara för att han är en foliehatt som säger det du vill höra så betyder det inte att det är nån sanning, sanningen är att du, mannen i Youtubeklippet och några till här i tråden är folihattar som det är synd om.

Du och dom andra i tråden som håller med dig kan ta era foliehattar och gå iväg till psyket och lägga in er för vård och medicinering.

Till sist så blir du som får svälja kallsupen och som får svart på vitt att du har så jävla fel om allt som du sa i inlägget och att det är DU och somliga andra här som är hjärntvättade.
2021-01-20, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Nja, det här är lite för stort för att jämföras med någon sektledare. Kanske är det helt enkelt din kompass det är fel på? Armageddon existerar bara i ditt huvud - jag lever i hoppet och tron om en bättre värld eftersom jag är långt ifrån nöjd med den jag lever i.

Skillnaden mellan Peoples Temple och Qanon är att Jim Jones inte hade tillgång till Twitter.
2021-01-20, 17:35
Citat:
Ursprungligen postat av skn
Skillnaden mellan Peoples Temple och Qanon är att Jim Jones inte hade tillgång till Twitter.

Som sagt, kanske är det din kompass det är fel på. Var öppen för möjligheten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in