Flashback bygger pepparkakshus!
2021-01-20, 23:06
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
Biden svärs in idag och The Young Turks har inte lagt upp en video på YT på 18 timmar (Progressiv PRO-demokraterna kanal som hatar Trump)

CNN har ingen live stream dagen Biden svärs in?

Vad är oddsen att det sker?😎

Cnn ingen livestream?
Jag såg ju hela skiten live på cnn!!
2021-01-20, 23:08
Medlem
Citat:
Haha vad har vi här då mina vänner?
Trump vann och världen vann idag.

HUNDRA. PROCENT.

OK bro, så var kan vi se avrättningarna av the Clintons, Obamas inkl Big Mike, Bush & co?
Jag vill ha en Live Stream - nu
2021-01-20, 23:09
Medlem
Synitizes avatar
https://m.youtube.com/watch?v=TX5kPSsG5Z8

OJ JAG FICK RÄTT OCH BACKNING AV EN SVENSK ÖVERSTELÖJTNANT MED 30 ÅRS ERFARENHET OCH KONTAKTER BLAND MILITÄRTOPPAR I USA?
Senast redigerad av Synitize 2021-01-20 kl. 23:14.
2021-01-20, 23:15
Medlem
Citat:

OJ JAG FICK RÄTT OCH BACKNING AV EN SVENSK ÖVERSTELÖJTNANT MED 30 ÅRS ERFARENHET OCH KONTAKTAR INOM MILITÄRTOPPAR I USA?
Gå och lägg dig nu, och imorgon kliver du upp och frågar dig själv : Hur är jag till nytta för någon? Och när du har kommit på det självklara svaret på det (dvs inte för någon öht) så försöker du genast göra bot och bättring. Ok? 👍
2021-01-20, 23:17
Medlem
Citat:
Såg på streamer att i princip alla militärer efter vägen har ryggen vänd mot Biden när dom åkte förbi med bilen. Gör man så mot CiC? Haha kom ihåg, den här berg-och-dalbana är exakt dom en bra rulle med 3 akter eller en trilogi. Empire strikes back slutade precis och det ser ju ut som att skurkarna vinner. Men Jedins återkomst började precis. Dom är körda om dom vet det. Patrioterna är i kontroll och samtliga förrädare är under arrest.
Du går för långt! Alldeles för långt. Som trollare eller som vanlig dödlig.
Vi vet alla att de alltid vänder sig mot folkmassan för att ha koll på den.
Alltid.
Och det vet du med.
2021-01-20, 23:17
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:

OJ JAG FICK RÄTT OCH BACKNING AV EN SVENSK ÖVERSTELÖJTNANT MED 30 ÅRS ERFARENHET OCH KONTAKTER BLAND MILITÄRTOPPAR I USA?

😂😂😂 snälla låt tråden leva! Dina inlägg kommer göra upp för allt man missar av Trump!
Ja du har rätt, en avdankad snubbe du inte kände till för 2 timmar sen får din tes att lysa upp. Tror du han kommer medverka i militärkuppen?
2021-01-20, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tankevurpan
Ta inte i så du spricker nu. (det fetade)

Vi är en del som har haft rätt hela tiden, vad "alla andra" inte är kapabla till är att varva ner och titta på allt som ett enda stort pussel.

Det går liksom inte att lösa något pussel genom att skrika på det, ljuga om det eller kalla det för saker.

Detta rör inte min nål för fem öre, svårt att bli överraskad eller glad över något man kopplat redan när Hunter Bidens laptop kom upp på tal.

Men det är klart att man kan känna en viss lättnad iaf över att man inte är ensam om att se verkligheten för hur den faktiskt ser ut. För det är något man känt många gånger "är det ingen annan jävel som kan se det jag ser och räkna ut vad konsekvenserna blir av detta?".

Mörkret kommer att förpassas till helvetet där det hör hemma och skrattar bäst som skrattar sist.

Om det ens finns en föga sanning i vad ni försöker påvisa så är det ännu bara ett steg i att försätta USA i regelrätt inbördeskrig. I så fall planerat av precis samma makter som satt Biden på den plats han sitter.
Jag förnekar inte allt positivt som Trump gjort för Amerika, men om det skulle finnas ens en uns av sanning i det ni försöker påvisa så måste ni väl ändå förstå att det enbart kommer leda till katastrof?
Trump hade 4 år på sig att sätta dit pedofilerna, men inte ens Assange hade karln mod nog att benåda i sluttampen, enbart judar och kräk hamnade på listan.
Kan ni verkligen inte se det uppenbara?
2021-01-20, 23:21
Medlem
Hamleyss avatar
Citat:
Såg på streamer att i princip alla militärer efter vägen har ryggen vänd mot Biden när dom åkte förbi med bilen. Gör man så mot CiC? Haha kom ihåg, den här berg-och-dalbana är exakt dom en bra rulle med 3 akter eller en trilogi. Empire strikes back slutade precis och det ser ju ut som att skurkarna vinner. Men Jedins återkomst började precis. Dom är körda om dom vet det. Patrioterna är i kontroll och samtliga förrädare är under arrest.

När kommer vår härskare Trump tillbaka?
Har du en ny körplan som du kan dela med dig av?

Jag blev väldigt upprymd och glad när du tidigare kunde beskriva med så stor detaljrikedom vad som skulle komma att hända!
2021-01-20, 23:22
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogshuvvet12
Gå och lägg dig nu, och imorgon kliver du upp och frågar dig själv : Hur är jag till nytta för någon? Och när du har kommit på det självklara svaret på det (dvs inte för någon öht) så försöker du genast göra bot och bättring. Ok? 👍

Det här var troligen den mest komiska kommentaren hittills fick du slut på luften nu? Syntax error?
2021-01-20, 23:23
Medlem
Half-deep state medlade i konflikten och lugnade ner stämningen. Detta möjliggjordes av att de styrande världselit-judarna nyligen gick över till buddhismen och ville ha en fredlig lösning. Q visade sig vara en hämndlysten Al Gore som genom en militärkupp nu ville ta makten han berövades år 2000. Planen var att klimatkompensera för alla utsläpp de senaste 20 åren, med Greta som junior advisor.
2021-01-20, 23:23
Medlem
Citat:

En snurrig gubbe som förespråkar Jesus? (inget ont om Jesus dock)
Nu får du väl ändå börja erkänna ditt nederlag, eller ska du flytta fram datumet för träsk-dräneringen till sommaren, medan Trump spelar golf?
Du är rolig du
2021-01-20, 23:35
Medlem
Citat:
Du förstår nog inte hur hysteriskt kul den här tråden kommer bli. Ni hånar mig nu men när det här vänder vilket är en självklarhet så fortsätt ni och håna mig nu, jag kommer inte skratta åt er när jag får rätt. Bara luta mig till baka och dricka ett glas seger.

Det skulle vara kul att se dig få rätt, men just nu verkar det ganska kört.
Pedo-joe är redan insvuren president och Trump har sagt adjö.

Men lycka till med fantasierna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in