Citat:
Ursprungligen postat av
Tankevurpan
Ta inte i så du spricker nu.
(det fetade)
Vi är en del som har haft rätt hela tiden, vad "alla andra" inte är kapabla till är att varva ner och titta på allt som ett enda stort pussel.
Det går liksom inte att lösa något pussel genom att skrika på det, ljuga om det eller kalla det för saker.
Detta rör inte min nål för fem öre, svårt att bli överraskad eller glad över något man kopplat redan när Hunter Bidens laptop kom upp på tal.
Men det är klart att man kan känna en viss lättnad iaf över att man inte är ensam om att se verkligheten för hur den faktiskt ser ut. För det är något man känt många gånger "är det ingen annan jävel som kan se det jag ser och räkna ut vad konsekvenserna blir av detta?".
Mörkret kommer att förpassas till helvetet där det hör hemma och skrattar bäst som skrattar sist.
Om det ens finns en föga sanning i vad ni försöker påvisa så är det ännu bara ett steg i att försätta USA i regelrätt inbördeskrig. I så fall planerat av precis samma makter som satt Biden på den plats han sitter.
Jag förnekar inte allt positivt som Trump gjort för Amerika, men om det skulle finnas ens en uns av sanning i det ni försöker påvisa så måste ni väl ändå förstå att det enbart kommer leda till katastrof?
Trump hade 4 år på sig att sätta dit pedofilerna, men inte ens Assange hade karln mod nog att benåda i sluttampen, enbart judar och kräk hamnade på listan.
Kan ni verkligen inte se det uppenbara?